Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-21 23:53

Teckel die poging 73646373 doet om mij te overliggen dat samen in 1 bed slapen echt een goed idee is.

Sorry jongen maar dit weekend 2 grote volwassenen en een teckel in een 140 bed in een warm huis is niet echt top. :=

Edit: na deze serenade deed ik de lamp uit en nu zit hij uit protest onder het bed. _O-

Edit 2: heb hem net onder het bed weg gevist. Rat zat vast. :=

Afbeelding

Veulen84

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:08

Aaah hoe kan je daar nou nee tegen zeggen... |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:10

Hij pakt nu het speeltje wat hij niet meer mocht als protest. Ik ben misselijk ik wil slapen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:16

Je teckel lijkt echt teveel qua gedrag op onze Jack Russel , die gaat ook huilen als iets niet mag

Hoe kleiner ze zijn , hoe groter hun karakter stelletje prinsen en prinsesjes zijn het :')

--

Mensen die bij mij komen klagen dat ze het niet eens zijn met de maatregelen. Wat wil je dat ik doe? Mark Rutte bellen?

En als ik dan advies geef en adviseer dat het misschien verstandig is om bijvoorbeeld naar een psycholoog te gaan of het motiverend probeer met goh de vorige keer is het je ook gelukt dus het komt echt wel goed wordt ik genegeerd. Tja dan maar niet hoor , dan wordt het inderdaad heel zwaar.

En dan ook nog mensen die eigenlijk niks te klagen mogen hebben en gewoon hun geld krijgen en net zo kunnen werken als anders , maar omdat ze niet naar een feestje mogen is hun leven opeens zwaar verpest.

Dan denk ik ik werk ook bij mensen die hun hele leven beperkt worden door een lichamelijke ziekte en heel positief in het leven staan , waardoor ik ook heel dankbaar ben dat ik gezond ben!

Nu sta ik zelf ook een heel stuk positiever in het leven dan vorig jaar , maar toen had ik nog teveel zelfmedelijden. Ik moet ook zo vaak vooral dit jaar door situaties heen wat los stond van corona waar ik geen zin in had maar wat gewoon moest.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:20

Raad ze aan het programma special force vips te kijken. Ik kan maar 1 aflevering zien ( heb geen Videoland), maar stop acuut met zelfmedelijden te hebben :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:32

Ineke2 schreef:
Raad ze aan het programma special force vips te kijken. Ik kan maar 1 aflevering zien ( heb geen Videoland), maar stop acuut met zelfmedelijden te hebben :')

Ik heb even een korte beschrijving van het programma opgezocht. Volgens mij was er ooit ook een programma met bekende Nederlanders die dan zogenaamd de opleiding voor het leger volgden ( misschien wat het wel hetzelfde programma). Maar als ik dat zie moet je mentaal zo sterk zijn en zo de knop om kunnen zetten dat is een soort van specialiteit denk als je dat hebt.

Sinds ik met mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking werk ben ik wel echt heel dankbaar voor mijn eigen gezondheid en vrijheid. Vooral vrijheid moet die groep vaak toch wel grotendeels veel van inleveren. Iets wat wij amper voor kunnen stellen. Sommigen zitten hun leven lang in een soort van lockdown en zijn volledig afhankelijk van anderen in dit geval. Ik mag zelf absoluut niet klagen. Hele heftige dingen meegemaakt dit jaar waar dus een lockdown voor mij is wel aardig peanuts misschien wel het minst erge van dit jaar.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 00:41

Ik heb een lichamelijke beperking en heb heel erg hard moeten werken om te komen waar ik nu ben en nog steeds werk ik heel hard. Waarom? Voornamelijk om mezelf te bewijzen dat ik het heus wel kan.
Dus dat gesprek van Hannelore kwam wel binnen bij mij.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 01:06

Ineke2 schreef:
Ik heb een lichamelijke beperking en heb heel erg hard moeten werken om te komen waar ik nu ben en nog steeds werk ik heel hard. Waarom? Voornamelijk om mezelf te bewijzen dat ik het heus wel kan.

Ik heb ook ontzettend veel respect voor mensen met veel doorzettingsvermogen helemaal als situaties heel lastig zijn. Vooral de acceptatie van bijvoorbeeld een verstandelijke beperking lijkt mij erg lastig helemaal als het later ontstaat. Ik vindt het oprecht heel knap dat iemand dan de knop omzet en weer van alles probeerd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 01:06

Zebrastreep schreef:
Ineke2 schreef:

Ik heb ook ontzettend veel respect voor mensen met veel doorzettingsvermogen helemaal als situaties heel lastig zijn. Vooral de acceptatie van bijvoorbeeld een lichamelijke beperking lijkt mij erg lastig helemaal als het later ontstaat. Ik vindt het oprecht heel knap dat iemand dan de knop omzet en weer van alles probeerd.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 02:28

Veulen84 schreef:
Aaah hoe kan je daar nou nee tegen zeggen... |(

|( Die teckel mag hier wel gaan klagen }>

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:18

Alles wat mis kan gaan is mis aan het gaan
Loop al 3h achter op planning ondertussen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:37

Nog 1 week werken voor ik een week vakantie heb, en ik heb er gewoon ZO geen zin meer in. :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 09:41

Thuiswerk dag vandaag maar ik heb alleen maar ruzie met Google Drive :x

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:27

Dat ik vandaag naar kantoor wou, maar vanmorgen mezelf niet uit bed gesleept kreeg.
Dus nu woensdag naar kantoor moet. Stomme slaapgebrek.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:31

Ik ben al niet zo dol op kinderen maar dit werd vanmorgen nog even bevestigd. Ik liep net met oppasteckel lekker een rondje park-binnenstad. Hij negeert andere mensen, loopt netjes dichtbij me en doet zijn eigen ding. Ik loop langs een moeder met kind. Ik gok een jaar of 3 a 4. Kind doet een paar stappen naar voren en schopt richting Jozi!!! Dus ik trek hem weg en die moeder trekt dat kind weg. En ik zeg "Dat mag je noooooit doen". En daarna vroeg ik netjes of ik het kind mocht aanspreken (vond ik nog heel netjes van mezelf in deze situatie). En heb daarna gezegd dat je nooit naar hondjes mocht schoppen want dan kunnen ze schrikken en bijten. Of je doet ze pijn en dan moeten ze naar de dokter. Moeder zei trouwens heel weinig. :=

Echt hoe verzint een kind het. :=

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:46

Oehhh dat vind ik heel knap van je, dat je zo gereageerd hebt. :oo Ik had vanuit direct reactievermogen terug gemept, is al vaker gebeurd. :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 10:51

Ik ben (helaas soms) naar dieren en kinderen toe een extreem geduldig en bedachtzaam type. Naar volwassen niet zo. :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:05

Captain schreef:
Oehhh dat vind ik heel knap van je, dat je zo gereageerd hebt. :oo Ik had vanuit direct reactievermogen terug gemept, is al vaker gebeurd. :o

Dan had ik je gegrepen, met je vingers aan m'n kind zitten haalt echt de pitbull in me naar boven.

Maar ik had 'm zelf wel een mep gegeven. Al zal hij nooit hondjes slaan, hij is er veel te gek op.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:10

Dan waren we gaan bitchfighten. :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:15

Captain schreef:
Dan waren we gaan bitchfighten. :D

Nee, ik vecht als een vent :')

Nee ik vind het echt imbecielig als je kinderen pijn doet.

Maar als een kind mijn dier iets probeert te doen en de ouder reageert niet...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:36

_O- Nee ik gebruik nooit geweld maar ik ben wel echt een monster als mensen "mijn dieren" pijn doen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:38

Een mep doet ook geen pijn, is meer een schrikreactie, werkt ook prima!
Kan er overigens niks aan doen, is echt een mega snel reactievermogen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:44

Captain schreef:
Een mep doet ook geen pijn, is meer een schrikreactie, werkt ook prima!
Kan er overigens niks aan doen, is echt een mega snel reactievermogen.

Ik kan er ook niks aan doen, is ook mijn schrikreactie. Maar ik doe wel pijn :=
Laatst bijgewerkt door Urbanus op 20-12-21 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 11:52

Ik zou geen mep geven, dat is geen automatisme van mij richting mensen.
Maar ik zou wel iets roepen als van Hey!! laat dat!
En dan zal zo'n dwerg ook wel janken denk ik.
Maar goed dat is dan niet mijn probleem maar van de ouder die niet opvoed

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-21 12:01

Waanheid een vuurwerkbom die vannacht afging! Zelfs mn bovenburen werden wakker!