Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 15:48

Ik heb dat ook wel hoor. Heb een paard, sport veel en heb ambities op werkgebied waarmee ik niet elke avond en elk weekend thuis ga zijn.
Ik heb geen zin om alles te moeten aanpassen voor een vent. :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 16:12

Ik had een hele leuke en gezellige date gisteren. Zijn nog stoned geworden samen en dubbel gelegen om een natuurfilm over pinguïns. Voelde me op de chat al op mijn gemak en bij hem thuis ook. Een zachte goedzak in een iets stoer jasje, goede combinatie.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 16:18

Ik ben over de dag heen heel flexibel maar niet op het gebied van lekker in het weekend uit logeren. Ik kan moeilijk om te beginnen mijn 9 hondjes meenemen plus nu ook nog 9 puppies :+ :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 16:19

Ik denk dat het wel goed is Zonnetje dat je selectief bent, er is niks mee met duidelijke kaders, grenzen en wensen te hebben. Dat maakt het daten alleen wel lastiger, zeker als je dan ook nog vaak niet beschikbaar bent omdat je geen meldingen ontvangt etc.

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 16:24

Nouja als ik zeg dat ik een boerderij heb met de bijbehorende dieren en werktijden dan haakt 90% van de likes al af _O- daar hoef ik helemaal niets voor te doen :+

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 17:33

Het is geven en nemen. Niet alleen de ander die z'n eigen maar moet aanpassen!
Ik heb dit en ik heb dat, dus de ander moet maar flexibel zijn... dat gaat niet he.

Hier nog steeds geen apps en dat bevalt prima. Gewoon eropuit en zien wat ervan komt. Geen verwachtingen en dat bevalt goed. De zomer komt eraan, dus weer leuke feestjes op de planning staan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 18:17

Ik date wel regelmatig maar ben dan wel weer selectief in of het een toekomst kan hebben voor daten. Scharrelen is prima maar iemand in mijn leven laten komen vind ik dood eng en ben in dat opzicht ook gewoon kritisch. Ik heb me te lang moeten aan passen en op mijn tenen gelopen. Ik blijf liever alleen en gelukkig. Dus ja veel leuke dates gehad maar geen vervolg vooralsnog.

We kunnen van alles vinden van elkaar maar iedereen heeft zijn redenen, normen en waarden en rugzakje. Dat is ook prima toch :)

Hier in de trein naar Den Bosch. Heb er wel zin in. Zonnetje schijnt nog lekker. Ben erg benieuwd. Had de optie om eerder te gaan maar het was erg fijn in het zonnetje op de camping bij mijn broer. Ik vond een beetje afgekaderd qua tijd ook fijn. Anders zit je weer met eten. Als het leuk is, dan liever nog eens afspreken deze week.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-26 18:49

Veel plezier in Den Bosch!
Je treft heerlijk weer, dus dat heb je vast mee :D

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 07:15

Leuke date gehad. We zijn halverwege van locatie gewisseld, leuk om in het donker zo langs de grachtjes te wandelen en kreeg vrij snel een arm.
Rond half 11 richting trein gegaan. Ik kreeg een lief berichtje net dat ik indruk op hem had gemaakt en of we elkaar voor het weekend nog eens konden zien. Ik heb voorgesteld om vanavond een stuk te gaan wandelen ergens tussen ons in. Was een fijn dialoog en hij rook lekker :') dus ik dacht laten we nog eens afspreken. Gezien mn voornemen iemand echt te leren kennen leek bewust buiten de deur mij een goed idee.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 07:21

Leuk steenbok!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 07:30

Steenbok12 schreef:
Leuke date gehad. We zijn halverwege van locatie gewisseld, leuk om in het donker zo langs de grachtjes te wandelen en kreeg vrij snel een arm.
Rond half 11 richting trein gegaan. Ik kreeg een lief berichtje net dat ik indruk op hem had gemaakt en of we elkaar voor het weekend nog eens konden zien. Ik heb voorgesteld om vanavond een stuk te gaan wandelen ergens tussen ons in. Was een fijn dialoog en hij rook lekker :') dus ik dacht laten we nog eens afspreken. Gezien mn voornemen iemand echt te leren kennen leek bewust buiten de deur mij een goed idee.

Ahh leuk! :D

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 09:27

Zaterdag voor het eerst in jaren een date gehad via Breeze. Hij zat al toen ik binnen kwam, leek veel ouder dan op zijn foto's. Inmiddels weet ik alles van zijn bedrijf, van zijn villa met paardenbak, zijn rijkdom, maar weinig van hem, behalve dat ie een zoon en een dochter en een ex heeft waar hij goed mee kan. Hij vroeg NIETS. Als ik niet af en toe er iets uit had gegooid wist hij helemaal niets van mij. Ondanks dat hij best als een interessante man klonk, heb ik toch de volgende ochtend geappt dat ik er niet verder mee ging. Ik ben beleefd gebleven en heb dus niet gezegd dat het was omdat hij net zo kort is als ik en dus gelogen had over zijn lengte, en die broek met riem die zo laag hing en waar zijn buik overheen hing... oudemannenbuikje. Dat was echt zo'n mega afknapper toen hij opstond van tafel... Geen goed begin.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 09:37

hahahatsjoe schreef:
Zaterdag voor het eerst in jaren een date gehad via Breeze. Hij zat al toen ik binnen kwam, leek veel ouder dan op zijn foto's. Inmiddels weet ik alles van zijn bedrijf, van zijn villa met paardenbak, zijn rijkdom, maar weinig van hem, behalve dat ie een zoon en een dochter en een ex heeft waar hij goed mee kan. Hij vroeg NIETS. Als ik niet af en toe er iets uit had gegooid wist hij helemaal niets van mij. Ondanks dat hij best als een interessante man klonk, heb ik toch de volgende ochtend geappt dat ik er niet verder mee ging. Ik ben beleefd gebleven en heb dus niet gezegd dat het was omdat hij net zo kort is als ik en dus gelogen had over zijn lengte, en die broek met riem die zo laag hing en waar zijn buik overheen hing... oudemannenbuikje. Dat was echt zo'n mega afknapper toen hij opstond van tafel... Geen goed begin.

Nee joh, wat een tegenvaller! :( :=

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 10:01

hahahatsjoe schreef:

Ja dan kom ik even terug op wat ik eerder gezegd heb hier, matchen is leuk maar het is net wat iemand ingevuld heeft.. al kun je een bierbuik niet invullen geloof ik _O-

Ennuuhhh weet niet hoe oud hij is maar leeftijd staat niet perse gelijk aan een bierbuik := Ik heb alles behalve een bierbuik :+ en iedereen maar roepen, wacht maar tot je 40 bent.. nouja nog een paar maanden maar ik zie dat nog niet gebeuren _O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 10:14

Palousaboy, op de ochtend van je 40e verjaardag sta je ineens op met bierbuik }:)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 10:17

_O- _O- we gaan het meemaken, ik doe m'n best om er wat aan te krijgen maar met mijn werk valt dat niet mee. 75kg voor 1m91, maak zelf het plaatje maar :+

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 10:28

Hij was dik ouder dan 40 hoor, maar dan hoef je nog geen bierbuik te hebben, geen oudemannenbuikje dat over je riem puilt. Maar vooral die lengte, ik ben een soort dwerg (1.63) maar hij was bijna net zo klein.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 11:08

Of een foodbelly

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 11:12

Sherivey schreef:
Palousaboy, op de ochtend van je 40e verjaardag sta je ineens op met bierbuik }:)

Dan zou ik toch wel minder enthousiast worden. Vooral als die er in een keer zit -O- :') Blijf ik toch maar thuis tijdens je verjaardag...

palousa_boy schreef:
_O- _O- we gaan het meemaken, ik doe m'n best om er wat aan te krijgen maar met mijn werk valt dat niet mee. 75kg voor 1m91, maak zelf het plaatje maar :+

Ja dit is vooral oneerlijk. En ik maar hard sporten om ook zo een strakke buik te krijgen :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 12:44

hahahatsjoe schreef:
Hij was dik ouder dan 40 hoor, maar dan hoef je nog geen bierbuik te hebben, geen oudemannenbuikje dat over je riem puilt. Maar vooral die lengte, ik ben een soort dwerg (1.63) maar hij was bijna net zo klein.

Oei, dat zou ik ook wel ietwat een afknapper vinden hoor.

Beetje opppervlakkig misschien, maar ik wil wel een man die langer is dan ik. (Ben 1.67)

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 13:03

Sherivey schreef:
hahahatsjoe schreef:

Oei, dat zou ik ook wel ietwat een afknapper vinden hoor.

Beetje opppervlakkig misschien, maar ik wil wel een man die langer is dan ik. (Ben 1.67)

Nou dat. In zijn profiel stond 1.75 dat is meer dan 10 centimeter langer dus prima. En nee het is niet oppervlakkig, ik wil me geborgen voelen bij een man en dan moet hij toch echt wel iets langer dan ik zijn.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 13:08

Nou dat idd. Ik hoef echt niet minimaal 1.85 ofzo hoor, maar 1.70 of langer is niet heel veel gevraagd toch. :+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 14:04

Los van de lengte is vooral het liegen erover nogal een ding lijkt me :=

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 14:09

Ja dat vind ik idd ook vele malen erger..

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-26 14:11

Ja eens. Lengte kan je weinig aan doen. Een langere man heeft de voorkeur, maar als hij afgezien van zijn lengte alles mee heeft is dat nog te overzien. Maar wees daar wel eerlijk over. Het komt sowieso uit :')