Baby en kinderkleding

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:02

Senks.

Ik kwam nog iets okergeels met regenlaarsjes tegen ook, dacht dat Keet dat jurkje zelf gemaakt had :D
Was jammer genoeg een te klein maatje dat truitje, als ik hem nog eens groter zie dan wil ik die ook wel eigenlijk :o

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:04

pmarena schreef:
Senks.

Ik kwam nog iets okergeels met regenlaarsjes tegen ook, dacht dat Keet dat jurkje zelf gemaakt had :D
Was jammer genoeg een te klein maatje dat truitje, als ik hem nog eens groter zie dan wil ik die ook wel eigenlijk :o

Ik héb dat jurkje ook zelf gemaakt :)

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:07

Dit zijn mijn aankopen van afgelopen weekend

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Van de rompers heb ik een meerdere gekocht en ook nog meerdere polo rompers, want ze waren in de aanbieding.
Weet iemand of Kids Department sale artikelen ook in de winkel heeft of alleen online? Heb een leuk Mini Rodini shirtje gezien.

Melia

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:11

Oeh die onderste 2 zijn leuk!!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:26

Keet schreef:
pmarena schreef:
Senks.

Ik héb dat jurkje ook zelf gemaakt :)

Oh toch!! Ik dacht ik zal het me wel verkeerd herinneren zeker :P
Maar is het dan een stofje dat ook door 1 of ander merk gebruikt is ofzo...?

Ik vind juist die bovenste 2 het leukste appeltje :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-18 17:31

Mooi die romper!!
Sale hangt in principe niet meer in de winkel zelf, maar online. Vaak als ik iets ik de sale zie Bestel ik het online en haal dan af in de winkel. Dan kan je ook op dat moment betalen.

Die met regenlaarsjes in okergeel is van Emile et Ida van vorige winter. Denk dat die nog wel ergens in de sale te vinden is.

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:53

.
Laatst bijgewerkt door simongek op 15-10-18 18:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 17:56

De stof die ik heb gebruikt is van See You At Six. Er zijn "merken" die dat in de winkel kopen en er kleding van maken voor de verkoop :)

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:04

Ik vind ook de onderste twee heel leuk appeltje00!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:04

Geinig!

Mooie kleur groen dat bovenste truitje :)

Ah ja die trui was het inderdaad Lautje! Ik zie hem zo 1-2-3 nergens maar als ik hem een keer 2e hands langs zie komen voor een leuke prijs dan sla ik toch toe denk ik :)

M_i_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:11

Dat rood gestreepte truitje is erg mooi appeltje! Ik heb een streepjes verbod opgelegd gekregen.

Weer strak gematcht simongek!

Wel wat andere bestellingen binnen gekregen. Gelukkig allemaal ruim vallend dus dat komt goed uit met de overvloed aan kleren die ik verder in maat 80 heb. Gaat hij nooit allemaal tegelijkertijd passen.Afbeelding

Spijkerbroekje van Lego wear, biker joggers van bfcnet als de trui en rib broekje van PB met bijpassend rompertje. Lekker retro nerdy dat laatste setje, braaf knaapje lijkt het vast daarin. Met nadruk op lijkt :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:20

simongek schreef:
.

Ik snap je!

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:35

Gaat hard hier zeg! Zag allerlei leuks voorbij komen, maar te veel alweer om alles te vermelden!

Leuk die gele set en die gele tuinbroek <3 Erg leuk met een zwarte romper/longsleeve eronder. Ik zag ook zeer leuke zelfgemaakte jurkjes alweer wat pagina's terug. *ikmoetookmaareenmeisjeerbij :D *

De ingetogen setjes in herfstkleuren vond ik ook erg mooi om te zien en wat een schattig, leuk gekleed, meisje in het bos! Leuk meisje hoor Limoen!

Zag dat mensen al outfits voor Kerst bedenken... Ik denk dat ik iets van een tuinbroekje wil, op Etsy had ik een leuke gezien met wat glitter, galaxy glitter o.i.d. Kan dat voor een jongen? Aan de andere kant, al zat leuke kleding in de kast, maar ja, het is maar 1 keer zijn eerste Kerst :D

Wat ik mij ook afvroeg, tuinbroeken zijn super handig met een romper eronder, maar alleen een romper met lange mouw is in de winter wat koud lijkt mij? Ik heb ook al een tuinbroek met romper zonder mouw aangedaan met een dunne longsleeve erover. Over de romper dus, niet over de tuinbroek :D

Vandaag prima weer, dus een tuinbroek met lange mouw romper aan, alles zwart-wit tot en met de slofjes aan toe :)

@Appeltje00: Ja leuk hè kleertjes kopen? :+ Voorpret!

Bayja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 18:39

Ooh leuk appeltje, die romper en het rode truitje zijn super!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:15

Ja glitter en galaxy vind ik supertof voor jongens! Ik wil voor kerst iets maken maar nog geen idee wat... Of ik haal iets vij Harrod's... Eerst Halloween vieren, ik heb een skelettenpak bij de H&M besteld :=

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:52

Heee die romper is PB daar heb ik kei leuk boxpakje van helaas had de verkoper niet goed gekeken naar de maat verkocht als 3 maanden maar was echt 56

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:55

Heerlijk merk voor slaappakjes en zomergoed <3

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 19:59

Mir en appeltje wat een leuke aanwinsten zeg!

Wie vroeg nou naar romper onder salopette?

Ik heb m tot nu toe gedragen met longsleeve en romper, maar heb bij de hema die romper met hertjes meegenomen om te gebruiken icm de salopette.

Pff ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen qua slofjes. De vloerverwarming gaat natuurlijk wel aan, maar dan nog is het best koud met blote voetjes. Sokjes vliegen uit. Heb fijne katoenen slofjes van Lodger, sluiten met een knoopje op de enkel. Moet dat zo ongeveer strikken willen ze niet afzakken, maar ze gaan redelijk.

Heb oude boumy slofjes van mn zus (neefje) maar zijn nog echt te ruim, dus zit niet fijn.

Als ze een maillot aanheeft is het prima, maar onder een broekje wil ik toch iets aan haar voetjes.

Nog tips? Liefst wel budget, is puur voor in huis qua kou. Of gewoon maar zo laten en klooien met de Lodger slofjes.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:01

Wij hebben geen vloerverwarming en sokken vliegen ook om je oren...kinderen hebben niet zo snel koud.
Slofjes heb ik nooit gehad

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:02

Michelle77 schreef:
Mir en appeltje wat een leuke aanwinsten zeg!

Wie vroeg nou naar romper onder salopette?

Ik heb m tot nu toe gedragen met longsleeve en romper, maar heb bij de hema die romper met hertjes meegenomen om te gebruiken icm de salopette.

Pff ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen qua slofjes. De vloerverwarming gaat natuurlijk wel aan, maar dan nog is het best koud met blote voetjes. Sokjes vliegen uit. Heb fijne katoenen slofjes van Lodger, sluiten met een knoopje op de enkel. Moet dat zo ongeveer strikken willen ze niet afzakken, maar ze gaan redelijk.

Heb oude boumy slofjes van mn zus (neefje) maar zijn nog echt te ruim, dus zit niet fijn.

Als ze een maillot aanheeft is het prima, maar onder een broekje wil ik toch iets aan haar voetjes.

Nog tips? Liefst wel budget, is puur voor in huis qua kou. Of gewoon maar zo laten en klooien met de Lodger slofjes.

Grijze strikslofjes van de HM of slofsokken van Hatshoe...

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:03

Ik vind die leren slofjes fijn, heb nu van hobea, hiervoor van Robeez. Die laatste hebben een iets strakker/stugger elastiek dan de eerste.
Ze blijven goed zitten, zijn prima warm en bieden straks ook fijn grip bij optrekken en pasjes zetten.

Leuke outfits weer gezien!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:13

@li, heb je de katoenen, of suede? Alleen dat strikje... Dat wordt dus een dubbele knoop anders is het zo los haha

@Britt, van Hobea en robeez lijken geloof ik wel op Boumy dacht ik.

Zie bij de H&M wel meer opties en voor die paar euro wel te proberen.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:15

Hier blote pootjes op de plavuizen. Ze houdt niets aan haar voeten. Maar als ze zo doorgaat loopt ze snel en krijgt ze giesweinn sloffen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:19

Michelle77 schreef:
@li, heb je de katoenen, of suede? Alleen dat strikje... Dat wordt dus een dubbele knoop anders is het zo los haha

@Britt, van Hobea en robeez lijken geloof ik wel op Boumy dacht ik.

Zie bij de H&M wel meer opties en voor die paar euro wel te proberen.

De katoenen!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-18 20:24

Thanx!

Iemand ervaring met zelf gehaakte slofjes?