Wat dnieze zegt; als hij je verleden niet kan accepteren dan is hij je ook niet waard sure-lee!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Alja schreef:waarom zou het een afknapper zijn shirley?
als je wat ouder bent is het toch normaal dat je geen maagd meer bent en een leven hebt gehad voordat je hem ontmoette..
ik vind juist 30/35 en dan nog maagd verontrusterder dan iemand die gewoon een normaal leven heeft gehad
Sure_lee schreef:Hij heeft mijn FB en gaat daar dus ook op zien dat ik getrouwd geweest ben... wie weet is dat voor hem ook wel weer een afknapper.... al zag ik bij hem ook foto's van zijn ex en kind haha
DNIEZE schreef:Soms heb ik een match en dan denk ik, die kan ik nooit naar rechts geswiped hebben, totaal niet mijn type..
Hebben jullie dat ook wel is? dat je denkt die heb ik niet gedaan?
DNIEZE schreef:Soms heb ik een match en dan denk ik, die kan ik nooit naar rechts geswiped hebben, totaal niet mijn type..
Hebben jullie dat ook wel is? dat je denkt die heb ik niet gedaan?
daffodil schreef:Das precies de reden waarom ik hier wel meelees en vreselijk moet lachen om jullie verhalen maar zelf nog niet op tinder zit. Lig al twee jaar in scheiding, huis nog niet verkocht dus noodgedwongen in 1 huis. Das niet echt lekker uitleggen aan een date....ik wacht nog wel even!