Leuke dingen Fee!<3 Welke maat is dit? Wat groeit ze hard of niet??
Mavelle
Geplaatst: 03-08-19 18:09
Prachtig die jurk Lau!
Dat laatste setje van zara vind ik erg leuk Fee, staat vast ook heel goed bij Sofie d’r haartjes.
Hoe dan Niwla
Fee_
Geplaatst: 03-08-19 18:11
Broekjes en witte shirt is 80 en het wit met blauwe shirt is 74.
Ze groeit inderdaad wel hard. Zit nu in 74 met 4,5 maand. Maar in die maat kon ik helaas niets vinden. Jammer, want heb daar echt wel nog wat aan nodig.
Vestje van h&m is ook 74 maar valt wel groot. En die trui van mingo is 74/80 maar past ze echt nog niet. Valt ook groot.
Jurk Julia niet goed gekeurd Julia zelf wel daar wilde ze mee spelen. Morgen maar weer Ff vragen
Roze broek was mooi Gele ging ze niet dragen
Salopette gepast met 3Y behoorlijk groot Ging ze dragen maar betwijfel het
Hoe ik haar in salopette krijg
Niet naar speeltuin Niet naar kinderboerderij Niet naar Efteling En als laatste in bos wonen beestjes
Salopette staan haar zo mooi
verootjoo
Geplaatst: 03-08-19 18:27
Peuters....
Leuk die mingo fur Fee, ik heb hem ook, is met heel veel leuk te combineren. En de print is gewoon leuk vind ik 74 met 4,5 maand !? Hoe dan.... Wat voer je haar
Ja jeetje, echt groot zeg. Mijne liep al in die maat geloof ik. Of zat toen net in 80 toen hij liep met 19 mnd. Maar hoe ga je dat doen dan met de maxicosi? Daar past ze denk ik bijna niet meer in en kan nog lang niet goed genoeg zitten voor een stoel groep 1? Mijn oudste zat tot 16 maanden in de maxicosi. En toen paste hij er nog wel in maar wilde echt niet meer liggen en niks kunnen zien in de auto
xingridx
Geplaatst: 03-08-19 19:51
Mooi spul Fee!
Tita, die kleuren zijn prachtig!
Hier vandaag met mams en zus gaan shoppen bij de Kids republic. Heel goed geslaagd en vooral ook veel merken gezien die ik normaal online minder snel zou kiezen. Dus dat wordt nog wat
Voor de oudste:
Quapi jurk, Retour shirt en Indian blue jeans
Quapi, Vingino, Flo
Jongste:
Retour, Quapi, DJ Dutchjeans
Jubel, Koko noko
Ik ben weg van Koko noko ze waren nog volop aan het uitpakken, dus het broekje heeft het rek niet gered Heb nog wel paar dingen op m’n wishlist, was maar goed dat ze niet alles in de juiste maat hadden Maar met een lieve mama ruim binnen budget gebleven en helemaal blij
Oh ze past nu nog prima in de Maxi-Cosi hoor. Lengte is net boven de +1 lijn dus dat valt mee. Het is vooral het gewicht wat veel is. Daar zit ze boven de +2,5 lijn. Je hebt tegenwoordig ook stoelen die je vanaf 0 kan gebruiken volgens mij. Maar daar moet ik me nog even in verdiepen. Ik wil er nog even niet aan denken.
Wow maat 74 al Fee! Hier broekjes 62 net te klein en alles 68 zit perfect met 7 maanden. En de dots hebben ze liggen bij kids. Wat ik vaak doe is alvast wat ik echt wil bestellen en er dan heen en ophalen. Weet ik zeker dat het er nog is als ik kom en als het toch is wat ik dacht kan het terug worden gelegd.
Ik ben helemaal blij met mijn mereltrui B is eindelijk aan het groeien en hij past echt mooi nu
Tamara
Geplaatst: 03-08-19 20:55
Leuk die jassen Michelle, goeie deal 3 voor de prijs van 1
Salopette voor m’n oudste lijkt me ook niet meer zo, maar ben zo gewend aan spijkerbroeken dat ik daar ook niet makkelijk van af stap denk ik
Goed geslaagd Ingrid! Die eerste jurk is leuk van quapi! En fijn broekje lijkt me dat idd van Koko Noko!
Wauw 74 met 4,5 maand Ik vind m’n jongste al zo hard gaan, die gaat nu met bijna een jaar richting 80. M’n oudste zat tot 1,5 in 74
Whahah maatje 92 in maat 56 gepropt, dat is goedkoop
Laura fijn dat je iig hebt ontdekt wat voor haar werkt! Zo’n opluchting als ze eenmaal gaan eten en drinken en groeien
Tof die trui Britt! Als we terug zijn ga ik eens een goeie inventarisatie maken van wat ik heb voor beide jongens en dan ga ik de merel ook echt halen.
Wat lief dat ze er zo blij mee is Karin! Is ze zo fan van Lion King? Zag nl dat ze bij de Primark dekbedovertrek hadden ervan, heb er nog over getwijfeld want geel en oudste luft geel plus past in zn junglethema. Maar nog maar niet gedaan.
Niet specifiek Lion King alhoewel ze het wel een mooie film vindt. Maar ze is gek op leeuwen en jungle dieren Dekbedovertrek zou ze ook heel tof vinden! Deze jurk is gemaakt door een kennis
Als ervaren shoppers hoop ik dat iemand weet waar ik rompers en slaapzakken in maat 110-116 Kan krijgen. 104/110 gaat nog wel maar de oudste is vrij groot voor zijn leeftijd en de rompertjes zouden best wat ruimer mogen zitten.
Ik heb via Google al gekeken maar Zeeman, Hema, wehkamp etc heeft niks. Misschien is er een bepaald merk wat ze wel heeft en jullie dat toevallig ook kennen.
Rompers 110/116 ga je niet meer vinden. Dat is echt wel leeftijd 5/6 normaal gesproken? Is er een speciale reden om nog rompers te willen? Anders zou ik kijken naar fijn ondergoed.
Net als slaapzakken. Dat wordt echt wel lastig in die lengte. Maar die zijn nog wel redelijk goed zelf te maken.
Puckababy heeft wel een peuterversie volgens mij, maar of die maat er nog in past durf ik zo niet zeggen. We gebruiken al een jaar geen slaapzak meer en rompers eigenlijk ook niet meer. Vind ze ook niet echt meer nodig eigenlijk
Gup heeft tot voorkort in een zak geslapen. Hij ligt altijd op de dekens en was altijd koud zonder zak. Met zak lekker warm. Rompers inderdaad al een tijdje niet meer