Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:49

Ik heb al zo'n 5 weken last van duizeligheid. Soms lastig, maar nog weinig echte last dan wel beperking door gehad.
Nu was mn vriend vandaag een extra dag werken en moest ik in mn eentje alle boodschappen halen. Bij t uitruimen van mn auto voelde ik me al niet zo heel lekker meer, en het bukken en tillen in de kelderkast was zeker geen pretje te noemen. Toen maar op de bank gaan zitten en ik voel me sindsdien net zo'n woble-head. Zo dizzy als t maar kan %)

De ruzie over de familieapp van mn vriend maakte t er niet beter op.
1 van zn zussen heeft borderline en volgens eigen zeggen momenteel een burn out. Die vond t nodig om 1 dag voor het verrassings verjaarsdagfeest van hun stiefvader een ruzie te starten over die app -O-
Nu komt ze morgen niet want ze duikt wederom weer eens in een slachtoffer rol -:(-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:49

Flying_Angel schreef:
Dat mijn buurman weer een feestje heeft in de tuin. Hoe meer bier er doorheen is hoe meer herrie er geproduceerd wordt :

Duitsland heeft gewonnen dus er word hier ook gefeest in de straat.

Ik irriteer mij aan een buurman 2 Huissen verder op.
Het is al eens opgevallen dat hij met opzet mijn hond irriteert zodat ze extremer op hem reageer qua blaffen als hij langs loopt.

Nu reageert ze sws op mensen die langs lopen.

Vanavond liep hij schijnbaar weer langs.
Dus zij voor 't raam en blaffen
Gaat hij nog meer handgebaren maken zodat ze nog meer blaft.

En die vent heeft zelf ook een hond... Echt achterlijk -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 22:55

xPabloBokt schreef:
Vuurwerk? En veel?

Random datum ook :=

Hier ook al. :=

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 23:03

Dat er veel te weinig uren in de dag zitten en ik aan zo weinig toe kom.
Bezuinigen op slaap blijkt in ieder geval geen goede strategie tot nu toe. :\

En al die irritante k*t oranje-reclames op TV, met uitzondering van die van de toto want die vind ik wel leuk. :o

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 00:03

Dat ik smeekte om regen en een beetje wind enz, en dat het nu onweert en dat ik er nu spijt van heb. Be careful what you wish for.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 00:13

Mijn vader
Heeft week in ziekenhuis gelegen
Heerlijk rustig

Is 1 dag terug, al ruzie thuis, geroep en ‘s nacht wakker maken.
Als ie door de dag zou slapen zou die geen last hebben van ons film kijken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 01:27

Een ingeving dat er nog wat op aanrecht stond wat in de vriezer moet dus met tegenzin naar beneden heeft iemand anders het al gedaan :')

En pijn aan mijn ribben van het hoesten (geen corona maar een griepje midden in de zomer, waarom heb ik dat nu altijd) hoesten is inmiddels eindelijk over *\o/* alleen zodra ik weer teveel doe (zoals vandaag) voel ik mij weer min... Ook al is het echt al een stuk beter dan de rest van de week. De hoeveelheid stress heeft mij geen goed gedaan en sinds vorige week had ik geen stress meer want alles is klaar dus mijn lichaam wordt dan gelijk ziek...

Maar we hebben het maar weer gehad! Alleen vreselijk combinatie 33 graden en wat koorts hebben bah!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 07:34

Dat ik alweer wakker ben met een gejaagd gevoel deze nacht %)
Heb het gevoel nog maar amper geslapen te hebben |o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 08:15

Spierpijn en stress.

GUSTIxBILL schreef:
Mijn vader
Heeft week in ziekenhuis gelegen
Heerlijk rustig

Is 1 dag terug, al ruzie thuis, geroep en ‘s nacht wakker maken.
Als ie door de dag zou slapen zou die geen last hebben van ons film kijken.

Je zou zo een vriendin van mij kunnen zijn. Haar pa gaat ziekenhuis in en uit. Maar als hij een paar dagen tussendoor thuis is, is het bonje :(:) knuffel van mij!

fleurtjeuh schreef:
Dat ik alweer wakker ben met een gejaagd gevoel deze nacht %)
Heb het gevoel nog maar amper geslapen te hebben |o

:(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 08:54

Mensen die op zondag ochtend het nodig vinden om hard te gaan praten... Fijn dat je al om 10 uur gaat slapen maar andere mensen niet...

En dat kind ook wat net buiten liep te blèren dat hij naar binnen wil en nu hoor je hem niet weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:05

Verjaardagsfeestje om 12.00. Afstand is anderhalf uur rijden voor ons. Nu opeens bericht dat wij pas om 13.30 mogen komen en om 16.00 alweer weg moeten want ze gaan zelf ook nog weg. Dus… Wij moeten 3 uur rijden om ergens 2,5 uur te zijn… Begin nogal een: Geef maar een envelop met geld en ga dan maar weg gevoel te krijgen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:08

O sorry ik zou spontaan helemaal niet meer kunnen geloof ik.
Zou er in elk geval al geen zin meer in hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:17

Nee dat heb ik ook niet meer nee. Nu is dochter hierdoor toevallig gisteren opgepikt door schoonouders om een nachtje met hun door te brengen bij haar meter en haar kinderen. Die wonen daar nu niet bizar ver van weg. 20 minuten rijden ongeveer. Het is dat de afspraak was dat wij onze dochter gaan halen want anders zag ze mij inderdaad niet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:46

Gelijk bloedschagrijnig mensen die niet stil zijn als ik erom vraag ik wil graag slapen! Je hoort letterlijk alles door dat muurtje ook dingen die je niet wilt horen.

Heb even heel hard handig mijn kast open getrokken die tegen die muur staat zoek het dan ook maar uit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 09:48

Mensen die advies vragen en krijgen en gewoon hetzelfde blijven doen. Vooral ook geen vragen beantwoorden om beter advies te kunnen geven.
Waarom vraag je dan advies?

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 11:50

Man bij de supermarkt die heerlijk met z'n blote handen verse broodjes uit de bak pakt.
En wanneer ik hem vraag een tang te gebruiken i.v.m. hygiëne mij uitmaakt voor Wappie.
Je zou bijna je trek in zo'n broodje verliezen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:21

nafkedemi schreef:
Man bij de supermarkt die heerlijk met z'n blote handen verse broodjes uit de bak pakt.
En wanneer ik hem vraag een tang te gebruiken i.v.m. hygiëne mij uitmaakt voor Wappie.

Omgekeerde wereld.... Voor corona werden mensen ook gewoon aangesproken op dit gedrag en nu opeens ben je gek als je er wat van zegt.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:25

Marije_1997 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Kan je hem ook terugbetalen als het plotseling uitgaat? Want anders zit je daar straks mee. Kan natuurlijk altijd gebeuren... :o

Uitgaan gebeurt niet. Dit is zeg maar echt de match made in heaven. Ik zeg niet snel met iemand kinderen te willen etc. Maar met hem wel. Kan altijd gebeuren maar nee denk het niet. Kleine kans dat het gebeurt, ja kan em prima terug betalen. Weliswaar in termijnen. Maar het kan prima (bij de boer Pesse zou ik prima een trailer zelf kunnen kopen, 60 euro in de maand kan ik missen)

60 euro in de maand missen? Oh dit klinkt echt totaal niet slim in mijn oren. 60 euro is echt helemaal niets.

Meid, echt heb meer zelfrespect. Leer goed zelfstandig te worden. Zulke impulsieve acties leiden echt tot teleurstellingen en pijn.

Spaar voor je eigen trailer of huur. Maar wees niet zo snel afhankelijk van een vent die je net kent. Je hebt je ervoor toch ook zonder gered?

Voor 60 euro moet je eigenlijk door hebben dat het er gewoon nog even niet inzit. Maar spaar intussen wel door!

Verder heerlijk genieten van de verliefdheid uiteraard, maar graaf niet je eigen kuil. Investeer in jezelf en loop niet zo hard van stapel.

Dit gaat anders alleen maar pijn doen. Dat is echt zonde hoor!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:37

Marije_1997 schreef:
Weer aan de kant gezet als een stuk vuil,wat doe ik verkeerd.

Ik weet overigens dat ik niks verkeerd doe. Maarja. Toch elke keer weer.

Zebrastreep schreef:
Als je bedoeld door mensen opzij gezet als een stuk vuil en het keer op keer gebeurd moet je toch echt eens op jezelf gaan reflecteren. Been there done that. Daarna ontstaan echt waar de mooiste vriendschappen en relaties en zijn dat ook mensen waarmee je langdurige vriendschappen mee opbouwt.

En mensen komen en gaan natuurlijk , dat blijf je altijd wel houden.... Helaas.

Marije_1997 schreef:
Vrienden heb ik gevraagd wat ik fout heb gedaan, ze hebbenscreenshots gezien alles. Zij zeggen ook (en ja die zeggen ook als et aan mij ligt) dat ik niks verkeerd heb gedaan. Gaat ook niet om een vriendschap, maar om de potentiële toekomstige vader van mijn kinderen zeg maar.

Is het dezelfde jongen als 4 maanden geleden die je toen aan de kant zette als oud vuil?
Marije_1997 schreef:
MarlindeRooz schreef:
Kan je hem ook terugbetalen als het plotseling uitgaat? Want anders zit je daar straks mee. Kan natuurlijk altijd gebeuren... :o

Uitgaan gebeurt niet. Dit is zeg maar echt de match made in heaven. Ik zeg niet snel met iemand kinderen te willen etc. Maar met hem wel. Kan altijd gebeuren maar nee denk het niet. Kleine kans dat het gebeurt, ja kan em prima terug betalen. Weliswaar in termijnen. Maar het kan prima (bij de boer Pesse zou ik prima een trailer zelf kunnen kopen, 60 euro in de maand kan ik missen)

Ik ben niet vaak van oude posts doorzoeken maar het stukje over vader van kinderen kwam me even bekend voor.
Lieve meid, ga alsjeblieft wat beter voor jezelf zorgen!
Ik heb het idee dat je te snel genoegen neemt met iets dat niet is zoals het zou horen zijn.
Jij verdient ook een relatie zonder gedoe, zonder manipulatie en zonder grote cadeau's uit het niets.
Kies voor jezelf en wordt gelukkig met jezelf.
En zoek dan een partner die bij je aansluit en niet een die je leven vult.
Het moet een aanvulling zijn, geen invulling

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 12:49

@Marije: ik ken jullie relatie niet en weet niet hoelang het aan is, zo te lezen echt nog maar net. Maar zomaar een trailer krijgen is echt niet normaal en gezond in een relatie. Persoonlijk zou ik hem niet aannemen. Of inderdaad samen de helft betalen en hem dan maandelijks (gewoon vanaf nu) afbetalen zodat de trailer uiteindelijk van jou is.

nafkedemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:07

Zebrastreep schreef:
nafkedemi schreef:

Omgekeerde wereld.... Voor corona werden mensen ook gewoon aangesproken op dit gedrag en nu opeens ben je gek als je er wat van zegt.

Precies!! Daarvoor was het ook al iets wat ik niet geweldig vond..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:08

Een vriendin is boos dat ik onze vakantie in de bossen in Leersum af wil zeggen. We zouden daar 3 dagen achter elkaar een buitenrit maken. Het is er levensgevaarlijk maar de stal zegt dat het veilig is en rijdt vandaag alweer terwijl staatsbosbeheer oproept om niet het bos in te gaan -O-
Maar ja, liever ruzie dan een tak in mijn nek.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 13:34

Zebrastreep schreef:
nafkedemi schreef:

Toen vonden die mensen dat ook al dood normaal :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 15:19

"ja maar ik raak alleen heb broodje aan wat ik koop. En iedereen zit aan die tang." Was ooit het antwoord wat ik kreeg toen ik er iets van zei.
De winkel medewerkster die er vlak bij stond, zei niets...

Voor corona had ik al een hekel aan mensen die geen tang gebruiken.

Jammer dat niet alle winkels het systeem van de Lidl gebruiken, dat moet je met een soort stok het broodje uit de bak schuiven en dan kun je het pakken.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-21 17:57

Alle complottheorieën rond de dood van Jurgen Conings. :') Ik hoop dat de FB reacties de algemene mening van de Belg niet representeert maar soms vrees ik er een beetje voor. Het lijkt wel Amerika joh.