Ik kwam nog iets okergeels met regenlaarsjes tegen ook, dacht dat Keet dat jurkje zelf gemaakt had

Was jammer genoeg een te klein maatje dat truitje, als ik hem nog eens groter zie dan wil ik die ook wel eigenlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keet schreef:pmarena schreef:Senks.
Ik kwam nog iets okergeels met regenlaarsjes tegen ook, dacht dat Keet dat jurkje zelf gemaakt had
Was jammer genoeg een te klein maatje dat truitje, als ik hem nog eens groter zie dan wil ik die ook wel eigenlijk
Ik héb dat jurkje ook zelf gemaakt
Michelle77 schreef:Mir en appeltje wat een leuke aanwinsten zeg!
Wie vroeg nou naar romper onder salopette?
Ik heb m tot nu toe gedragen met longsleeve en romper, maar heb bij de hema die romper met hertjes meegenomen om te gebruiken icm de salopette.
Pff ik weet echt niet meer wat ik nou moet doen qua slofjes. De vloerverwarming gaat natuurlijk wel aan, maar dan nog is het best koud met blote voetjes. Sokjes vliegen uit. Heb fijne katoenen slofjes van Lodger, sluiten met een knoopje op de enkel. Moet dat zo ongeveer strikken willen ze niet afzakken, maar ze gaan redelijk.
Heb oude boumy slofjes van mn zus (neefje) maar zijn nog echt te ruim, dus zit niet fijn.
Als ze een maillot aanheeft is het prima, maar onder een broekje wil ik toch iets aan haar voetjes.
Nog tips? Liefst wel budget, is puur voor in huis qua kou. Of gewoon maar zo laten en klooien met de Lodger slofjes.