Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 20:18

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-15 21:43

miszeva schreef:
Hier mijn tips om om de wachtrijen in Parijs te omzeilen :)

http://hetleefvaneef.nl/wachtrijen-omzeilen-in-parijs-frankrijk/

Wat een leuk artikel, ik heb ook even gerageerd! :)
Voor mij vandaag ook weer 2 posts
Paardenblog:
https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... %e2%98%85/
Lifestyleblog:
https://livelikebelle.wordpress.com/201 ... %e2%99%a5/
Een aritkel over olie door paardenvoer en een review van een aantal lipsticks dus. Morgen heb ik ook weer 2 artikelen geschreven die wat grappiger zijn bedoelt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden! :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 07:55

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 10:37

_Mara_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:31

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-15 17:41

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:04

Leuke uitleg over het scrapbooken! Ik gebruik het zelf niet want ik vind het snel erg kitsch worden maar heb de link wel naar een vriendin gestuurd.

Ik heb vandaag OPI St. Mark's the Spot op mijn blog, een van de drie limited editions uit de Venice collectie.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 12:15

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:05

Ellis en Billionache, allebei nog gecondoleerd en veel sterkte :(:)

Ik lees heel stilletjes ieders blog, zitten weer leuke en mooie stukken tussen :)

Ik heb ook een nieuwe post, ditmaal in het Engels, 'Dear Nagging Nicole': a response

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 14:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:01

Leuk dat je begonnen bent met bloggen, JLDB_SL! Ik zou zelf een blog op blogger of Wordpress aanmaken, aangezien ik facebook vrij irritant vind lezen. Dit kan ook persoonlijke smaak zijn natuurlijk.

Vandaag heb ik de Versatile Blogger Award online gezet - waarin ik zeven feiten over mezelf vertel!
Versatile Blogger Award

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 17:23

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 20:56

[quote="_Sillebil"]Leuk dat je begonnen bent met bloggen, JLDB_SL! Ik zou zelf een blog op blogger of Wordpress aanmaken, aangezien ik facebook vrij irritant vind lezen. Dit kan ook persoonlijke smaak zijn natuurlijk.

Vandaag heb ik de Versatile Blogger Award online gezet - waarin ik zeven feiten over mezelf vertel!
Versatile Blogger Award[/quote

Ik hoop dat ik via facebook meer mensen kan trekken zou het leuk vinden als mensen van bokt ook een kijkje nemen

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-15 23:24

Ik hou er ook niet van om op FB te lezen. Ik plaats echter wel mijn links naar mijn blog op FB. Die worden dan weer gedeeld en zo komen mensen dus steeds terug bij de 'bron': mijn blog.

Als mensen posts van jou, JLDB_SL, delen (een FB post) dan gaan ze niet naar de bron. Wat jammer is want je wilt het liefst dat ze ook andere posts van je lezen.

Als je een blog start op WP of bloglovin' kun je ook heel gemakkelijk volgers krijgen en zelf bijhouden wie je volgt. Ik vind de WP reader zo ontzettend gebruikersvriendelijk. <3 Dat heb ik bij FB niet: meldingen raken snel verzand in alle andere meldingen. Vanmorgen had ik zo'n leuke post gezien op FB. Ik knipper met mijn ogen en hij is 'weg'. Na 20 minuten heb ik het opgegeven: kon het niet terug vinden. Dat is het nadeel van FB.

Oh ik hoorde dat ze binnenkort ook duimpjes naar beneden [niet leuk/don't likes] gaan introduceren. Dat is misschien ook nog een reden om een blog op WP/bloglovin te starten: je hebt beter in de hand wie commentaar geeft (mag geven). ;) Just my 2 cents.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 08:33

Ik word wel een beetje jaloers van de eerste zin uit je post, Yv. :D Heel veel plezier nog!

Over facebook, dat vind ik zelf ook niet fijn lezen. Bovendien kijk ik vaker even rechtstreeks op blogs die ik volg, dan dat ik ze tegenkom op mn timeline. En inderdaad kun je op een echte site nog doorklikken. Dus, als ik jou was zou ik toch eens naar een wordpress of bloglovin account kijken, JLDB_SL ;)

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 09:29

Oh, ik kan mijn vorige bericht niet meer veranderen... Dan maar een nieuw bericht, want ik heb ook weer een nieuw receptje op mn blog:
Warming Plum Oatmeal :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 10:20

Haha maar jij zit ook in het Noorden! Heb je daar eigenlijk Noorderlicht? Wij hebben 'm nu 2 dagen achter elkaar gezien <3

Afbeelding

Ik heb bijgelezen (heerlijk even ochtendje luieren tussendoor :D €, maar reacties plaatsen gaat beetje lastig, dus ga dat f op mn gemak doen als ik weer terug ben.

miszeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 14:04

Yv_ wat super gaaf!! geniet er van

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 17:46

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 20:24

Wauw he, dat noorderlicht is echt super gaaf! <3
Het artikel over gevarieerd eten is goed geschreven Mara ik houd van jou schrijf stijl :)
De andere posts zijn ook leuk, en die paarse glitter nagellak is gaaf! Ik moet de rest nog bijlezen maar dat doe ik zo. Eerst even mijn posts, want ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer een filmpje, nu ik niet alleen meer over paarden blog merk ik dat ik veel meer inspiratie heb en veel uitgebreider kan bloggen en veel meer ideeën kwijt kan, leuk om te zien. Voor die mensen die benieuwd zijn;

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:18

Ik lees morgen even alle blogs bij, maar nu ben ik nogal moe, dus ik post enkel mijn eigen artikel. :+ Niet uit luiheid hoooor.

Vandaag heb ik het over drie (het moesten er tien zijn...) boeken die ik heb, maar waar ik eigenlijk niet in durf te beginnen.
TTT: 10 boeken waar je niet in durft te beginnen.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-15 21:35

Izabelle schreef:
Wauw he, dat noorderlicht is echt super gaaf! <3
Het artikel over gevarieerd eten is goed geschreven Mara ik houd van jou schrijf stijl :)
De andere posts zijn ook leuk, en die paarse glitter nagellak is gaaf! Ik moet de rest nog bijlezen maar dat doe ik zo. Eerst even mijn posts, want ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer een filmpje, nu ik niet alleen meer over paarden blog merk ik dat ik veel meer inspiratie heb en veel uitgebreider kan bloggen en veel meer ideeën kwijt kan, leuk om te zien. Voor die mensen die benieuwd zijn;

Dankjewel. :o

Leuk filmpje over de gevulde appel! Is er een speciale reden dat je de citroen hebt (vult het bijv. het vocht aan) of zou je ook rozijnen of noten oid kunnen toevoegen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 02:54

Ik speel maar. Want eigenlijk ben ik niet volwassen.

Ik ben weer begonnen, ik zal morgen eens flink bijlezen!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 03:00

Yv! Wat is dat noorderlicht mooi! Jaloehoers!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-15 09:22

_Sillebil schreef:
Ik lees morgen even alle blogs bij, maar nu ben ik nogal moe, dus ik post enkel mijn eigen artikel. :+ Niet uit luiheid hoooor.

Vandaag heb ik het over drie (het moesten er tien zijn...) boeken die ik heb, maar waar ik eigenlijk niet in durf te beginnen.
TTT: 10 boeken waar je niet in durft te beginnen.

Aansprekende titel zeg, deze moest ik gewoon even aanklikken :D

Gelukkig staan er maar drie boeken op je lijstje :))

lieveli; leuke herkenbare blog! :)

Doet me wat denken aan deze cartoon :D :
http://40.media.tumblr.com/190986904f53 ... o1_500.jpg