Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:25

He Anne, wat vervelend :\ Het gedrag wat je beschrijft zou ik ook echt niet kunnen waarderen :n En op die manier met een vrouw (of man) praten zie ik ook wel als flirten. Zeker met aanrakingen etc erbij. Ik zou ook eens vragen hoe hij het begrip flirten dan wel ziet. En het inderdaad zeker bespreken! Vooral omdat je je er echt niet heel prettig bij voelt.

Mannen praten over vrouwen, maar vrouwen nét zo goed over mannen. Op onze legendarische Pizza&Wijn avonden gaat ook alles over tafel :')

Hier staat het daten even op een laag pitje. Zorgen thuis, zorgen over de paarden, werk is weer eens hysterisch... en ik vermoed dat mijn rebound-scharrel van een tijdje terug me een ietwat naar cadeautje heeft gegeven :oo :oo Morgen dus maar even langs de HA.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:34

anne_bento schreef:
Overigens ook met hem over gehad, dat als hij in de kroeg met een vreemde vrouw praat, daarbij haar vaak aanraakt (dus even arm vastpakken, kneepje in de zij enz) en knipogen en grapjes maakt, dat voor een vrouw echt wel overkomt als flirten. Hij was het er niet mee eens, dat is voor hem gewoon normaal..

gewoonl normaal? doet ie ook zo tegen mannen dan? anders is het voor mij nog steeds flirten en niet ‘normaal’

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:38

Vind de reacties wel wat overdreven hoor, met een beetje vertrouwen van beide kanten moet dit kunnen toch? De ene man is nou eenmaal wat socialer dan de andere. Als mijn vriend naar mijn idee wat langer met een vrouw staat te praten laat ik gewoon subtiel merken dat hij toch bij mij hoort :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:38

@Berdien; oef dat is niet fijn :=

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 19:52

linoleum schreef:
Pol, dan begrijp ik het wachten! Lekker tijd nemen. Zelf gemerkt dat mijn relatiebreuk toch langer invloed had dan ik zelf had verwacht.

Ja het heeft echt heel veel invloed! Ik vind t nog steeds heel lastig maar vind dit nieuwe contact ook prettig! Ik kom wel echt uit een heel lange relatie ( die al wel een tijdje over was ook in de relatie) maar pijn doet t absoluut!
Dus ik doe t rustig aan en t nieuwe contact ook.. zien wel hoe t loopt!

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:04

Ik lees al ff mee en Tinder ook al tijdje mee
Sinds paar maanden durf ik pas actief te daten.
Toch al wat stomme gevallen gehad.. mannen die liegen over her getrouwd zijn en kinderen hebben..

Al die verhalen hier lezen vind ik leuk!!

Ik kom graag mee babbelen

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:04

Ik heb nog helemaal niks gedate..zie weinig voorbij komen..op eentje na dan en daar nu wat contact mee! Maar alles nog virutueel. Eerst maar eens kijken of t leuk blijft!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:17

xTitanic lastig, maar ik zou het bespreken met hem zodra je hem weer ziet, dan heb je wat meer duidelijkheid hoe hij erin staat!

SophievdV hij vind het flirten als er een intentie achter zitten, dat je wat van iemand wilt. Nouja het is denk ik duidelijk dat ik er anders over denk haha... en zo te lezen meer van jullie..

Berdien oh jee dat is niet fijn -O- hopelijk valt het allemaal mee...

thirteenn ik vroeg hem inderdaad of hij dat ook met mannen doet, daarop zei hij nee... en toen was ie inderdaad dus even uitgeluld :+

Ketly het is ook echt een super sociaal type, ook vanwege zijn werk, maar dit gaat toch echt wel wat verder dan alleen sociaal zijn in mijn ogen..

Bah nu ik het hier ook heb neergezet en jullie reacties lees merk ik dat ik er echt mee zit.. :(

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:31

Gisteren alsnog gezwommen met date. Was wel gezellig. Maar toch beetje terughoudendheid van zijn kant. Later bij hem thuis over gehad. En mijn gevoel klopte wel. Hij twijfelt soms, maar vind het ook stom van hemzelf dat hij twijfelt, want hij vindt me wel erg leuk.
Nu overlegt dat hij er maar even over nadenkt en we het er met een paar dagen weer over hebben. In elk geval wel fijn over gehad en ook nog samen geslapen en hij was vanmorgen in bed zelfs knuffelig, wat hij normaal niet is. Dus nu even afwachten.

Anne, ik ben bang dat dit jou toch teveel in de weg gaat zitten. Als het je nu al zo bezighoudt, zal dat denk ik alleen maar erger worden. Of hij moet je zoveel vertrouwen geven dat je er geen problemen meer mee hebt, maar dat is wel lastig.

Berdien, dat is een naar cadeautje. Hopelijk valt het allemaal mee.

Tuttebel welkom!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:41

Goed dat jullie erover gepraat hebben, laat hem maar even goed nadenken, dat getwijfel en terughoudendheid hebben jullie beiden niks aan..

Ik baal wel echt. Hij heeft ook zo'n leuke kant en zoveel raakvlakken, zou echt balen als dit niet gaat werken :\

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 10:43

Je moet er gewoon voor vechten anne. Hij er op letten, jij minder jaloers :j probeer het iig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:06

Idd, beide een beetje water bij de wijn en blijven praten erover..

Berdien, vervelend zeg! Heb je hem ernaar gevraagd?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 11:15

Het gebeurt zelden dat er heeeelemaal niks is waar je geirriteert om raakt aan elkaar.
Maar inderdaad, blijven praten.. En vooral in jouw bijzijn niet lopen flirten etc..

En vooral neit alleen daar maar aan denken.. dan maak je het probleem vaak groter dan dat het is. Zou zonde zijn

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:45

Zeker niet direct opgeven Anne! Maar het wel bespreekbaar maken.

Ik heb hem er nog niet naar gevraagd Relaxed, wacht eerst de uitslag volgende week af. Wel een toestand hoor, hiervoor naar de HA. En mijn HA is een hele strenge, oudere dame die je dan echt zo enorm veroordelend aanstaart terwijl je je verhaal doet. Oh my :')

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:14

DanielleB schreef:
Het gebeurt zelden dat er heeeelemaal niks is waar je geirriteert om raakt aan elkaar.
Maar inderdaad, blijven praten.. En vooral in jouw bijzijn niet lopen flirten etc..

En vooral neit alleen daar maar aan denken.. dan maak je het probleem vaak groter dan dat het is. Zou zonde zijn

Ben ik het mee eens maar vind het na twee weken "verkering" wel anders dan na een halfjaar.. Als tijdens de mega verliefde periode al veel irritatie en ergernissen zijn zou ik er wel echt over nadenken. Dan vind ik "ervoor moeten vechten" wat te vroeg ofzo.. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel. :D

Berdien dat is echt heel vervelend! Zou het hem zeker melden.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:15

Als het mis is meld ik het, anders niet. Voor hetzelfde geld is er niets aan de hand :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:20

Jildau schreef:
DanielleB schreef:

Ben ik het mee eens maar vind het na twee weken "verkering" wel anders dan na een halfjaar.. Als tijdens de mega verliefde periode al veel irritatie en ergernissen zijn zou ik er wel echt over nadenken. Dan vind ik "ervoor moeten vechten" wat te vroeg ofzo.. Weet niet of jullie snappen wat ik bedoel. :D

We hebben niet veel irritaties hoor haha, alleen dit... en dat is op zich niet iets waar we in het dagelijks leven nu mee te maken hebben, het zijn momenten. Neemt niet weg dat het vervelend is natuurlijk en ik er over na moet denken :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:26

Jildau schreef:
DanielleB schreef:

Ik wilde dit ook schrijven, maar zeggen dat ik het hier mee eens ben is makkelijker.

De beginmaanden zijn om te kijken of jullie wel of niet bij elkaar passen of niet. Na een paar jaar kan je overleggen of aanpassen een oplossing is. Maar zeker zo in het begin zou ik daar niet teveel naar toe willen.

Ook al heb je er niet dagelijks mee te maken. Jij bent er wel dagelijks in je hoofd mee bezig.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:38

Berdien schreef:
Zeker niet direct opgeven Anne! Maar het wel bespreekbaar maken.

Ik heb hem er nog niet naar gevraagd Relaxed, wacht eerst de uitslag volgende week af. Wel een toestand hoor, hiervoor naar de HA. En mijn HA is een hele strenge, oudere dame die je dan echt zo enorm veroordelend aanstaart terwijl je je verhaal doet. Oh my :')

Je kunt het tegenwoordig ook online doen... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:40

Of een afspraak maken bij een soapoli bij je in de buurt. Ik testte een tijdje best regelmatig (preventief hoor) en echt niet dat ik daarvoor naar de huisarts ging :o

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 13:48

Dat weet ik :) Maar ik moest er toch zijn voor een uitstrijkje (oh, de horror van het 30 worden :') ) dus kon alles mooi in 1x.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 14:40

He Anne, wat vervelend dat je er zo mee zit! Ik zal het gewoon even afwachten, jongens onder elkaar kunnen behoorlijk lomp zijn. Dus misschien leken de verhalen allemaal erger dan dat het daadwerkerlijk is.
Hij flirt niet bewust, het is zijn manier van omgaan met mensen. Ik snap wel dat je je daar onzeker om kunt voelen hoor, ik zal dat ook wel een beetje hebben. Maar verder voelt het allemaal wel super goed toch? Misschien is dit iets waar je een beetje aan moet wennen en zal het ook wel veranderen met de tijd.

Hier laatst weer een tindermatch, leek helemaal leuk enzo. Wilde hij die avond wel afspreken. Oké, ik houd wel van spontane dingen en hij woonde toch vlakbij. Maar hij wilde dan wel thuis afspreken. Ja sorry maar dan houd het voor mij op. Heb dat wel eens eerder gedaan, gelijk thuis. (Ook niet zo slim misschien maar pakte allemaal goed uit :') ) Maar als iemand er zo op aan dringt houdt het voor mij echt op hoor.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:06

Anne_bento. Ik ben ff kwijt of je het al besproken hebt Maar gewoon doen, niemand heeft er wat aan als er nu al ergernissen zijn/blijven.

Inney. Ik heb toch wel paar keer bij iemand thuis afgesproken of bij mij thuis.. maar alleen als dat zo net uit kwam.
Ik ben nu paar keer bordspel gaan spelen op een eerste date best leuke manier om zon ongemakkelijke eerste date door te komen.
Afgelopen vrijdag date gehad met tindermatch en zo waar eindelijk weer eens vervolgdate.. wel pas volgende week vrijdag. We konden beide niet op momenten dat de ander kon. En op een avond na het werk als we de volgende morgen weer vroeg moeten werken vinden we beide geen fijn idee door de afstand (45 minuten rijden)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:18

Ja ik vind het op zich ook niet zo heel erg om bij iemand thuis af te spreken, maar je hoort nog wel eens horror verhalen. Maar bij hem was de intentie wel een beetje netflix en chill zeg maar :+

Ah jammer dat het pas volgende week is, maar leuk dat je een vervolgdate hebt!! Wat gaan jullie doen?

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:29

Inderdaad bij mij is er ook altijd minimaal 1 vriendin op de hoogte. En als ik bij hem afspreek zelfs met adres erbij. En de afspraak dat de datum geapp word na een uur van die dag als het goed gaat

Ja baal er stiekem ook wel van.. maar ach het is niet anders. Ik ben altijd bang dat hij dan zijn interesse verliest als we niet afspreken ofzo
We hebben afgesproken om filmpje te kijken. Zal waarschijnlijk thuis worden aangezien we vrijdag ook thuis afspraken om mens erger je niet te spelen