Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
office schreef:Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot.Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .
Kairos schreef:xSagan schreef:Vannacht veel wakker gelegen door hoesten. Niets hielp meer ook. Noscapect, bisolvon, zuigsnoepjes, kamille thee al geprobeerd. Iemand hier nog tips? Huisarts heeft al geluisterd en geen ontstekingen gevonden. Vaporup voor de nacht is ook aanwezig. Mijn hoofd valt mee qua vastzittendheid. Maar een goede nachtrust zou een keer weer fijn zijn…
@Telpeva, succes met de operatie en het herstel daarna!
Ik vind meestal paracetamol met coffeine ook fijnMaar het schijnt een hele hardnekkige hoest te zijn, bij mij valt het op het moment mee, maar ik ken mensen die er pittig lang last van hebben..
office schreef:Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot.Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .
Suzanne F. schreef:office schreef:Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Ach ja, iedereen wordt weleens geinfluencent. Ik heb laatst ook iets gekocht naar aanleiding van Instagram. Nou werkt echt voor geen meter. Je ziet supermooie resultaten op insta maar als ik het zelf doe lijkt het nergens op. Echt een flop. Eigenlijk gewoon niet trappen in social media reclames.
xSagan schreef:Vannacht veel wakker gelegen door hoesten. Niets hielp meer ook. Noscapect, bisolvon, zuigsnoepjes, kamille thee al geprobeerd. Iemand hier nog tips? Huisarts heeft al geluisterd en geen ontstekingen gevonden. Vaporup voor de nacht is ook aanwezig. Mijn hoofd valt mee qua vastzittendheid. Maar een goede nachtrust zou een keer weer fijn zijn…
Tancreda4 schreef:Dat m'n app zegt dat t vanmiddag gaat waaien windstoten en code geel en dat ik m'n kliniek afspraak daarom heb moeten verzetten. AlweerWant durf met de trailer en een mini pony dat niets weegt dan niet de weg op te gaan.... en nu voel ik me een mietje en bezwaard.
fotolijstje schreef:ik ben echt pissig. Mijn zus pakt mijn fiets omdat die van haar niet fijn rijdt ofzo?
Nu moet ik die van haar pakken maar wat een klote ding is dat!
En niemand zegt er wat van omdat zij natuurlijk alles mag flikken. Ben zo blij als ik straks weg ben.
Marcella schreef:xSagan schreef:Vannacht veel wakker gelegen door hoesten. Niets hielp meer ook. Noscapect, bisolvon, zuigsnoepjes, kamille thee al geprobeerd. Iemand hier nog tips? Huisarts heeft al geluisterd en geen ontstekingen gevonden. Vaporup voor de nacht is ook aanwezig. Mijn hoofd valt mee qua vastzittendheid. Maar een goede nachtrust zou een keer weer fijn zijn…
Misschien last van slijm dan wil dit soms helpen.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/acet ... ylcysteine
zonnebloem18 schreef:fotolijstje schreef:ik ben echt pissig. Mijn zus pakt mijn fiets omdat die van haar niet fijn rijdt ofzo?
Nu moet ik die van haar pakken maar wat een klote ding is dat!
En niemand zegt er wat van omdat zij natuurlijk alles mag flikken. Ben zo blij als ik straks weg ben.
Kan je je fiets niet op slot zetten in de schuur? Dan kan ze hem ook niet pakken?
MyWishMax schreef:Ineens de hele tijd problemen met mobiele netwerk. Thuis via WiFi op internet, maar bellen lukt amper, heel slecht bereik of niets. Ergens anders geen internet en ook amper of geen bereik.
Alle 'oplossingen' werken niet. Heel vervelend, want ik heb geen pc en geen vaste telefoon en zelfs tv kijken doe ik via mobiel naar tv