fohadie schreef:Vandaag op een nogal knullige manier erachter gekomen dat er geen BURN-AID op mijn nieuwe werk aanwezig is. BURN-AID is een speciale gel voor brandwondjes oa opgelopen in de keuken. Volgens mij ook verplicht als je in een keuken werkt.
Ik was zo dom om een pan zonder ovenhandschoenen te pakken en nu staan de blaren op mijn vingers.
Toen bedacht ik me dat ik in de twee weken dat ik hier werk ook geen blusdeken, brandslang of poederbus had gezien. (Heel oude locatie die nodig verbouwd moet worden.) Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag een brandslang en poederbus ergens hangen waarvan ik zomaar gok dat je nooit optijd bent mocht er brand zijn! Daarnaast is de slang nooit lang genoeg om de keuken te bereiken. Ook werk ik op twee hoog en hebben we geen evacuatiestoelen.
Nu ben ik net nieuw en zullen ze er niet op zitten te wachten dat een newbe het over veiligheid gaat hebben, maar ik ben slechts bang voor Een ding: vuur!
Ik erger me dus aan het ontbreken van Veiligheidsmaterialen en hoop echt dat er nooit wat gebeurt...
Oei, hier zou ik toch wel wat van zeggen