Ik heb geen zin om alles te moeten aanpassen voor een vent.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
daar hoef ik helemaal niets voor te doen
dus ik dacht laten we nog eens afspreken. Gezien mn voornemen iemand echt te leren kennen leek bewust buiten de deur mij een goed idee. Steenbok12 schreef:Leuke date gehad. We zijn halverwege van locatie gewisseld, leuk om in het donker zo langs de grachtjes te wandelen en kreeg vrij snel een arm.
Rond half 11 richting trein gegaan. Ik kreeg een lief berichtje net dat ik indruk op hem had gemaakt en of we elkaar voor het weekend nog eens konden zien. Ik heb voorgesteld om vanavond een stuk te gaan wandelen ergens tussen ons in. Was een fijn dialoog en hij rook lekkerdus ik dacht laten we nog eens afspreken. Gezien mn voornemen iemand echt te leren kennen leek bewust buiten de deur mij een goed idee.
hahahatsjoe schreef:Zaterdag voor het eerst in jaren een date gehad via Breeze. Hij zat al toen ik binnen kwam, leek veel ouder dan op zijn foto's. Inmiddels weet ik alles van zijn bedrijf, van zijn villa met paardenbak, zijn rijkdom, maar weinig van hem, behalve dat ie een zoon en een dochter en een ex heeft waar hij goed mee kan. Hij vroeg NIETS. Als ik niet af en toe er iets uit had gegooid wist hij helemaal niets van mij. Ondanks dat hij best als een interessante man klonk, heb ik toch de volgende ochtend geappt dat ik er niet verder mee ging. Ik ben beleefd gebleven en heb dus niet gezegd dat het was omdat hij net zo kort is als ik en dus gelogen had over zijn lengte, en die broek met riem die zo laag hing en waar zijn buik overheen hing... oudemannenbuikje. Dat was echt zo'n mega afknapper toen hij opstond van tafel... Geen goed begin.
hahahatsjoe schreef:Zaterdag voor het eerst in jaren een date gehad via Breeze. Hij zat al toen ik binnen kwam, leek veel ouder dan op zijn foto's. Inmiddels weet ik alles van zijn bedrijf, van zijn villa met paardenbak, zijn rijkdom, maar weinig van hem, behalve dat ie een zoon en een dochter en een ex heeft waar hij goed mee kan. Hij vroeg NIETS. Als ik niet af en toe er iets uit had gegooid wist hij helemaal niets van mij. Ondanks dat hij best als een interessante man klonk, heb ik toch de volgende ochtend geappt dat ik er niet verder mee ging. Ik ben beleefd gebleven en heb dus niet gezegd dat het was omdat hij net zo kort is als ik en dus gelogen had over zijn lengte, en die broek met riem die zo laag hing en waar zijn buik overheen hing... oudemannenbuikje. Dat was echt zo'n mega afknapper toen hij opstond van tafel... Geen goed begin.
Ik heb alles behalve een bierbuik
en iedereen maar roepen, wacht maar tot je 40 bent.. nouja nog een paar maanden maar ik zie dat nog niet gebeuren
we gaan het meemaken, ik doe m'n best om er wat aan te krijgen maar met mijn werk valt dat niet mee. 75kg voor 1m91, maak zelf het plaatje maar
Sherivey schreef:Palousaboy, op de ochtend van je 40e verjaardag sta je ineens op met bierbuik
Blijf ik toch maar thuis tijdens je verjaardag...palousa_boy schreef:![]()
we gaan het meemaken, ik doe m'n best om er wat aan te krijgen maar met mijn werk valt dat niet mee. 75kg voor 1m91, maak zelf het plaatje maar
hahahatsjoe schreef:Hij was dik ouder dan 40 hoor, maar dan hoef je nog geen bierbuik te hebben, geen oudemannenbuikje dat over je riem puilt. Maar vooral die lengte, ik ben een soort dwerg (1.63) maar hij was bijna net zo klein.
Sherivey schreef:hahahatsjoe schreef:Hij was dik ouder dan 40 hoor, maar dan hoef je nog geen bierbuik te hebben, geen oudemannenbuikje dat over je riem puilt. Maar vooral die lengte, ik ben een soort dwerg (1.63) maar hij was bijna net zo klein.
Oei, dat zou ik ook wel ietwat een afknapper vinden hoor.
Beetje opppervlakkig misschien, maar ik wil wel een man die langer is dan ik. (Ben 1.67)