Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:fotolijstje schreef:Niet perse een ergernis maar ik baal er wel van.
Iedereen gaat wat doen in de vakanties en op de feestdagen.. ik wil heel graag op vakantie maar ik twijfel om in mijn eentje te gaan want ik ben 17 en ik heb gewoon niemand die mee gaat. Ik wil alleen niet hier constant blijven zitten.
Is een jongere groepsreis een idee? Of bijvoorbeeld een paar dagen Interrail als je dat alleen zou durven?
Berdien schreef:Ziek en een immense relatiecrisis. Hou op met me
Berdien schreef:Ziek en een immense relatiecrisis. Hou op met me
fotolijstje schreef:Waarom twijfel je of dat een goed idee is? Omdat je alleen bent?Die zijn allemaal 18+ helaas waar ik heb gekeken.
Ik zou graag naar Dublin willen ofzo, maar aangezien mijn leeftijd weet ik niet of het een goed idee is.
fotolijstje schreef:Thanks voor de suggesties! Lief dat iedereen meedenkt.
Ik wil wel buiten Nederland op vakantie gaan, Berlijn leek mij ook leuk inderdaad. En heb ook al gekeken naar de jongerenhostels maar in Dublin kan ik ze niet 123 vinden.
Mkango: Omdat ik alleen ben ja en minderjarig dus dan gaan sommige gewoon net wat lastiger met boeken etc.
Roosch schreef:Ja, met Koningsdag fietsen we naar huis, ik remde, zette m'n voet naast de fiets en lag prompt zo op de grond. M'n enkelbanden gok ik.
Naar de wc gaan is een uitdaging want we hebben alleen beneden een wc.
fotolijstje schreef:Thanks voor de suggesties! Lief dat iedereen meedenkt.
Ik wil wel buiten Nederland op vakantie gaan, Berlijn leek mij ook leuk inderdaad. En heb ook al gekeken naar de jongerenhostels maar in Dublin kan ik ze niet 123 vinden.
Mkango: Omdat ik alleen ben ja en minderjarig dus dan gaan sommige gewoon net wat lastiger met boeken etc.