Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:19

Dankjulliewel! Vind het wel spannend, omdat via de app zo goed klikt. En omdat iedereen de verwachtingen torenhoog legt :Y) We denken over heel veel dingen hetzelfde en merk ook niet veel van het leeftijdsverschil (21-21 studerende-werkende).

Wat dnieze zegt; als hij je verleden niet kan accepteren dan is hij je ook niet waard sure-lee!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:20

waarom zou het een afknapper zijn shirley?
als je wat ouder bent is het toch normaal dat je geen maagd meer bent en een leven hebt gehad voordat je hem ontmoette..

ik vind juist 30/35 en dan nog maagd verontrusterder dan iemand die gewoon een normaal leven heeft gehad :+

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:22

Alja schreef:
waarom zou het een afknapper zijn shirley?
als je wat ouder bent is het toch normaal dat je geen maagd meer bent en een leven hebt gehad voordat je hem ontmoette..

ik vind juist 30/35 en dan nog maagd verontrusterder dan iemand die gewoon een normaal leven heeft gehad :+

Haha! Precies dat..
Dan zouden er bij mij pas haren recht overeind gaan staan en denken wat is hier mis ?? :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:23

Sure_lee schreef:
Hij heeft mijn FB en gaat daar dus ook op zien dat ik getrouwd geweest ben... wie weet is dat voor hem ook wel weer een afknapper.... al zag ik bij hem ook foto's van zijn ex en kind haha

Of je nou getrouwd bent geweest of eerdere relaties hebt gehad maakt niet veel uit natuurlijk. Iedereen heeft op gegeven moment relaties gehad.
Mijn vriend is ook eerder getrouwd geweest, lekker belangrijk.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:24

Veel plezier Yvanka! Wordt vast gezellig!
En idd , als hij je verleden niet accepteert is hij het niet waard! Genoeg andere leuke mannen!

Onze date staat vast voor vanavond.Gezellig cocktails drinken!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:52

Ik ben het met jullie eens hoor!
Maar ik merk gewoon in mijn gesprekken dat als ze bijvoorbeeld vragen waarom ik ga verhuizen dat het gesprek dan vaak stopt. Meestal boeit me dat niet zo. Maar bij iemand die me echt aanspreekt vind ik dat dan wel zonde.
Maar ik vertik het om erover te liegen of om er omheen te draaien. Zo ben ik namelijk niet.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:52

Eerder getrouwd geweest of een lange serieuze gehad is pas een probleem als je die eerdere relatie niet los kunt laten. Of als dat nog niet volledig is afgewikkeld.

Ik heb vanavond een date, maar heb vannacht maximaal een uur of twee geslapen en klink nu als Eucalypta ^)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:55

Dat laatste is dus het punt Berdien. Ik woon nog met mijn ex nu en 1 april ga ik verhuizen.
Ahw... gewoon de rest van de dag je mond houden?

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 10:58

Sure_lee schreef:
Dat laatste is dus het punt Berdien. Ik woon nog met mijn ex nu en 1 april ga ik verhuizen.
Ahw... gewoon de rest van de dag je mond houden?

Ach als een date dat niet begrijpt is hij het ook niet waard.

@Berdien ahjoh misschien vind hij dat wel spannend

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:00

Nou ja, ik kan me op zich best wel voorstellen dat dat mensen tegen houdt. Ik zou zelf ook niet heel enthousiast worden van een man die nog bij zijn ex woont. En soms is dat niet anders, heb je geen andere keuze. Ik zie dat zo vaak in mijn werk gebeuren. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik er zelf blij van zou worden..

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:02

Ja dat is eerst even lastig.. Maar goed, niet alles kan altijd gelijk opgelost hebben. Soms zit je gewoon even met zo'n situatie. Hoe lang is het al uit?

En het zijn 2 maanden, als je die 2 maanden elkaar rustig leert leren kennen, heb je daarna je eigen plekje ;)

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:05

Nu 5 maanden. Maar ja met een koophuis ben je niet zo makkelijk van elkaar af. En we hebben absoluut geen ruzie dus was dit een fijne oplossing. Had ook niet geweten waar ik op korte termijn met 4 paarden heen had moeten gaan.
Maar ik snap ook wel dat het afschrikt hoor. Maar maak dat dan bespreekbaar. Nu is het vaak gewoon stil daarna... of weg match.

Daarom was ook mijn idee om pas weer te gaan tinderan als ik verhuisd ben. Maar ja, het is soms wel even leuk tijdverdrijf := . Met name als ik een super like heb om even te kijken... tja, en als er dan tussendoor iets leuks voorbij komt...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:21

Iemand die nog bij zijn ex woont zou voor mij ook wel een issue zijn eerlijk gezegd.
Een eerder leven vind ik prima, ik date nu iemand van 37 en ik zou het eerder verontrustend vinden als hij geen langere relaties heeft gehad.

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 11:53

Sure_lee, je moet dan maar denken dat het aantoont dat er door sommigen snel conclusies worden getrokken en dat ze het zelfs de moeite niet vinden om het bespreekbaar te maken. Zo iemand biedt ook weinig perspectief op langere termijn denk ik. Dat je er even over doet om het praktisch af te handelen is doodnormaal, 7 maanden valt nog best mee als er een huis mee in het verhaal zit!
Laat je door zo'n dingen niet afschrikken om je leven terug op te nemen, komt allemaal goed!
Ik heb tinder van mijn telefoon gegooid, is mijn profiel dan ook weg (sorry, even een algemene vraag tussendoor!)?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:18

Nee, dan moet je eerst echt bij de instellingen je account verwijderen.
Dus als je het nu weer installeert, zie je nog steeds wie je machtes zijn die je had toen je het had verwijdert

Callisto04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:30

Ah ok, bedankt!

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:37

Soms heb ik een match en dan denk ik, die kan ik nooit naar rechts geswiped hebben, totaal niet mijn type..
Hebben jullie dat ook wel is? dat je denkt die heb ik niet gedaan?

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:39

DNIEZE schreef:
Soms heb ik een match en dan denk ik, die kan ik nooit naar rechts geswiped hebben, totaal niet mijn type..

Ja! Had ik gister nog.. Moest echt 10x kijken van huh heb ik dat echt gedaan? En dan moet het ook total niet recent zijn geweest want ik begrijp het ook niet.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:42

Haha dat heb ik ook wel eens! Ik heb iemand gesuperliked, per ongeluk omdat m'n telefoon uit m'n handen gleed. Kreeg ik meteen een heel enthousiast bericht... Dan durf ik al niet meer te zeggen dat het per ongeluk ging.

Ik vind eerder getrouwd geen punt, maar nog bij een ex wonen wel... Puur omdat ik bang zou zijn dat het nog niet helemaal klaar is en je dan uiteindelijk weer met lege handen staat. Ofzo..
Mijn match is een jaar gescheiden, dan heb ik daar alweer minder moeite mee.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:44

DNIEZE schreef:

Yes! :))

Nou, ik denk dat ik 'droomvent van een plaatje' maar uit de lijst ga kieperen. Meneer volgt mij fanatiek.... Maar berichtjes sturen is teveel gevraagd.

Graag of niet :evaw:

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:49

NEXTTTTTTTTT :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:53

Ik begrijp het ook wel.. Zou bang zijn voor gecompliceerd gedoe als ik hoor dat iemand nog bij een ex woont. En als je iemand dan nog niet kent is het natuurlijk makkelijk om te denken van daar heb ik geen zin in.

Maar het is wel oneerlijk want toen ik en mijn ex uit elkaar gingen was het echt over. Wij hadden ook een koophuis maar ik had het geluk dat ik binnen een maand een huurhuisje had gevonden omdat ik ingeschreven stond bij de woningstichting. Maar wij hadden ook geen ruzie verder dus ik begrijp de situatie heel goed en het is rot als iemand dan niet met je wilt daten. Nog even Sure_Lee!
Laatst bijgewerkt door Jildau op 02-02-17 13:00, in het totaal 1 keer bewerkt

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:55

Das precies de reden waarom ik hier wel meelees en vreselijk moet lachen om jullie verhalen maar zelf nog niet op tinder zit. Lig al twee jaar in scheiding, huis nog niet verkocht dus noodgedwongen in 1 huis. Das niet echt lekker uitleggen aan een date....ik wacht nog wel even!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 12:58

daffodil schreef:
Das precies de reden waarom ik hier wel meelees en vreselijk moet lachen om jullie verhalen maar zelf nog niet op tinder zit. Lig al twee jaar in scheiding, huis nog niet verkocht dus noodgedwongen in 1 huis. Das niet echt lekker uitleggen aan een date....ik wacht nog wel even!

jeetje dat is superlang zeg..

is dat een beetje vol te houden?

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-17 13:01

Ik zit op badoo, omdat mijn touchscreen kapot is en tinder niet draait. Mag ik wel mee doen?