Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Dom geschreeuw en gejoel want f1 volgens mij...
Kom op, de rest van de 50 appartementen hoeven niet mee te lijden met jou domme gedrag..
friendly schreef:fleurtjeuh schreef:Dom geschreeuw en gejoel want f1 volgens mij...
Kom op, de rest van de 50 appartementen hoeven niet mee te lijden met jou domme gedrag..
En zo zijn er ook tig mensen die dat “domme gedrag” hanteren bij voetbal, wielrennen of noem ff een willekeurige sport. Denk je daar dan net zo over? Een beetje respect voor de passie van een ander zeg. Ik vind ook dat dat gejoel wel wat minder kan maar passie laat zich niet altijd indammen en dan liever joelen. Nog altijd beter dan slopen. Die heb je er ook bij.
Marije_1997 schreef:Vind et wel komisch hoe dan berichten van 4 maanden geleden terug worden gehaald. Ik was er vrij snel overheen omdat deze vent mij loopt te stalken. M'n vriend gaat niet bij me weg, deze heeft alleen maar lange relaties gehad. Ik heb trouwens al anderhalf jaar geen relatie meer gehad. Dus wat dat betreft. En wie zegt dat ik hem niet langer ken. We hebben precies dezelfde mensen om ons heen en wonen letterlijk 10min uit elkaar met de auto. Kwam em per toeval tegen. Tsja en het zat gelijk goed.
fleurtjeuh schreef:Marije_1997 schreef:Vind et wel komisch hoe dan berichten van 4 maanden geleden terug worden gehaald. Ik was er vrij snel overheen omdat deze vent mij loopt te stalken. M'n vriend gaat niet bij me weg, deze heeft alleen maar lange relaties gehad. Ik heb trouwens al anderhalf jaar geen relatie meer gehad. Dus wat dat betreft. En wie zegt dat ik hem niet langer ken. We hebben precies dezelfde mensen om ons heen en wonen letterlijk 10min uit elkaar met de auto. Kwam em per toeval tegen. Tsja en het zat gelijk goed.
Hij gaat niet bij je weg want hij heeft alleen maar lange relaties gehad?
Wat is dat voor redenatie?
fleurtjeuh schreef:Ja met al die andere dingen ben ik ook zo.
Ik vind het gewoon nutteloos om zo veel overlast te veroorzaken uit enthousiasme
Dilan93 schreef:Ik snap dat gebrul ook nooit zo.
Ik volg heel zelden paardensport, maar voel dan echt niet de neiging om te gaan gillen oid.
Mijn ex kon zo belachelijk doen tijdens voetbal. Zat ik rustig naast m, vliegt ie ineens luid brullend overeind. Ik een hardaanval, honden sloegen aan, bleek dat er een bal in een net geachopt werd. Nou en. 5 seconden later ligt ie weer midden in dat veld en beginnen ze opnieuw