Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 13:43

Lief iedereen die mij een knuffel heeft gestuurd voor mijn verdriet over mijn hondje <3 soms komt het gewoon even naar boven en mis ik haar weer heel erg. Gelukkig staat ze mooi naast me op mijn bureau <3

Afbeelding

@Zebrastreep veel sterkte met je oma, niet leuk zoiets :(:)

@Mkango succes met je sollicitatie en laat je niet inkoppen door zo'n onvolwassen figuur! You can do it *\o/*

Iejoorr

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:59

Mezelf en mn luiheid :')
Op maandagochtend ben ik altijd vroeg op stal. Dan denk ik altijd: Straks gauw douchen en dan even je huis schoonmaken, daarna gauw boodschappen doen. Dan kan je daarna de auto nog wel even wassen etcetc.
Ondertussen zit ik hier alweer een uur op mn laptop te bokken. Waarom ben ik zo :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:16

Ben nu aan het oppassen bij mijn ouders thuis. Stelling staat al in elkaar. Nu moest ik ook even kijken bij mijn overheid. Laptop klaar gezet, maar geen internet en ik weet de gegevens niet handig weer. 8)7

Ik ga niet bellen kost mij weer geld. :o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:27

Ongelooflijk luxeprobleem, maar dat ik nu zelf mijn wenkbrauwen moet bijhouden.
Ik.haat.zelf.epileren.zo.erg.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 15:39

Benthhh schreef:
Ongelooflijk luxeprobleem, maar dat ik nu zelf mijn wenkbrauwen moet bijhouden.
Ik.haat.zelf.epileren.zo.erg.

Nog een luxe probleem, dat de laatste keer dat ik gemasseerd ben halverwege november is... dat kan echt niet. Ik wil NU gemasseerd worden. Nu. Nu. Nu!!!

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:14

Grrr, heb je even? Vandaag voor jaarlijkse controle van mjjn hart naar het ziekenhuis. Het is ruim een uur treinen enkele reis. Ten eerste had mijn eerste trein vertraging dankzij een goederentrein. Toen bleek mijn overstap niet te rijden, kon nog net optijd de metro pakken. Kom ik op het station, wordt er enorm verbouwd en moet ik zoeken hoe ik bij het ziekenhuis kom. Ik krijg een geel polsbandje dat ik geen coronaklachten heb, en zoe mijn weg naar de afdeling cardiologie, want ook IN het ziekenhuis is verbouwd. Eenmaal gevonden mag ik meteen doorlopen naar mijn onderzoeken.

Als ik klaar ben, moet er ineens een extra onderzoek gedaan worden, wat niet vooraf gezegd is. Dit blijkt een hartfilmpje te zijn, maar dan op een andere manier dan normaal en ook de verpleegsters kennen dit niet. Er komen drie verpleegsters binnen een kamertje van misschien 2x2 kijken hoe ik aan ngesloten moet worden aan het apparaat, en dan begint het gestuntel. Ik ben allergisch voor de pleisters, maar daarin heb ik nu maar even pech. Met de gebruiksaanwijzing in de hand proberen ze uit te zoeken wat ze moeten doen. Ik vind het al geen veilig idee dat er drie mensen in mijn 1,5mzone zitten (waarvan er ook 1 haar mondkapje onder haar neus had hangen) maar toen er later nog een 4e aankwam die trots vertelde dat ze net van de Covidafdeling kwam wist ik niet meer hoe ik het had. Daarnaast werd iedere keer het gordijn opengescheurd en bleek de deur open te staan, dus iedereen had zicht op mijn ontblote bovenlijf. Na een half uur (niet overdreven, ik heb de tijd in de gaten gehouden) kon ik me eindelijk weer aankleden. Helaas begonnen de pleisters al te irriteren.

Tot slot wordt mijn hartslag nu 24u in de gaten gehouden dmv een kastje. Heb weer over mijn allergie verteld ( dit onderzoek heb ik elk jaar) en ik zou de pleisters krijgen die minder irriteren. Helaas heb ik nu, drie uur later al de eerste brandblaartjes op mijn huid. Nog 21u te gaan!

Sorry voor mijn lange verhaal. Mijn hele dag is een ergernis tot nu toe.

@zebrastreep, veel sterkte.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-21 16:19

Wat onprofessioneel fohadie! Ik zou hier zeker een terugkoppeling over geven naar het ziekenhuis, want dit kan echt niet in de huidige omstandigheden.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:41

Kun je best een flinke klacht over indienen fohadie := dat van die pleisters ook. "Even pech" voor minimaal 24uur, daaaag.

Ik erger me aan de gemeente die precies naast de bak aan het werk is. Wil m'n pony trainen maar voel me toch een beetje ongemakkelijk als ik hem dan beloon met kusjes en knuffels :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 16:46

Ik ga ook even kijken hoe ik een klacht ga indienen. Het mag dan een opleidingsziekenhuis zijn, ik ven gewend dat er eerst gevraagd wordt of het OK is als er een student aan het hbed komt. Doorgaans heb ik daar geen problemen mee, maar dan wel Coronaproof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:25

Dat van mijn beide paar leren laarzen nu aan 1 laars de rits kapot is _O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 17:28

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 18:03

Dat ik vandaag bijna flauwgevallen ben op werk, ik voel het gelukkig heel goed aankomen dus ik kon op tijd gaan zitten en liggen op de grond maar het is geen lekker gevoel... binnenkort even mee naar de huisarts denk ik, want ik had ditzelfde een maand geleden ook al. Flauw voelen door pijn in mijn onderbuik...

Moet wel zeggen, ik heb echt de liefste collega's en gelukkig was het rustig op de afdeling. Heb mijn werkdag ook gewoon afgemaakt zonder problemen gelukkig.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:28

Dat de lockdown verlengt wordt ben dit corona-gebeuren helemaal zat.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:35

Love_Laugh schreef:

Ja same

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:37

Zertab schreef:
Love_Laugh schreef:

Ja same

Ik wil naar de kapper :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:38

Love_Laugh schreef:

Ja precies dit.

De muren beginnen inmiddels wel op me af te komen en we zijn ook vanaf volgende week weer in de einde blok periode, dus dan heb ik helemaal niets. Ja, 1 tentamen en 1 les van 20 minuten..

Ik wil afrijden, naar de kapper en paardrijden in dat gekke clubje op de donderdag :') Naar school hoeft niet eens perse, maar gewoon meer om naar uit te kijken dan alleen mijn werk.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:39

Ik wil uiteten en winkelen. First world problem :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:40

Kairos schreef:
Love_Laugh schreef:

Ja precies dit.

De muren beginnen inmiddels wel op me af te komen en we zijn ook vanaf volgende week weer in de einde blok periode, dus dan heb ik helemaal niets. Ja, 1 tentamen en 1 les van 20 minuten..

Ik wil afrijden, naar de kapper en paardrijden in dat gekke clubje op de donderdag :') Naar school hoeft niet eens perse, maar gewoon meer om naar uit te kijken dan alleen mijn werk.

Herkenbaar! Ik heb het geluk dat ik nog naar mijn werk mag. Maar naast dat heb ik weinig om naar uit te kijken. Al zie ik wel gelukkig nog vrienden, een a twee per keer.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:42

Ja, daar ben ik zeker blij mee! Alleen voor mij is dat voor alsnog het enige, omdat mijn enige goede vriendin het altijd druk heeft met school en dus alleen in de vakantie wil afspreken.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:53

Ik heb nu wel werk (wel van half maart tm juli thuisgezeten ivm ontslag door corona _-:( )maar, ‘s avonds en weekenden kan je je nergens op verheugen. Wel soms afspreken met vrienden maarja dat is ook weer thuis ipv met zn allen wat gezelligs doen. Efteling, uit eten, terassen enz. :')

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 19:55

Dat ik een man van 42 om legitimatie vroeg aan de kassa. Oeps :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:09

lenaa_tje schreef:

Ik ook, het begint echt ergerlijk te worden. Mijn pony begint in mijn ogen te hangen. Super vervelend.

De rest tja het is jammer, maar het is niet anders... Het is toch *pokke* weer buiten dus vind het wel prima thuis O:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:15

Pindakaa7 schreef:
Dat ik een man van 42 om legitimatie vroeg aan de kassa. Oeps :')

Pehehehehheehe :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:16

Pindakaa die klant zag het vast als een mooi compliment.
Zou ik het wel vinden.

Dat mensen nog steeds samen boodschappen doen.
Waarom? Doe het alleen, ook als je 65+ ben, draag je mondkapje correct.
En knal niet tegen mij aan. Gewoon van mij afblijven.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 20:17

Ineke2 schreef:
lenaa_tje schreef:

Ik ook, het begint echt ergerlijk te worden. Mijn pony begint in mijn ogen te hangen. Super vervelend.

Same, ik overweeg om zelf mijn pony bij te knippen maar ik durf nog niet :')