Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 07:59

Succes allemaal vandaag. Ik zal goede vibes jullie kant op sturen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:01

office schreef:
Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot |( .Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .

Ik wist meteen welke je bedoelde.
Heb ooit in de comments gezet Ik geef het 10 minuten.
Oh ik lees dat er een piep in zit. Hooguit 1 minuut.

Dat bericht is weg...

Maar altijd balen.

Telpeva sterkte vandaag!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:11

Kairos schreef:
xSagan schreef:
Vannacht veel wakker gelegen door hoesten. Niets hielp meer ook. Noscapect, bisolvon, zuigsnoepjes, kamille thee al geprobeerd. Iemand hier nog tips? Huisarts heeft al geluisterd en geen ontstekingen gevonden. Vaporup voor de nacht is ook aanwezig. Mijn hoofd valt mee qua vastzittendheid. Maar een goede nachtrust zou een keer weer fijn zijn…

@Telpeva, succes met de operatie en het herstel daarna!

Ik vind meestal paracetamol met coffeine ook fijn :) Maar het schijnt een hele hardnekkige hoest te zijn, bij mij valt het op het moment mee, maar ik ken mensen die er pittig lang last van hebben..

Ja, mijn vriend ook al een aantal dagen!
En hij heeft geen mannengriep. Die heb ik altijd.

Succes Telpeva!
Beterschap xSagan!

En de rest die beterschap, sterkte of succes nodig heeft vandaag

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:17

Codeine helpt tegen blijven hoesten, en je slaapt er lekker van :)) Te verkrijgen via de HA.

Dit weeeeer :x En de blonde dino heeft echt 0 vacht, maar aangezien het 20 graden wordt is een deken ook weer te warm -O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:26

office schreef:
Onverwoestbaar honden speeltje (beertje) gekocht bij pawly via een Facebook reclame.
Binnen 15 minuten kapot |( .Krijg geen reactie op mijn e-mail en zo te zien ben ik geblokkeerd op Facebook.Voel me zo dom en goedgelovig dat ik in zo n Chinees nep bedrijf getrapt ben .

Ach ja, iedereen wordt weleens geinfluencent. Ik heb laatst ook iets gekocht naar aanleiding van Instagram. Nou werkt echt voor geen meter. Je ziet supermooie resultaten op insta maar als ik het zelf doe lijkt het nergens op. Echt een flop. Eigenlijk gewoon niet trappen in social media reclames.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:28

Suzanne F. schreef:
office schreef:

Ach ja, iedereen wordt weleens geinfluencent. Ik heb laatst ook iets gekocht naar aanleiding van Instagram. Nou werkt echt voor geen meter. Je ziet supermooie resultaten op insta maar als ik het zelf doe lijkt het nergens op. Echt een flop. Eigenlijk gewoon niet trappen in social media reclames.

Ik zag laatst ook op fb een reclame voor een kattenborstel, zou echt een top ding zijn. Wel duur met 30€. Heb m zelf op ali besteld voor nog geen €5.
Blijkt het toch een topding te zijn _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:32

Dat m'n app zegt dat t vanmiddag gaat waaien windstoten en code geel en dat ik m'n kliniek afspraak daarom heb moeten verzetten. Alweer -:(- Want durf met de trailer en een mini pony dat niets weegt dan niet de weg op te gaan.... en nu voel ik me een mietje en bezwaard.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:35

xSagan schreef:
Vannacht veel wakker gelegen door hoesten. Niets hielp meer ook. Noscapect, bisolvon, zuigsnoepjes, kamille thee al geprobeerd. Iemand hier nog tips? Huisarts heeft al geluisterd en geen ontstekingen gevonden. Vaporup voor de nacht is ook aanwezig. Mijn hoofd valt mee qua vastzittendheid. Maar een goede nachtrust zou een keer weer fijn zijn…

Misschien last van slijm dan wil dit soms helpen.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/acet ... ylcysteine

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:38

Hoewel het natuurlijk absurd is dat mensen zo veel bestellen en dan bijna alles weer terug sturen, heb ik heel hard gelachen om het feit dat Wehkamp hun voorbeeld 'Gerda' heeft genoemd
Afbeelding

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:42

ik ben echt pissig. Mijn zus pakt mijn fiets omdat die van haar niet fijn rijdt ofzo?
Nu moet ik die van haar pakken maar wat een klote ding is dat!
En niemand zegt er wat van omdat zij natuurlijk alles mag flikken. Ben zo blij als ik straks weg ben.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:44

Tancreda4 schreef:
Dat m'n app zegt dat t vanmiddag gaat waaien windstoten en code geel en dat ik m'n kliniek afspraak daarom heb moeten verzetten. Alweer -:(- Want durf met de trailer en een mini pony dat niets weegt dan niet de weg op te gaan.... en nu voel ik me een mietje en bezwaard.

Je bent verstandig hoor!

Zat even op Den Haag te kijken en daar zit vanmiddag een verschil van windkracht 5 om windkracht 9 a 10 in vlagen. Dus die vlagen zijn echt wel intens (in knopen 27 om 50) https://nl.windfinder.com/forecast/kijkduin_den_haag

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:45

:r Mannen en de constante ruimte die ze menen te moeten innemen met hun betweterige onzin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:46

Collega die net aan mijn bureau stond en volgens mij zijn hele parfumfles leeg had gegooid over zichzelf :r En het is zo'n vies luchtje, ruik m al de hele week overal hier in het pand :r

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 08:49

fotolijstje schreef:
ik ben echt pissig. Mijn zus pakt mijn fiets omdat die van haar niet fijn rijdt ofzo?
En niemand zegt er wat van omdat zij natuurlijk alles mag flikken. Ben zo blij als ik straks weg ben.

Kan je je fiets niet op slot zetten in de schuur? Dan kan ze hem ook niet pakken?

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 09:24

Telpeva succes vandaag!

Ik had zes sloten om die fiets gehangen :j

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:18

Marcella schreef:
xSagan schreef:

Misschien last van slijm dan wil dit soms helpen.
https://www.apotheek.nl/medicijnen/acet ... ylcysteine

Lief meegedacht, helaas allergisch voor dit goedje, anders had ik het graag geprobeerd.:)
@ de rest, dankjewel. Maandag dan maar even om Codeïne vragen mocht het niet opknappen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:22

zonnebloem18 schreef:
fotolijstje schreef:

Kan je je fiets niet op slot zetten in de schuur? Dan kan ze hem ook niet pakken?

Ja dat ga ik zeker doen!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:37

Grote brand achter mijn huis. Ouders in ander dorp krijgen Nl alert en ik niet :') Dat was niet eens de ergernis, maar nu moet het halve dorp door mijn straat heen om het dorp uit te komen en ik heb ruim 5 minuten staan wachten op oprit voordat ik er tussen kon.
Stel je voor dat je 5 seconden moet wachten en iemand voor laat :+

Vervolgens bij fysio nog 5 lege parkeerplaatsen oid maar doordat mensen zo slecht in parkeren zijn paste er nergens een auto tussen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 11:55

Aan mezelf.
Ah, alleen op de zaak vandaag. OK, alvast een rij-shirt aan (zit zo lekker), niemand die me ziet, gewoon in mijn vrije tijds kleding.
Kom ik binnen, deur van slot, lichten aan. "Goedemorgen Rien".
Oh, niet alleen dus.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:19

Rien10, casual friday dus kan prima.

Mijn ongeduld.
Vakantie oppas voor de hond heeft ja gezegd.
Maar nog extra berichtje gedaan via app en Petbnb.
Wil het zeker weten voor ik de reis ga boeken.

Nu dus haar bericht afwachten.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:27

Heel herkenbaar Luuntje.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:39

Ineens de hele tijd problemen met mobiele netwerk. Thuis via WiFi op internet, maar bellen lukt amper, heel slecht bereik of niets. Ergens anders geen internet en ook amper of geen bereik.

Alle 'oplossingen' werken niet. Heel vervelend, want ik heb geen pc en geen vaste telefoon en zelfs tv kijken doe ik via mobiel naar tv :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 12:56

Dat ze heel last minute melden dat er mogelijkheid is om begin november een ABOP proef te rijden.

Nu is mijn paard er sowieso nog niet klaar voor , maar zo kort is in het algemeen niet handig. Je moet best veel voorbereiden....

Nou ja ik heb ook niet zo lang meer. Volgens jaar zal het toch echt moeten gebeuren.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:40

Gisteren random grieperig en vandaag enorm last van maagpijn.. Nog nooit eerder zo erg gehad :(
Heeft iemand tips wat kan helpen? Een theetje ofzo? Heb gelukkig wel Pantropazol in huis.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 13:54

MyWishMax schreef:
Ineens de hele tijd problemen met mobiele netwerk. Thuis via WiFi op internet, maar bellen lukt amper, heel slecht bereik of niets. Ergens anders geen internet en ook amper of geen bereik.

Alle 'oplossingen' werken niet. Heel vervelend, want ik heb geen pc en geen vaste telefoon en zelfs tv kijken doe ik via mobiel naar tv :+

Ik heb ook slechter bereik.