Ik doe het niet omdat ik het te veel gedoe vind voor bokkers die ik niet ken. Maar dat vele vragen is gewoon een beetje vervelend, Skessa haalde dat ook al aan.
Is al eerder aangegeven idd en toen is door verschillende mensen aangegeven dat ze er geen belang bij hebben om dat te doen. Ik heb het druk genoeg, geen tijd om extra rekening te controleren, naar postkantoor te rijden,... we wonen nu eenmaal in een gat en hier heb je niks dichtbij. Die feetheaters zullen zeker wel ergens op een webshop te koop zijn. Zijn geen zo n spectaculaire dingen gewone dikke sokken, waarvan de binnenkant is 'opgeborsteld' waardoor er een luchtlaagje ontstaat. Zat te vinden op internet.
Ik ga pas in het voorjaar weer naar de primark, eerst bevallen en weer goed op gewicht komen. Heeft nu weinig zin. Vorig jaar toen voor de zomer leuke dingen gekocht maar eigenlijk vond ik het een beetje bagger kwaliteit. Alles kromp zowat als je er nog maar naar keek. Of pilde. Als het nog een keer zo is, dan toch maar gewoon shoppen.
Ik woon achter Primark, maar als ik iets voor Jantje haal, dan wil Klaasje ook iets en als iets kwijt raakt met de post vis ik achter het net of als ik het heb gekocht stuurt Harry een bericht dat het niet meer hoeft.
Bokkers die ik ken, dat is anders. Maar 30 keer om iets vragen wat de Zeeman ook verkoopt... Meh.
Aranel
Geplaatst: 26-12-16 16:28
Ik heb ook weer de kriebels om naar de Primark te gaan. Hopelijk kan ik komende week iemand charteren om mee te gaan. Hoewel naar de Primark gaan in een vakantie misschien niet het meest verstandige is
Nikeyy
Geplaatst: 26-12-16 22:29
Als je op tijd gaat Aranel (lees 's ochtends voor de deur), zal dat meevallen denk ik. Heb geen ervaring met vakantietijd in de Primark. Ga zelf altijd op rare dagen doordeweeks en 's ochtends op tijd
Iemand enig idee of de sale bij de primark al begonnen is?
Aranel
Geplaatst: 29-12-16 13:57
Ik ben net terug uit Almere. We waren er al voordat de deuren open gingen dus was het lekker rustig, kon zo doorlopen bij de pashokjes en kassa 111 euro uitgegeven, meer dan wat ik gewend ben. Ik zal vanmiddag foto's maken als ik eraan denk
Ik ben gister in Amsterdam geweest, maar ga liever in groningen. Heel onoverzichtelijk en onhandig neergehangen enzo. En verschrikkelijk druk natuurlijk.
Schade bij mij was 19 euro. Feetheaters, sokken, onderbroeken, haar handdoek en nog een colshirtje gekocht.
Hallo medeshoppers! Ik ben opzoek naar een nieuw en groter dekbed, maar nu vroeg ik me af wat de maten zijn van de dekbedovertrekken bij de primark? Zou iemand dat voor mij kunnen kijken of weet iemand dat zo? De primark zit hier helaas niet om de hoek.. Vind ze wel heel erg fijn aanvoelen, heb nu al die van starwars voor ons 140/200 bed, maar we gaan nu dus een stuk groter
Ze hebben vaak wel kingsize, dus groter als 2.00x2.00. Die heb ik nl al verschillende keren meegenomen. Nu een lekkere flanellen. Heerlijk in de winter.
Die is 230x 220 als ik het goed hebt, past nog steeds niet
J0anieke
Geplaatst: 30-12-16 16:21
Ik heb er eentje nodig van 240x200, geloof dat 230 niet echt gangbaar is, toch? Is de kingsize dan niet 240x200 ipv 240x220 die je zocht? Ik ga morgen anders wel even naar Arnhem, als die nog open is tenminste..
De maten van de dekbedden kloppen sowieso overigens niet! De ene is langer als 230, en de ander is korter dan 230. Je zou bijna eerst alles moeten opmeten, voordat je het koopt !
Banyu
Geplaatst: 01-01-17 15:12
Iemand misschien de rechtboven dekbed gezien?
J0anieke
Geplaatst: 01-01-17 16:16
Stamper schreef:
[ [url=m/G6CzsZ.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zal morgen voor je kijken in Arnhem!
Marjo
Geplaatst: 02-01-17 10:42
Stamper schreef:
[ [url=m/G6CzsZ.png]Afbeelding[/url] ]
Aangezien dit een verzamelpost is van de posts van 2016 ben ik bang dat die uit een oudere collectie zijn..
Marjo
Geplaatst: 02-01-17 10:58
Wauw wat hebben ze weer leuke Home dingen op de app staan zeg Weet iemand welke Primark de grootste Home afdeling heeft? Almere had aardig wat maar dat hebben ze vrij ingeperkt... Arnhem heeft ook vrij weinig en op Rotterdam Alexander hadden ze ook niet zoveel