Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 11:51

Dat ze op de camping weer lopen te zaniken over de WiFi. Waar andere campings al jaren gratis WiFi hadden moest er bij ons nog 3 euro per dag betaald worden. Sinds vorig jaar is het dan wel gratis, maar alleen van April tot September en alleen van 8:00 tot 20:00.
En nou flippen ze weer helemaal dat de provider hun afsluit als het verbruik te hoog word. Kom op zeg! Zowat alle campings hebben gratis WiFi 24 uur per dag 365 dagen per jaar. Zeg gewoon eerlijk dat je daar zelf niet de nodige kosten voor wilt maken om een bundel te kopen die groot genoeg is voor het verbruik en stop met dat gezanik. Het seizoen is nog niet eens begonnen!

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 12:28

Aan mezelf, omdat ik ontzettend zenuwachtig ben voor mijn eerste werkdag

Marocje
Berichten: 5631
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 13:09

Hoop toch echt dat je ze niet mee laat Karten DeMolenhoek? Of dat ze dit dan zelf mogen bekostigen. Belachelijk zo’n ‘aanmelding’.

Ik ergerde me (en het zit me nog dwars) aan mijn buurmeisje/verzorgster. Die gaat donderdags mee naar stal. Al twee keer laat een afmelding gehad (lees: uur van te voren) dus zaterdag al gevraagd of ze meeging. En als ze niet kon, dit in de ochtend wilde aangeven zodat ik op mijn vrije dag overdag kan gaan. Dit was goed.

Sta ik te wachten, app haar dat ik klaar ben voor vertrek (zij rijdt met mij mee). Is ze het vergeten. Heb nu haar moeder maar geappt dat ik dit geen manier vind.. het is graag of niet.

cursebreaker

Berichten: 11597
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 13:16

Adindaa schreef:
Aan mezelf, omdat ik ontzettend zenuwachtig ben voor mijn eerste werkdag


YOU CAN DO IT *\o/*

Inujojo

Berichten: 1417
Geregistreerd: 19-06-08
Woonplaats: Glasgow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 13:33

Aan een vriend van mijn vriend die op z'n allerneerbuigendst tegen mij zegt dat hij best wat simpeler voor me kan typen nadat ik iets verkeerd gelezen had. Want Engels is natuurlijk wel m'n tweede taal. _-:(
Jongen, ik woon hier al 4 jaar, hier twee masterscripties geschreven, hij ziet me wekelijks en weet dat ik verdorie gewoon vloeiend Engels spreek :').

_kajo_
Berichten: 739
Geregistreerd: 21-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 14:56

Ik erger me niet snel omdat ik dat zonde van mijn energie vind, maar voor het algemeen dagblad maak ik een uitzondering. Ooit een proefabonnement gehad en nu blijven ze maar bellen, hoe vaak ik ook het bandje braaf luister en het bel me niet register invul. Zodra ik 'algemeen dagblad' hoor roep ik al geen belangstelling, wens ze een prettige werkdag verder en hang op.

wemkelover

Berichten: 4697
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:11

spullen inpakken en een peuter gaan niet samen.

Britta31

Berichten: 13203
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 15:48

Voor de tv zetten tot alles is ingepakt.

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 17:43

Zou ze echt niet mee laten gaan met karten DeMolenhoek..

Esaqar

Berichten: 3179
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:04

Iedereen zegt op het laatste moment af.

Nyaleti

Berichten: 6345
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 20:47

Dat m'n ex nog niet bijna respect toont terwijl we vandaag zouden afspreken om éindelijk alles af te sluiten -O-

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:38

_kajo_ schreef:
Ik erger me niet snel omdat ik dat zonde van mijn energie vind, maar voor het algemeen dagblad maak ik een uitzondering. Ooit een proefabonnement gehad en nu blijven ze maar bellen, hoe vaak ik ook het bandje braaf luister en het bel me niet register invul. Zodra ik 'algemeen dagblad' hoor roep ik al geen belangstelling, wens ze een prettige werkdag verder en hang op.


Vreselijk...hier exact dezelfde situatie!

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 21:49

Dat ik nog steeds niet beter ben. Heb nu ook totaal geen eetlust meer terwijl ik normaal al-tijd zin heb om iets te eten. Hoop echt dat dit snel over is

Shenavallie
Berichten: 11732
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-18 22:13

Ik blijf me ergeren aan mensen die in een restaurant met hun telefoon bezig zijn en helemaal als het mensen zijn die in een bijna leeg restaurant pal naast je komen zitten om vervolgens de hele tijd hetgeen er op zo'n schermpje staat hardop te moeten delen met de tafelgenoot. Vandaag zelfs iemand waarvan zijn telefoon behoorlijk hard overging en meneer niet het belletje wegdrukte of even wegliep om het gesprek elders te voeren, maar gewoon snoeihard door het hele restaurant heen liep te tetteren. Te belachelijk voor woorden die zogenaamde nieuwe 'normen en waarden'. Zet die stomme dingen uit als je in een restaurant zit en praat met elkaar of geniet in stilte van het eten als je dat liever doet. Op die manier toon je ook respect naar de bediening en indirect naar de kok (ja heus: zelfs tijdens het eten zelf gewoon met zo'n apparaat bezig zijn... 8)7 ). Er was zelfs een stel dat hun kinderen maar vervelend vond, omdat ze hun bezigheden op de telefoon verstoorden... |o Weet niet of het komt omdat het 'opa- & oma-ouders' waren die zich niet meer zo kunnen inleven in het fenomeen kinderen opvoeden, maar toch.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-18 00:01

Een mug houd me wakker en twee keer heb ik de kans gehad om te meppen, ik deed het echt supervlug en hard maar ze is toch twee keer weten te ontkomen. Hoe kan zo’n mug zo snel zijn? Normaal had ik dr allang dood.. Ik ben nu helemaal op jacht echt de horror.

Kairos
Berichten: 2739
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:17

Sommige docenten. Als het erin staat is het goed, simpel hoor. |o

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 10:22

Aan de k * t instelling van een LOI. Voor de derde keer gezakt voor een examen, ruim 300 euro aan kwijt terwijl ik de lesstof serieus waar kon citeren... examenvragen waren totaal anders. Vorige keer hele klachtenbrieven geschreven maar er komt niks anders uit dan "oh dat vinden wij heel vervelend voor u". Of dat ze een onderzoek gaan doen naar je klacht en dan nog met die reactie komen, na 10 weken! Iedere examenuitslag duurt sowieso 3 maanden dus ik ben nu een jaar verder voor 1 vak. Ik mag exameninzage doen, moet ik wel ruim een uur voor heen rijden en een uur terug. Als je dan bezwaar wil maken ertegen, kost dat je 75 euro.

Ook laatst nog een brief gekregen van ze dat ik 2 stageplekken had en dat ze dat niet snapten. Terwijl ik een uur aan de telefoon had gehangen met ze om dat uit te leggen en in overleg met hen juist gedaan had. Mijn naam was overigens zelfs fout geschreven.

LOI, NIET aan beginnen. Heb nog nooit ergens zo n spijt van gehad.

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 11:25

Dat ik vorige week bloed heb laten prikken (wat ik al echt een terror vind) en vandaag bel voor de uitslag.
Krijg te horen dat alles goed is en het er goed uit ziet (altijd fijn om te horen), dus vraag ik: en ja wat is de uitslag van de tolerantietest? Is die uitslag niet meegestuurd... ZUCHT daar ging ik voor. Hoop echt dat ik niet nog een keer bloed moet prikken

Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:49

Dat ik aantekeningen moet maken van m’n wekelijkse rapportages zodat iemand dit van mij kan over nemen tijdens mijn vakantie, maar dat natuurlijk net vandaag die rapportage continue vast loopt en keer na keer weigert om te doen wat hij al een half jaar zonder enkel probleem doet.

Dorus

Berichten: 13262
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 12:54

Collega’s die lopen te discussiëren over een stomme voetbal poule dat ze het er niet mee eens zijn hoe de punten worden verdeeld. Doe dan niet mee!
Er zijn gewoon 1001 methoden om dat te doen. Je hebt je ingeschreven voor deze poule dus leg je nou maar gewoon neer bij de methode waar de organisatoren voor gekozen hebben. Of voer die discussie in de kantine waar mensen die werken er geen last van hebben _-:(

Meile
Berichten: 837
Geregistreerd: 20-02-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:16

Meile schreef:
Dat ik vorige week bloed heb laten prikken (wat ik al echt een terror vind) en vandaag bel voor de uitslag.
Krijg te horen dat alles goed is en het er goed uit ziet (altijd fijn om te horen), dus vraag ik: en ja wat is de uitslag van de tolerantietest? Is die uitslag niet meegestuurd... ZUCHT daar ging ik voor. Hoop echt dat ik niet nog een keer bloed moet prikken


Vervolg van het verhaal, mijn huisarts gelooft niet dat het intolerantie kan zijn, dus heeft dat niet laten testen.... Nu doorverwijzing naar een maag/darm/leverarts. Zoveel fun

cursebreaker

Berichten: 11597
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 14:20

Meile schreef:
Meile schreef:
Dat ik vorige week bloed heb laten prikken (wat ik al echt een terror vind) en vandaag bel voor de uitslag.
Krijg te horen dat alles goed is en het er goed uit ziet (altijd fijn om te horen), dus vraag ik: en ja wat is de uitslag van de tolerantietest? Is die uitslag niet meegestuurd... ZUCHT daar ging ik voor. Hoop echt dat ik niet nog een keer bloed moet prikken


Vervolg van het verhaal, mijn huisarts gelooft niet dat het intolerantie kan zijn, dus heeft dat niet laten testen.... Nu doorverwijzing naar een maag/darm/leverarts. Zoveel fun


Altijd fijn als ze zo goed naar je luisteren.. NOT..
Succes

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:38

Amira_ schreef:
Dat er geld uit mn spaarpot gestolen is. Kan maar 1 iemand hebben gedaan en die gaat hoe dan ook ontkennen. Nu moet ik mn spaarpot gaan verstoppen, hoe achterlijk is dat

Wederom dit. Zelfs nadat ik mn spaarpot verstopt had

Britta31

Berichten: 13203
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 16:48

Kan je geen val zetten?

Legoblokje
Berichten: 2201
Geregistreerd: 24-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-18 17:11

Wauw Amira, dat gaat wel heel ver, ook nadat je hem verstopt het zelfs! Hoe halen mensen het ook in hun hoofd..