Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Mijn vader is imker en vervoert regelmatig bijen in de auto. En ja soms raken die los.![]()
Heb je geen aanhanger oid als je hem toch gaat halen?
xPabloBokt schreef:Ondanks het dragen van professioneel aangemeten oordoppen last van een extra toon in mijn oren na het concert van Linkin Park afgelopen donderdag en daardoor eigenlijk mijn hele vrije zaterdag naar de knoppen door de stress daarvan.. het leek even weg tussen 17.00 en 19.30 maar nu is het weer terug. Niemand anders van mijn groep heeft ergens last van dus rationeel gezien zou ik ook niks moeten hebben. Probeer een andere oorzaak aan te wijzen (stress, overprikkeling, de warmte, hoofd- en nekpijn) maar ik kan mijn gedachten ook maar niet verzetten. Heb weer kaarten voor ze voor dinsdag, gister gekocht en toen ontzettend blij mee, maar hoe langer dit duurt hoe harder ik twijfel of ik wel moet gaan.. echt zo ongelooflijk ruk dit
Foaly schreef:[ Afbeelding ]
Dit is trouwens mijn ergernis. Waarom is dit in vredesnaam relevant als ik een garenwinder wil bestellen?
fjordjes schreef:Niobe schreef:Ik ben op een festival en ben net flink door mijn enkel gegaan. Kan op zich wel gewoon lopen, maar pijnloos is anders.
Ik moet nog 3 uur en dan nog een uur rijden
Ben je op jera?
Niobe schreef:@Nyaleti ik zit momenteel aan een tafel met andere fotografen die allemaal wat opgelopen hebben
Nyaleti schreef:Niobe schreef:@Nyaleti ik zit momenteel aan een tafel met andere fotografen die allemaal wat opgelopen hebben
Haha oei
Wat mag je fotograferen? Voor aan bij de band? Want dan snap ik wel dat in iedergeval je enkel zeer doet![]()
Gaat er bij de kleine stages hard aan toe.
Veel plezier nog!
(Heb je toevallig een vette foto van een meid in een galaxy katten shirt?)