Heb nog een gesprek lopen met militair, en die wil graag afspreken. Ik had gezegd dat slechte (tinder) ervaringen had met militairen en hij wilde graag het tegen deel bewijzen.
Hahaha ik wou net zeggen dat is haast een rode lap voor zo eentje...
Al zitten er inderdaad uitzonderingen tussen!
Janinevv
Geplaatst: 26-01-19 00:42
Nummus schreef:
Hahaha ik wou net zeggen dat is haast een rode lap voor zo eentje...
Al zitten er inderdaad uitzonderingen tussen!
Hahah, hij vroeg waarom ik zo'n afkeer had tegen militairen. Dus ik alle punten gezegd, zegt hij. Jaa okee daar heb je allemaal wel gelijk in.
Ik heb nog nooit afgesproken met een militair, we gaan het zien. Misschien is het echt een afknapper en een haantje ja, weten we dat ook weer voor een volgende keer.
Ik heb een natuurlijke aantrekking gehad op militairen maar ben nu zover dat ik zeg “ja ze zijn echt wat ik vooraf denk”. *viel topic binnen en gaat weer, Tinder heeft mij kort geleden wat moois opgeleverd*
Mijn ervaring is dat er binnen Defensie wel een bepaalde werkhouding wordt nagestreefd, dat de mannen bepaalde kwaliteiten hebben, die in mijn ogen niet altijd fijn zijn in een relatie. Mijn ex werkt binnen Defensie en heb meerdere Defensie mannen gedate.
Ze worden inderdaad wel in een bepaald regime/training/werkwijze "gestopt" en het zijn toch wel veelal dezelfde types die die manier van leven ambiëren.
Al zullen er vast wel uitzonderingen zijn. Net zoals niet alle voetballers overspelige mannen zijn.
Mijn huidige vriend is militair geweest. Mm exvriendje ook, die had echt een ego, bah, niet leuk meer. Vreselijk arrogant. Iets wat ik bij meerdere gezien heb in mn date periode.
De militair die ik gedate heb was wel echt verdomd sexy. Met z'n grote gespierde lijf en baard en tatoeages Goed, hij was ook wel een beetje een typisch figuur en lid van een motorbende En hij bleek achteraf een vriendin thuis te hebben zitten, dat was ook wat minder.
Mijn vriend is ook niet zo. Terwijl hij nogsteeds voor de defensie staat, echt een veteraan.
Darah3
Geplaatst: 26-01-19 14:46
Bij mij ging het absoluut ook niet om het ego. Waren hele lieve mannen Ze deelden alleen nauwelijks iets qua emoties, zeiden niet als er iets aan de hand was, en dat werkt bij mij niet.