Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:27

Ja foto's terwijl je aan het duiken bent zijn wel super herkenbaar, I admit. :))

Afbeelding

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:28

germie schreef:
Lolacabana schreef:
Of daten op een forum voor fotografen? Dan weet je zeker dat ze foto’s kunnen maken, en misschien maken ze ook wel een portretfoto van jou. Kan je alsnog op Tinder.. :')

Nee, zo erg is het niet, haha. Maar er zitten er echt bij die gewoon bewogen zijn.

Bij mij staan er 2 foto's op waar mijn gezicht wel op te zien is, maar het zijn geen portretfoto's. Daar moet men het maar mee doen.

Hoe je een profiel bekijkt voordat je liked is mij nog niet duidelijk. Zal wel aan mij liggen.

als je op de rechterkant van de foto tikt (dus niet swiped) zie je de volgende fotos. Om terug te keren naar de eerste foto op de linkerkant tikken. Bij de naam staat een rondje met een I in, daarop tikken en dan zie je eventuele geschreven tekst.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:30

Ik heb dan wel andere foto's hoor, aan de oppervlakte waar ik me aan het voorbereiden ben of uit het water kom.
Dit is ook geen echte duikfoto, ik zie een zwembad. Haha. En dan is het meer de standaardfoto, knietjes, ok-teken en he, je weet dan dat je te maken hebt met een onervaren duiker. Niet negatief hoor, maar het is wel weer de typerende foto zeg maar.
Dat zijn voor mij dus ook echt geen tinderfoto's.

En ik ga eens kijken of je dan meer foto's of tekst te zien krijgt van iemand. Bedankt.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:33

Ik kom ook even reageren nu :')
Lees al jaren mee in dit topic en geniet van alle verhalen.

Jaren terug vond ik het leuk om te daten via Tinder. Ondertussen heb ik bijna 3 jaar een leuke vriend welke ik op mijn werk opgedoken heb (werk bij poppodium, hij was concertganger).

Mijn meest recente ex (ook niet via Tinder ontmoet) kwam ik vlak nadat het uit was tegen op Tinder met foto's van ons samen waar ik vanaf geknipt was. Ook had hij nog een groepsfoto met vrienden van mij waar ik wel ook nog op stond :+

Ik kon dat niet zo waarderen, haha :')

MarlindeRooz schreef:
Hands up als je ex de door jou gemaakte foto’s op Tinder gebruikt (heeft)! :D

capopjekop

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:46

Ik wilde mijn hand opsteken maar dan krijg ik weer huilpb's :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:47

MarlindeRooz schreef:

+:)+ en ik was van de foto geknipt :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:48

Rytir schreef:
MarlindeRooz schreef:

+:)+ en ik was van de foto geknipt :')

Dat dan nog wel gelukkig.

Ik ben wel eens een getrouwde collega tegengekomen op Tinder, maar later was hij wel gescheiden, dus het zat toen al niet goed meer.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:16

Mijn ex gebruikt foto's van honderd jaar geleden. Ik heb dan altijd zin om er iets bij te zetten maar ja dat kan niet.

Duikfoto's moet ik altijd om lachen. Heb ik zelf ook maar gebruik ik niet. Ik zorg altijd voor een stuk of 8 foto's. Het geeft toch een beeld van wie je bent.

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:17

capopjekop schreef:

Zit jouw ex op Bokt? :oo

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:27

daffodil schreef:
Mijn ex gebruikt foto's van honderd jaar geleden. Ik heb dan altijd zin om er iets bij te zetten maar ja dat kan niet.

Duikfoto's moet ik altijd om lachen. Heb ik zelf ook maar gebruik ik niet. Ik zorg altijd voor een stuk of 8 foto's. Het geeft toch een beeld van wie je bent.

Waarom moet je er om lachen? De mijne zijn dan in een grot genomen, dus daarmee geef je avontuurlijk aan. Ik heb het dus niet over een zwembadfoto.
Ik zie een duikfoto als niet anders dan iemand op een zeilbootje. Of op een paard.

Maar misschien is Tinder of daten in het algemeen wel gewoon niets voor mij. :P

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:32

Nou ja, op een zeilboot zie je over het algemeen wel meer van iemand zijn/haar gezicht dan in duikuitrusting :))

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:32

Lynnepinny schreef:
capopjekop schreef:

Jup. Blijkbaar ben ik heel boeiend. En helaas heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je pbs kunt blokken

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:34

Gewoon op je foeilijst zetten :D

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:38

Ik moet erom lachen omdat je eigenlijk niets aan iemand ziet maar idd je kunt er wel wat van afleiden. Avontuurlijk vind ik nog een groot woord. Ik vind mezelf absoluut niet avontuurlijk maar ik heb wel mijn duikbrevet. Het verschil met een duikfoto is dat iemand volstrekt onherkenbaar is en een "gewone" sportfoto vaak nog wel enigszins.

Hier zie je echt niets aan:
Afbeelding

Terwijl dit toch echt wel iets meer weergeeft
Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:39

capopjekop schreef:
Jup. Blijkbaar ben ik heel boeiend. En helaas heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je pbs kunt blokken

Wat een sneuneus......

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:42

Peelie schreef:

Werkt niet. Dat is het eerste dat ik gedaan heb

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:44

Tja sorry hoor Germie maar zoals zovaak hier op bokt klaag je alleen maar, willen mensen je helpen om het beter te maken en wuif je alles weg. Een selfie is zo gemaakt, echt niet moeilijk. En als je dat niet wil moet je niet klagen over mensen die wel vragen om duidelijke gezichtsfoto's. Een duik foto zie je enkel het lichaam en niet iemands gezicht, dus zou voor mij echt een nogo zijn. Snap dat er genoeg mannen zijn waarbij dat ook zo is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:44

capopjekop schreef:
Peelie schreef:

Werkt niet. Dat is het eerste dat ik gedaan heb

Gewoon verwijderen zonder te lezen, opbokken poedersuiker ex!! :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:49

daffodil schreef:
Ik moet erom lachen omdat je eigenlijk niets aan iemand ziet maar idd je kunt er wel wat van afleiden. Avontuurlijk vind ik nog een groot woord. Ik vind mezelf absoluut niet avontuurlijk maar ik heb wel mijn duikbrevet. Het verschil met een duikfoto is dat iemand volstrekt onherkenbaar is en een "gewone" sportfoto vaak nog wel enigszins.

Hier zie je echt niets aan:
[ [url=m/Rz6riQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Terwijl dit toch echt wel iets meer weergeeft
[ [url=m/TVJ7hr.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn foto's zijn niet als de bovenste. Ik sta of in een pak boven water, of ik zit in een grot of wrak. Dus wel degelijk een gewone sportuitrusting. En wel anders dus.
Maar ik heb ook zo'n soort foto van mezelf op een paard er bij en dat ik aan het zwemmen ben in de winter. Dus mijn gezicht staat er wel op. Daarom snap ik de vraag van die mannen ook niet en ga ik er ook niet op in. Of ik stuur ze een soortgelijke foto waar ik op herkenbaar ben, maar geen portretfoto.

Ik denk dat het gewoon iets persoonlijks is, waar ga je voor en waar niet.
Tinder is nu gewoon even weer een onderzoek of het wat kan zijn, maar mijn gevoel zegt van niet. Geeft niet. Ik ben sowieso niet zo'n date-er, ik zeg altijd van komt het, dan komt het.

En een ex op bokt? Ik geloof dat mijn ex hier ook nog op bokt zit, maar die is volgens mij voorzien inmiddels. Ik hoef in ieder geval geen contact meer. Zijn moeder was laatst overleden, die woonde bij mij in het dorp, maar ik voel zelfs geen enkele drang om dan een kaart te sturen. Hij heeft me te veel bedrogen. Blokkeren was hier niet nodig. Maar dat kun je natuurlijk altijd doen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:09

capopjekop schreef:
Lynnepinny schreef:

- Berichten > Opties
- 'Als: Onderwerp' veranderen in 'Als: Zender' > Verder
- 'is als' veranderen in 'is' > Verder
- Gebruikersnaam invullen > Verder
- 'Geplaatst in map -> Postvak IN' aanpassen in 'Verwijderde berichten' > Regel toevoegen

Dit is wat je dan krijgt :)

Afbeelding

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:11

Krijg je dan ook geen meldingen van een nieuq bericht meer? Ik ga het eens proberen. Thx

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 14:21

Dat weet ik niet zeker. Je zou berichten dan in ieder geval niet meer moeten kunnen zien binnen je postvak, als je er nog wel een melding van zou krijgen

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:47

*\%/* ik hou van duikfotos op tinder.
De laatste date had alleen onduidelijke foto's op z'n profiel.
Inclusief duikfotos en een foto van het vissen naar karpers

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:47

Voor mij hoort in een profiel minimaal één portretfoto, één foto van het hele lichaam en foto's die laten zien hoe iemand is/wat diegene doet (en hopen dat hij niet aan karpervissen doet).

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-21 12:21

Ik krijg een beetje het gevoel dat het een oplichters trukje is ofzo....

Ik ben nu een x of 3 een match geweest met mooie plaatjes van mannen. Afstand 3204 km of whatever.
Puntje bij paaltje hebben ze een nederlandse moeder en komen ze over een week of 2 naar nederland, om die kant van de familie te bezoeken.

Steeds hetzelfde verhaal. Was ik net weer een match dus voor de grap vroeg ik zelf al of hij "dit" ook deed. Poef weg!