Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:Sterke allemaal
Ik heb net als een idioot mijn kat lopen zoeken in het industrieterrein bij t werk.
Der was een collega die een kleinere vermoedelijk zwart witte kat had gezien...
Mocht mijn kat toch onverhoopt mee zijn gereden.... Dan had t haar kunnen zijn...
Maar geen kat gezien.
Wel ben ik dus als een idioten kattenmens daar rondgelopen
[***] schreef:Zebrastreep schreef:[quote="LiannePuthzy"
Bedelaar in de trein, vorige keer t onzin verhaal over mensen met down die conducteur mochten spelen nu had ie t over daklozen die verplicht de trein moeten schoonmaken
Mensen met down die conducteur mogen spelenIk ken er genoeg maar die zie ik geen trein besturen veelte eigenwijs voor
hagelslag schreef:Sterke allemaal
Ik heb net als een idioot mijn kat lopen zoeken in het industrieterrein bij t werk.
Der was een collega die een kleinere vermoedelijk zwart witte kat had gezien...
Mocht mijn kat toch onverhoopt mee zijn gereden.... Dan had t haar kunnen zijn...
Maar geen kat gezien.
Wel ben ik dus als een idioten kattenmens daar rondgelopen
Mo_86 schreef:Dat ik dacht een sterrenchef te kunnen uithangen en een culinair hoogstaand soepje op tafel te kunnen toveren. Het resultaat was meh. Maar niet zodanig smerig dat we de rest weg moeten gooien dus morgen eten we het weer. Zin in. Champagne probleem. Of moet ik zeggen champignon probleem want het is champignonsoep.
Marlinde en Berdien sterkte!
pimaude schreef:Mo_86 schreef:Dat ik dacht een sterrenchef te kunnen uithangen en een culinair hoogstaand soepje op tafel te kunnen toveren. Het resultaat was meh. Maar niet zodanig smerig dat we de rest weg moeten gooien dus morgen eten we het weer. Zin in. Champagne probleem. Of moet ik zeggen champignon probleem want het is champignonsoep.
Marlinde en Berdien sterkte!
Bouillonblokje en een scheutje room doen vaak wonderen !
[***] schreef:Laatste avond in mijn appartement. Kefmormel hierboven is al 3 uur aan het blaffen, bovenburen krijsen eens in de zoveel tijd dat ie moet kappen.
Ik ga dit zo niet missen.
Urbanus schreef:Kloot, Z lib is offline