Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Lolacabana schreef:Of daten op een forum voor fotografen? Dan weet je zeker dat ze foto’s kunnen maken, en misschien maken ze ook wel een portretfoto van jou. Kan je alsnog op Tinder..
Nee, zo erg is het niet, haha. Maar er zitten er echt bij die gewoon bewogen zijn.
Bij mij staan er 2 foto's op waar mijn gezicht wel op te zien is, maar het zijn geen portretfoto's. Daar moet men het maar mee doen.
Hoe je een profiel bekijkt voordat je liked is mij nog niet duidelijk. Zal wel aan mij liggen.
MarlindeRooz schreef:Hands up als je ex de door jou gemaakte foto’s op Tinder gebruikt (heeft)!
daffodil schreef:Mijn ex gebruikt foto's van honderd jaar geleden. Ik heb dan altijd zin om er iets bij te zetten maar ja dat kan niet.
Duikfoto's moet ik altijd om lachen. Heb ik zelf ook maar gebruik ik niet. Ik zorg altijd voor een stuk of 8 foto's. Het geeft toch een beeld van wie je bent.
daffodil schreef:Ik moet erom lachen omdat je eigenlijk niets aan iemand ziet maar idd je kunt er wel wat van afleiden. Avontuurlijk vind ik nog een groot woord. Ik vind mezelf absoluut niet avontuurlijk maar ik heb wel mijn duikbrevet. Het verschil met een duikfoto is dat iemand volstrekt onherkenbaar is en een "gewone" sportfoto vaak nog wel enigszins.
Hier zie je echt niets aan:
[ [url=m/Rz6riQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Terwijl dit toch echt wel iets meer weergeeft
[ [url=m/TVJ7hr.jpg]Afbeelding[/url] ]
capopjekop schreef:Lynnepinny schreef:Zit jouw ex op Bokt?
Jup. Blijkbaar ben ik heel boeiend. En helaas heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe je pbs kunt blokken