Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 19:30

Afgesproken om 18.30 uur uit eten met mijn ouders. Is het binnen en nu nog steeds geen eten.

Benauwd en pijn.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 20:12

MarlindeRooz schreef:
Mijn vader is imker en vervoert regelmatig bijen in de auto. En ja soms raken die los. _O-

Heb je geen aanhanger oid als je hem toch gaat halen?

Ik pas :')
Nee geen aanhanger en überhaupt geen auto met een trekhaak, dus dat zou een duur grapje worden voor een bak die ze makkelijk zelf weg kunnen gooien :') (of gewoon gebruiken, handig toch met een tuin?)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 20:20

MarlindeRooz schreef:
De regel is grofweg: krijg ik het m’n bek nog uit zonder spatie, dan hoeft er geen spatie. :))

In het Nederlands schrijf je eigenlijk zo goed als alles aan elkaar. En anders met tussenstreepje als het 2 klinkers zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-25 20:39

Ondanks het dragen van professioneel aangemeten oordoppen last van een extra toon in mijn oren na het concert van Linkin Park afgelopen donderdag en daardoor eigenlijk mijn hele vrije zaterdag naar de knoppen door de stress daarvan.. het leek even weg tussen 17.00 en 19.30 maar nu is het weer terug. Niemand anders van mijn groep heeft ergens last van dus rationeel gezien zou ik ook niks moeten hebben. Probeer een andere oorzaak aan te wijzen (stress, overprikkeling, de warmte, hoofd- en nekpijn) maar ik kan mijn gedachten ook maar niet verzetten. Heb weer kaarten voor ze voor dinsdag, gister gekocht en toen ontzettend blij mee, maar hoe langer dit duurt hoe harder ik twijfel of ik wel moet gaan.. echt zo ongelooflijk ruk dit -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 20:51

xPabloBokt schreef:
Ondanks het dragen van professioneel aangemeten oordoppen last van een extra toon in mijn oren na het concert van Linkin Park afgelopen donderdag en daardoor eigenlijk mijn hele vrije zaterdag naar de knoppen door de stress daarvan.. het leek even weg tussen 17.00 en 19.30 maar nu is het weer terug. Niemand anders van mijn groep heeft ergens last van dus rationeel gezien zou ik ook niks moeten hebben. Probeer een andere oorzaak aan te wijzen (stress, overprikkeling, de warmte, hoofd- en nekpijn) maar ik kan mijn gedachten ook maar niet verzetten. Heb weer kaarten voor ze voor dinsdag, gister gekocht en toen ontzettend blij mee, maar hoe langer dit duurt hoe harder ik twijfel of ik wel moet gaan.. echt zo ongelooflijk ruk dit -O-

Maakt jij je voor die tijd ook al druk dat dit kon gebeuren? Waardoor je misschien er meer op gaat letten?

Misschien kan je de volgende keer meer achteraan staan zodat de muziek zachter is. :)

——

Nou de muziek is alleen maar harder en harder geworden. Zelfs binnen. Wil even buiten zitten maar dat is niet zo leuk. Dan maar met koptelefoon. -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-25 20:54

Oh ja, ik maak me zeker vantevoren al druk. Zeker nadat een van mijn groepsgenoten ook nog na de show in Berlijn stennis ging maken over dat het echt, echt, echt heel hard was. Dus dat hielp ook niet :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:16

Foaly schreef:
[ Afbeelding ]

Dit is trouwens mijn ergernis. Waarom is dit in vredesnaam relevant als ik een garenwinder wil bestellen? :+

+1, ze schrijven 9/10 keer toch geen aanhef op de adressering. Volstrekt onnodig.

Ik moet morgen eerst magnesiumtabletten gaan halen. Daarstraks naar achterin de wei gelopen, en echt verzurende kuiten krijgen. Zal deels aan de hitte en de bètablokkers komen, maar irritant is het wel. Het is ook niet echt weer voor compressiesokken.

En de sproeier is al twee keer omgevallen. Gruwelijk irritant. Stom ding, blijf gewoon staan.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:20

Ik ben op een festival en ben net flink door mijn enkel gegaan. Kan op zich wel gewoon lopen, maar pijnloos is anders. :+
Ik moet nog 3 uur en dan nog een uur rijden :\

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:21

:knuffel:

Weet je zeker dat je nog 3 uur op die enkel wil staan??

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:21

Niobe schreef:
Ik ben op een festival en ben net flink door mijn enkel gegaan. Kan op zich wel gewoon lopen, maar pijnloos is anders. :+
Ik moet nog 3 uur en dan nog een uur rijden :

Ben je op jera?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:22

Niobe schreef:

Kan je bij de EHBO koelen? Met een beetje geluk zit er iemand die kan tapen

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:22

Niobe schreef:

Kun je niet langs de ehbo en een stevige zwachtel om of passen je schoenen dan niet meer?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:32

Eigenlijk al een hele dag een meh gevoel, en lig ook al sinds vanmorgen op/in bed,
en de hele tijd van alles aan het doen van Spelletjes, TikTok en zelfs NPO start aan het kijken... -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:34

fjordjes schreef:
Niobe schreef:

Ben je op jera?

Jera <3

Heeeel veel kapotte knieën en dikke enkels gezien :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:43

[code][/code]
fjordjes schreef:
Niobe schreef:

Ben je op jera?

Ja! Het is zo leuk ;(

@Nyaleti ik zit momenteel aan een tafel met andere fotografen die allemaal wat opgelopen hebben :))

@denise en DP, bedankt voor de tip, ik kan er inderdaad even langs lopen!

@Bella ja nou ja, ik voel me een soort van verplicht ja := als het echt niet gaat, dan is het niet anders, maar wil het wel proberen
Laatst bijgewerkt door Niobe op 28-06-25 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:45

Aan mn schoonmoeder... :')

Die geen boterhammetje wilde maken voor mn man ( toen iemand vroeg of hij nog moest eten en er ff wat gesmeerd moest worden) die even op bed lag met heftige hoofdpijn tijdens een verjaardag , omdat ze klaar was met mij :')
Wtf heeft de situatie met mij te maken dat je geen boterhammetje voor je zoon wil smeren op een verjaardag....

En dan ook dr kleinkind van 3 maanden niet gedag zeggen bij vertrek....dan laat je jezelf écht kennen hoor..... :knuffel:
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 28-06-25 21:46, in het totaal 2 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 21:45

Nyaleti schreef:
fjordjes schreef:

Ben je op jera?

Jera <3

Heeeel veel kapotte knieën en dikke enkels gezien :=

Jup, zie elke dag meer mensen met krukken :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 22:50

Niobe schreef:
@Nyaleti ik zit momenteel aan een tafel met andere fotografen die allemaal wat opgelopen hebben :))

Haha oei
Wat mag je fotograferen? Voor aan bij de band? Want dan snap ik wel dat in iedergeval je enkel zeer doet :')
Gaat er bij de kleine stages hard aan toe.

Veel plezier nog!

(Heb je toevallig een vette foto van een meid in een galaxy katten shirt? :)) )

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 22:52

Op facebook zie je soms van die in scene gezette reels voorbij komen. Bijvoorbeeld dat ze moeten raden wat er in een box zit, door met hun handen te voelen.
Nu hadden ze hun hondje in die box. Beestje lag doodstil, rillend en steeds met de tong likkend. Arm ding. En dat alleen maar zodat de baasjes een filmpje hebben om te delen en daarmee geld te verdienen..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 22:54

Ik hoop zo dat het om 23:00 stil is op Defqon. Zelfs binnen heb ik constant herrie. 12 uur per dag. Morgen maar zorgen dat ik zo veel mogelijk weg ben. Na 23:00 zijn iig de echte podia / acts klaar.

Ik gun iedereen z’n feestje maar ik ben gewoon overprikkeld en voel me niet fijn. En het is ook bizar dat ik 8 km (hemelsbreed he) verderop letterlijk mee kan luisteren. :+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 22:54

Dat mijn vriend echt een van de meest sociale mensen op aarde is en het liefst elk weekend vol wil plannen. En dat hij dan even vergeet dat ik gewoon werk weekenden heb, maar soms ook gewoon ècht geen zin heb in sociaal gedoe. Dat hij een 8-5 baan heeft zonder verdere omkijk, helemaal prima. Maar mijn werk is zo onregelmatig als wat (verpleegkundige ZH) en dat ik het soms ook gewoon fijn vind om niks te hoeven en op de dag zelf te kijken wat ik wel wil doen en wat niet. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-25 23:41

Nyaleti schreef:
Niobe schreef:

Haha oei
Wat mag je fotograferen? Voor aan bij de band? Want dan snap ik wel dat in iedergeval je enkel zeer doet :')
Gaat er bij de kleine stages hard aan toe.

Veel plezier nog!

(Heb je toevallig een vette foto van een meid in een galaxy katten shirt? :)) )

Ja ik was zostraks 2 minuten bij John Coffey, was wel genoeg := maar ik ben daarna gewoon tijdens het lopen gevallen, door zo’n ongelijke vloer in de Eagle tent :’)
Dus sindsdien maar veilig voor de barrières.

En nee niet gezien!! -O- Klinkt wel als een ernstig vet shirt!

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 02:10

Wakker door klotsende kat. Opgestaan om het te ruimen want die lucht was niet te negeren. Nu natuurlijk klaar wakker…

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 02:58

Buurjongen heeft wat vrienden over de vloer. Staan nu in hun achtertuin onder de overkapping. Ze hebben geen muziek aan, zijn niet aan het lachen, maar praten gewoon, op normaal volume met elkaar. Echter zorgt die overkapping ervoor dat het geluid heerlijk weerkaatst en lijkt het alsof ze in onze eigen achtertuin staan....

Ramen dus maar dicht, want werd er wakker van. Nu kan ik niet slapen, want het word te warm :+ .

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-25 03:27

Hier wakker door een mega klap. >;)