Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:GVD... ik kan sommige mensen echt wel schieten!!! Had die minishet in de verkoop, mens wat m wilde hebben was zó enthousiast! Heeft foto's gestuurd van huis, paardenvriendjes, honden, concoursen, etc etc zodat we wisten waar ie terecht zou komen. Ze heeft daarna nog gebeld met een heel verhaal, ze had er zo'n zin in om de pony op te halen! Maar of het even tot na kerst kon wachten, want drukke dagen... nou ja, natuurlijk. Ze klonk zo enthousiast, dat zat wel goed, denk je dan... we zouden dan nog even bellen over wanneer ze hem dan zaterdag (vandaag dus) zou komen halen, en dat heb ik gisteren geprobeerd. Kreeg haar man aan de telefoon, die zei "Ze is de hele dag onderweg, maar ik leg een briefje klaar dat ze je belt als ze thuis komt". Geen telefoontje gehad, dan heb je al een slecht gevoel.. en ja hoor, krijg ik nét een sms (ze is nog te laf om te bellen) dat er gisteren iets héél ergs gebeurt is en dat ze daarom niet persoonlijk kan vertellen dat ze de pony niet komt halen, ze wil er niet over praten.
fiets you, iets ergs gebeurt, me reet... jammer, dat er altijd weer van zulke mensen zijn. En ik zit met een pony die al uitstel had gekregen op z'n noodadres, 5 andere mensen afgezegd...
chelle_dora schreef:Oh dat van die gedragen ondergoed is gewoon vies![]()
Gamblerscup, niet iedereen gooit z'n ziel en zaligheid graag overal naartoe, vind het nogal wat om te roepen dat het 'laf afzeggen' is als je de mensen niet persoonlijk kent.
Daarbij komt, ze hoeft het niet te zeggen tegen je wat het is, en dan is het maar "laf" via de sms, ze heeft in ieder geval wel afgezegd. Vind het alleen jammer dat het dan gelijk afgeschilderd word als een raar mens op marktplaats omdat ze volgens jou liegt. Gelukkig dat er jou nooit wat gebeurd OF dat jij alles graag aan iedereen vertelt, maar niet iedereen steekt zo in elkaar.