Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiannePuthzy schreef:Bedelaar in de trein, vorige keer t onzin verhaal over mensen met down die conducteur mochten spelen nu had ie t over daklozen die verplicht de trein moeten schoonmaken
Relaxed schreef:Aah sterkte meiden! Niet leuk..
Bij mijn ouders is de kat vanmorgen plots overleden. Ging normaal naar buiten, kwam even later weer binnen dat mijn moeder zag dat er iets was. Ze kon zo niks zien dus hield m in de gaten en even later dood in zijn mandje. Had ie nog gespuugd en een hele dikke tong, misschien vergiftigd?
Zebrastreep schreef:LiannePuthzy schreef:Bedelaar in de trein, vorige keer t onzin verhaal over mensen met down die conducteur mochten spelen nu had ie t over daklozen die verplicht de trein moeten schoonmaken
Mensen met down die conducteur mogen spelenIk ken er genoeg maar die zie ik geen trein besturen veelte eigenwijs voor
[***] schreef:Zebrastreep schreef:
Mensen met down die conducteur mogen spelenIk ken er genoeg maar die zie ik geen trein besturen veelte eigenwijs voor
De conducteur bestuurt de trein ook niet, en NS heeft inderdaad wel eens kinderen met een beperking mee laten lopen
hagelslag schreef:Sterke allemaal
Ik heb net als een idioot mijn kat lopen zoeken in het industrieterrein bij t werk.
Der was een collega die een kleinere vermoedelijk zwart witte kat had gezien...
Mocht mijn kat toch onverhoopt mee zijn gereden.... Dan had t haar kunnen zijn...
Maar geen kat gezien.
Wel ben ik dus als een idioten kattenmens daar rondgelopen