Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:13

Een winkelhaak in de vliegendeken van Max en hij heeft zijn graasmasker gesloopt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 18:29

Dom geschreeuw en gejoel want f1 volgens mij...
Kom op, de rest van de 50 appartementen hoeven niet mee te lijden met jou domme gedrag..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 19:16

Vind et wel komisch hoe dan berichten van 4 maanden geleden terug worden gehaald. Ik was er vrij snel overheen omdat deze vent mij loopt te stalken. M'n vriend gaat niet bij me weg, deze heeft alleen maar lange relaties gehad. Ik heb trouwens al anderhalf jaar geen relatie meer gehad. Dus wat dat betreft. En wie zegt dat ik hem niet langer ken. We hebben precies dezelfde mensen om ons heen en wonen letterlijk 10min uit elkaar met de auto. Kwam em per toeval tegen. Tsja en het zat gelijk goed.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 19:40

fleurtjeuh schreef:
Kom op, de rest van de 50 appartementen hoeven niet mee te lijden met jou domme gedrag..

En zo zijn er ook tig mensen die dat “domme gedrag” hanteren bij voetbal, wielrennen of noem ff een willekeurige sport. Denk je daar dan net zo over? Een beetje respect voor de passie van een ander zeg. Ik vind ook dat dat gejoel wel wat minder kan maar passie laat zich niet altijd indammen en dan liever joelen. Nog altijd beter dan slopen. Die heb je er ook bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 19:42

friendly schreef:
fleurtjeuh schreef:

En zo zijn er ook tig mensen die dat “domme gedrag” hanteren bij voetbal, wielrennen of noem ff een willekeurige sport. Denk je daar dan net zo over? Een beetje respect voor de passie van een ander zeg. Ik vind ook dat dat gejoel wel wat minder kan maar passie laat zich niet altijd indammen en dan liever joelen. Nog altijd beter dan slopen. Die heb je er ook bij.

Dat is even vervelend inderdaad. Maar geluidoverlast schijnt tegenwoordig normaal te zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 19:56

Ja met al die andere dingen ben ik ook zo.
Ik vind het gewoon nutteloos om zo veel overlast te veroorzaken uit enthousiasme

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 20:00

Marije_1997 schreef:
Vind et wel komisch hoe dan berichten van 4 maanden geleden terug worden gehaald. Ik was er vrij snel overheen omdat deze vent mij loopt te stalken. M'n vriend gaat niet bij me weg, deze heeft alleen maar lange relaties gehad. Ik heb trouwens al anderhalf jaar geen relatie meer gehad. Dus wat dat betreft. En wie zegt dat ik hem niet langer ken. We hebben precies dezelfde mensen om ons heen en wonen letterlijk 10min uit elkaar met de auto. Kwam em per toeval tegen. Tsja en het zat gelijk goed.

Hij gaat niet bij je weg want hij heeft alleen maar lange relaties gehad?
Wat is dat voor redenatie?

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 20:20

fleurtjeuh schreef:
Marije_1997 schreef:

Hij gaat niet bij je weg want hij heeft alleen maar lange relaties gehad?
Wat is dat voor redenatie?

En die lange relaties zijn uiteindelijk ook uitgegaan anders was hij niet met jou. Het kan altijd mis gaan. Ook na jaren nog. Ik hoop het niet voor je natuurlijk, ik zou alleen anders omgaan met het trailer verhaal.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 20:31

De blauwe enveloppe van de belastingdienst, naja eigenlijk het papier wat erin zat. Het papier was veel dikker dan normaal dus ik uitgebreid gecontroleerd of het wel echt was, de bedragen klopten met mijn aangifte(moest 3 bedragen betalen). Rekeningnummer enzo klopte ook gewoon. Maar waarom dat dikkere papier? Alles kan tegenwoordig gewoon via berichtenbox, allemaal papierverspilling en dan ook nog eens extra dik papier gebruiken :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 20:56

Dat kinderen van wildvreemde mensen, die op visite zijn een straat verderop eerst gillend en schreeuwend over straat gaan alsof er oorlog is uitgebroken. :?
Nouja, okey, het zijn kinderen tussen 9 en 12...
Dat vind ik niet zo erg.

Maar vervolgens over onze oprit en ingerichte voortuin banjeren... >;) Wat voor opvoeding heb jij gehad kameraad? ~~}>

Even flink aangesproken. En wel zo dat mijn buren verstijfd in hun voortuin stonden. :wow:
Zij waren ook van plan om die kinderen even aan te pakken, want ook hun voortuin was een speelparadijs geworden. %)

+:)+ Buurman opgelucht dat ik het oppakte.
Meneer loopt tegen de 80... :knuffel:

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:18

Felicitatiewensen op facebook aan persoon x. Persoon x is enkele weken geleden overleden -O-

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:30

-lief als achtervoegsel van welk woord dan ook.

@Kookaburra, oh dat is echt niet tof. ;( Zo kreeg ik vlak na het overlijden van een kennis steeds suggesties van pagina's met de melding 'X vindt deze pagina leuk!'. Ja, X is ook nog niet zo lang terug overleden, wtf Facebook.
Laatst bijgewerkt door marley93 op 20-06-21 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:30

Kookaburra schreef:
Felicitatiewensen op facebook aan persoon x. Persoon x is enkele weken geleden overleden -O-

Oei pijnlijk :knuffel:

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:37

Kat heeft op de houten vloer geplast.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:39

Ik voel mn hechtingsdraadje in mn mond zitten >;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:53

fleurtjeuh schreef:
Ja met al die andere dingen ben ik ook zo.
Ik vind het gewoon nutteloos om zo veel overlast te veroorzaken uit enthousiasme

En dat ben ik dan weer wel met je eens :') Kwam misschien niet zo over hoor maar ik heb een passie voor F1 bijv *\%/* Al kan ik naar mijn passie kijken zonder keihard te gillen :=

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:55

Ik kreeg een bericht van de 'Vlaamse Overheid'. Een premie van 120 euro. Ik geloofde het oprecht voor twee minuten maar... oplichting dus. :+ Had die 120 euro wel graag willen hebben.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 21:56

Ik snap dat gebrul ook nooit zo.

Ik volg heel zelden paardensport, maar voel dan echt niet de neiging om te gaan gillen oid.

Mijn ex kon zo belachelijk doen tijdens voetbal. Zat ik rustig naast m, vliegt ie ineens luid brullend overeind. Ik een hardaanval, honden sloegen aan, bleek dat er een bal in een net geachopt werd. Nou en. 5 seconden later ligt ie weer midden in dat veld en beginnen ze opnieuw

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 22:01

Dilan93 schreef:
Ik snap dat gebrul ook nooit zo.

Ik volg heel zelden paardensport, maar voel dan echt niet de neiging om te gaan gillen oid.

Mijn ex kon zo belachelijk doen tijdens voetbal. Zat ik rustig naast m, vliegt ie ineens luid brullend overeind. Ik een hardaanval, honden sloegen aan, bleek dat er een bal in een net geachopt werd. Nou en. 5 seconden later ligt ie weer midden in dat veld en beginnen ze opnieuw

:') Ik voel overigens wel echt het hart van de voetballiefhebber pijn doen na jouw opmerking. Huilend zo van: “ze SNAPT het gewoon ECHT niet |( “ sorry. Beelddenker hier :')

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 22:05

Ik snap dat idd echt niet nee :))

Dat je het leuk vindt om het te volgen, oké, ook niet mijn ding, maar kan ik nog begrijpen.

Maar waarom dat niet gewoon rustig kan, geen idee.

De hooligans snap ik overigens nog minder. Zie het verband tussen 'hun' club en slopen/geweld niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 22:56

Kookaburra schreef:

Dit gebeurd zelfs massaal bij bekende mensen waarvan notabene de datum van overlijden in het profiel staat…

Sterkte voor jou :knuffel:

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 04:48

Klappertanden van de koorts, buikpijn, hoofdpijn, benauwd. Voel me zo beroerd ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 06:14

Sanniejtjuh schreef:
Klappertanden van de koorts, buikpijn, hoofdpijn, benauwd. Voel me zo beroerd ;(
Dat klinkt heel naar. :(:) Beterschap!

Ik heb echttt geen zin om te werken vandaag :O

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 06:36

Regen >;)

Beterschap, Sanniejtjuh!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-21 06:51

Het is officieel zomer en max 14 graden vandaag >;)
Jas maar weer aan.

Beterschap Sannietjuh