Marije_1997 schreef:Weer aan de kant gezet als een stuk vuil,wat doe ik verkeerd.
Ik weet overigens dat ik niks verkeerd doe. Maarja. Toch elke keer weer.
Zebrastreep schreef:Als je bedoeld door mensen opzij gezet als een stuk vuil en het keer op keer gebeurd moet je toch echt eens op jezelf gaan reflecteren. Been there done that. Daarna ontstaan echt waar de mooiste vriendschappen en relaties en zijn dat ook mensen waarmee je langdurige vriendschappen mee opbouwt.
En mensen komen en gaan natuurlijk , dat blijf je altijd wel houden.... Helaas.
Marije_1997 schreef:Vrienden heb ik gevraagd wat ik fout heb gedaan, ze hebbenscreenshots gezien alles. Zij zeggen ook (en ja die zeggen ook als et aan mij ligt) dat ik niks verkeerd heb gedaan. Gaat ook niet om een vriendschap, maar om de potentiële toekomstige vader van mijn kinderen zeg maar.
Is het dezelfde jongen als 4 maanden geleden die je toen aan de kant zette als oud vuil?
Marije_1997 schreef:MarlindeRooz schreef:Kan je hem ook terugbetalen als het plotseling uitgaat? Want anders zit je daar straks mee. Kan natuurlijk altijd gebeuren...

Uitgaan gebeurt niet. Dit is zeg maar echt de match made in heaven. Ik zeg niet snel met iemand kinderen te willen etc. Maar met hem wel. Kan altijd gebeuren maar nee denk het niet. Kleine kans dat het gebeurt, ja kan em prima terug betalen. Weliswaar in termijnen. Maar het kan prima (bij de boer Pesse zou ik prima een trailer zelf kunnen kopen, 60 euro in de maand kan ik missen)
Ik ben niet vaak van oude posts doorzoeken maar het stukje over vader van kinderen kwam me even bekend voor.
Lieve meid, ga alsjeblieft wat beter voor jezelf zorgen!
Ik heb het idee dat je te snel genoegen neemt met iets dat niet is zoals het zou horen zijn.
Jij verdient ook een relatie zonder gedoe, zonder manipulatie en zonder grote cadeau's uit het niets.
Kies voor jezelf en wordt gelukkig met jezelf.
En zoek dan een partner die bij je aansluit en niet een die je leven vult.
Het moet een aanvulling zijn, geen invulling