Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 13:58

maessie schreef:
Hier een mondial pakketje wat op bijna een uur rijden bij een verkeerd punt is afgeleverd. Echt hóe dan! |o

@friemel als je het afhaalbericht krijgt, staat het er wel bij.

Had ik ook als ik nog vlak bij de Schelde woonde: kon ik de rivier over. Alleen was daar geen brug, dus moest via Antwerpen erheen. Half uur rijden op zijn best, en Antwerpen is ALTIJD file!
Heb toen mijn adres een dorp verderop gezet, toen was het probleem weg.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 14:18

Volgens mij is het dan zo dat het andere punt "vol" is want had dit ook een tijdje met een punt waar ik altijd kwam en na tijdje was die weer beschikbaar.

Overigens heb ik ook keer gehad dat iemand verkeerd de grootte van het pakket had ingevuld, kon tone ook alleen maar UPS kiezen. Die heb ik een berichtje gedaan :)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 14:20

3 pakketten kwijt. In totaal goed voor €150. En ik moet 25 dagen wachten tot ik kan claimen. _-:(

foxy80

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 14:22

Ik heb een paar schoenen ontvangen met maar 1 binnenzool. Verkoper 'heeft het niet gezien'.
Echt joh. Ok ze waren goedkoop maar dit... Krijg 2.5 euro tegemoetkoming, maar daar koop ik geen binnenzolen voor.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 20:53

Yonker schreef:
Volgens mij is het dan zo dat het andere punt "vol" is want had dit ook een tijdje met een punt waar ik altijd kwam en na tijdje was die weer beschikbaar.

Overigens heb ik ook keer gehad dat iemand verkeerd de grootte van het pakket had ingevuld, kon tone ook alleen maar UPS kiezen. Die heb ik een berichtje gedaan :)

Maar in dit geval kon ik het punt gewoon kiezen, en zitten er meerdere anderen binnen 5 minuten rijden van deze. Er schijnt een hele zak verkeerd afgeleverd te zijn daar. Nu ist alleen afwachten of die nog weer doorgestuurd wordt.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-25 21:47

Meestal geven ze de verkeerd bezorgde pakketten weer mee met de bezorger en sorteren ze ze opnieuw. Dan duurt het een dag of 2 langer, maar ze komen wel binnen. :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 07:14

Ze zei dat ze niet zo weer meegingen. Ik wacht het antwoord van mondial maar even af..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 17:14

Nou, top opgelost, het pakketje was vandaag al aangekomen bij het juiste punt *\o/* hebben ze snel opgelost!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:24

Gelukkig maar *\o/*

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-25 20:39

Tallie1979 schreef:
Meestal geven ze de verkeerd bezorgde pakketten weer mee met de bezorger en sorteren ze ze opnieuw. Dan duurt het een dag of 2 langer, maar ze komen wel binnen. :)

Klopt inderdaad, wij krijgen melding op terminal dat pakket weer mee moet. We kunnen hem niet eens houden al zouden we het willen, kunnen het verder niet verwerken. Met Vinted Go werkt het net zo.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-25 11:32

Nou, 2 van mijn pakjes die stil kwamen te liggen, zijn weer in beweging :) Het duurste pakket is inmiddels dan ook ontvangen en ik heb het geld ontvagen.

Het kleinste pakje is al niet meer in beweging sinds 19 maart. Die kunnen we wel verloren beschouwen, vermoed ik.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-25 22:06

Hebben meer mensen dat niet alle Homerr punten nu Vinted Go punten zijn?
De homerr in mijn dorp staat niet op de Vinted Go lijst (op website van Vinted go zelf)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-25 20:32

Alles is hier wel veranderd :j

Iemand ervaring met een pakketje dat al 8 dagen stil ligt? := 28 maart 09.03 was het onderweg naar het pakketpunt en nu is het muisstil al sinds dat moment, moet ik dit gaan zien als kwijt? Bizar dat ik nog helemaal tot eind april moet wachten om een claim in te dienen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 08:22

Ja, bij mij ligt een pakje stil sinds 19 maart. 25 dagen wachten, zeggen ze.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 09:11

Zit nu op dag 10... Ding is, ik kan de jurk die ik zo graag wil en in dat pakket zit mee bestellen op Sellpy nu voor een leuk prijsje.. Denk dat ik het maar gewoon doe en als die ander dan toch binnenkomt ik er dan 1 verkoop..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-25 21:06

Mijn hele hartjes lijst is weg…
Ik zie alleen nog maar op de voorpagina aanbevolen staan :(

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:06

Ik ook. Je kunt je favorieten nog wel terugvinden onder Profiel>Kledingkast>Favoriete artikelen

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 07:13

Douce schreef:
Ik ook. Je kunt je favorieten nog wel terugvinden onder Profiel>Kledingkast>Favoriete artikelen

Pff wat een gedoe zeg!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-25 19:52

Hier alles nog op z'n gewone plek :j

Nou ik heb weer een gekkie getroffen hoor.. Ik had een jasje gekocht, maar die kwam onder de haren binnen, en 1 mouw was aan de binnenkant hersteld. Verder prima, maar 3 sterren gegeven ivm niet vermelden van het herstel en de haren. Dit er netjes bij gezet. Nou nu gaat ze me toch los... Ze studeert rechten, en ik was een oplichter, en moest bewijs sturen, ze ging me aangeven bij vinted, etcetc... (note: ik had al een duidelijke foto van het herstel gestuurd) Ik had hem verder al gewoon geaccepteerd. Ze blijft maar sturen... Bizar.. Misschien moet ik er maar 1 ster van maken.. O:)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:32

Er gebeuren rare dingen op Vinted momenteel.

Ik verstuur afgelopen maandag een barbie naar Italië. Gister wordt het pakket geleverd en afgehandeld verklaard en de betaling vrij gegeven. (20 euro)

Dus ik neem contact op met de koper. Zij geeft aan dat ze niks heeft ontvangen of heeft goedgekeurd.

Nou kijken we naar de tracking, maandag is ht pakket afgehaald bij mijn pakketpunt en vervolgens gebeurd er helemaal niks meer.

Oftewel, Italiaanse dame krijgt het een beetje benauwd. Inmiddels hebben we beiden contact gezocht met Vinted en is het nu afwachten.

Vinted zegt uiteraard dat we 25 dagen moeten wachten tot er actie zal worden ondernomen. Maar ja, ik heb het geld al. Dus dat wordt gedoe als het niet arriveert. -O-

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 11:59

Tallie1979 schreef:

Ik verstuur afgelopen maandag een barbie naar Italië. Gister wordt het pakket geleverd en afgehandeld verklaard en de betaling vrij gegeven. (20 euro)

Dus ik neem contact op met de koper. Zij geeft aan dat ze niks heeft ontvangen of heeft goedgekeurd.

Nou kijken we naar de tracking, maandag is ht pakket afgehaald bij mijn pakketpunt en vervolgens gebeurd er helemaal niks meer.

Oftewel, Italiaanse dame krijgt het een beetje benauwd. Inmiddels hebben we beiden contact gezocht met Vinted en is het nu afwachten.

Vinted zegt uiteraard dat we 25 dagen moeten wachten tot er actie zal worden ondernomen. Maar ja, ik heb het geld al. Dus dat wordt gedoe als het niet arriveert. -O-

Maar zij moet toch zelf op 'alles is oké' drukken voordat het geld vrijgegeven wordt? Dan heeft ze zelf toch niet goed opgelet?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 12:03

Marjo schreef:
Tallie1979 schreef:

Maar zij moet toch zelf op 'alles is oké' drukken voordat het geld vrijgegeven wordt? Dan heeft ze zelf toch niet goed opgelet?

Dat heeft ze dus niet gedaan. Kennelijk heeft Vinted dit gedaan op een of andere manier.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 12:18

Dat heb ik ook gehad, als koper, heel gek, kreeg toen ineens een mail dat pakket opgehaald kon worden dus kwam wel goed, maar echt top is het niet nee

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 12:57

Nee, want in principe zou ik nu kunnen zeggen; "Jouw probleem"

Doe ik uiteraard niet, want ik snap haar onrust, maar ik heb in principe geen verplichting meer jegens haar. :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-25 17:33

Ik moet nu een confirmation of receipt invullen voor vinted. Dat is ook weer nieuw voor mij. Vinted is degene die het label heeft aangevraagd, die zou het met dpd moeten afhandelen. Wordt wel een gedoetje zo zeg.. Het is dat het een wat duurder artikel is.. -O-