Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:15

Helaas gaat mijn oma nu weer achteruit en de grootste klacht die spontaan verdween is ook weer spontaan teruggekomen...

Mensen om mij heen zeiden al dit gebeurd vaker dat mensen met kanker opleving krijgen en daarna gaat het vaak weer helemaal mis. Ik had er al rekening mee gehouden.

Jammer dat ze niet naar huis kan...

Lau07
Moderator

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:26

Een man die aan mij gaat mansplainen hoe ik een laadpaal moet gebruiken, terwijl ik dat al twee maanden doe. Het gesprek ging echt zo tenenkrommend.
Hij: 'Je hebt een pasje nodig voor die laadpaal, anders doet hij het niet. En je moet ook de juiste kabel hebben. Heb je die wel?' --> NB. de auto staat al ingeplugd aan de laadpaal terwijl we er samen naar kijken.
Ik: 'Dat weet ik, en ja die heb ik gekregen'
Hij: 'Weet je het zeker? Ik wil niet dat je teleurgesteld bent als hij het niet doet'
Ik: 'Ja, kijk maar, het groene lampje brandt dus hij laadt op. Sterker nog, hij is al bijna vol!'
Hij: 'Weet je het heel zeker?'

Echt hoor, hou op met me.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:31

Zebrastreep schreef:
Helaas gaat mijn oma nu weer achteruit en de grootste klacht die spontaan verdween is ook weer spontaan teruggekomen...

Mensen om mij heen zeiden al dit gebeurd vaker dat mensen met kanker opleving krijgen en daarna gaat het vaak weer helemaal mis. Ik had er al rekening mee gehouden.

Sterkte met je oma :knuffel:

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:43

Docent die niet reageert, terwijl ze altijd non stop online was en noem maar op. Afgelopen vrijdag zijn de cijfers gedropt, daarna 0 respons terwijl deze docent normaal in het weekend ook gewoon reageert. Maargoed, het is weekend dus ik verwacht dan toch niks omdat ik dat niet eerlijk vind tegenover die persoon. Maar inmiddels is het kwart voor 11 op maandag, komende maandag moeten we onze spullen weer inleveren dus het begint gewoon kortdag te worden. En nog steeds 0 respons |o

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 11:50

Zebrastreep sterkte.

Lau je ben nog vriendelijk gebleven tegen die man.

Ik hoop datde trimsalon binnenkort wel open mag.
Zet hond in haar tuin en zij vangt hem bij haar deur op.
We hebben geen contact binnen 8 meter.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:23

Zebrastreep schreef:

Dit klinkt heel bekend. Heel veel sterkte :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:34

Dankjewel weer iedereen voor jullie lieve berichtjes ben er oprecht heel blij mee!

Ze gaan nu weer wat proberen , maar die valse hoop die steeds voor mijn idee weer gecreëerd wordt kan ik niet zo goed meer tegen. Vooral voor mijn vader , elke keer krijgen we weer een hoop gevend bericht om daarna weer een hoop teleurstelling omdat het toch niet is wat ze denken.

Waarschijnlijk heeft de chemokuur alles kapot gemaakt van binnen.... Maar dat is weer iets wat ze dan denken en overmorgen is het weer wat anders.

Eigenlijk ben ik wel een beetje blij dat mensen eerlijk tegen mij zijn en zeggen dat een opleving heel normaal is en dat het daarna snel bergafwaarts gaat. Ik wil ook niet steeds weer hoop krijgen met daarna een verschrikkelijke teleurstelling. Ook voor mijn oma en vader vindt ik dat zo triest...

haar hart en geest wil in ieder geval nog niet opgeven. Ik heb het idee dat ergens op gewacht wordt voordat ze echt gaat , maar waarop geen idee....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:34

Zebrastreep schreef:

Ik vond het een beetje banketstaaf om het zo op Bokt te zeggen, maar het is inderdaad een heel bekend verschijnsel. :\ Sterkte! :knuffel:

fjord_brucht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:35

Oke ergenis 2 met ziggo kast probleem....

Dochter van 13 lukt het wel...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:36

Heel veel sterkte Zebrastreep.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:37

Mensen die het schijnbaar oké vinden om hun paard voor een wedstrijd kalmerende troep te geven, zodat zij lekker hun dagje uit hebben en het paard, tja...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:37

Mkango schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik vond het een beetje banketstaaf om het zo op Bokt te zeggen, maar het is inderdaad een heel bekend verschijnsel. : Sterkte! :knuffel:

Idem dito hier. Ik wilde je niet direct in dal in zetten op het moment dat je het weer een beetje positief in zag.

Afgelopen jaar 2x meegemaakt. Helaas ook nog niet de rust gevonden om dat een plekje te geven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 12:46

Van de longkanker heeft ze dus helemaal geen last ( ook al vindt ik haar wel benauwd ze zegt van niet dus vindt ik dan ook lastig inschatten)

Ze heeft enorme darmproblemen gekregen , wat je in mijn ogen nog geen maand vol gaat houden.... Ze zeggen niet dat het van de kanker komt , maar van de chemo. Dit kan ook wel is wel logisch , want de slijmvliezen worden aangetast. Maar wat mij betreft mag het ook snel gaan , dat gaat meer rust geven dan dit en het maar blijven en blijven proberen. Heb het idee dat dat meer teleurstellend werkt.

Vooral voor mijn vader zo triest hij was zo blij vrijdag :( Ik heb gisteren ook maar voorzichtig gezegd dat een opleving heel normaal is maar dat het snel de andere kant op kan gaan.

Ik ben ook enorm voor een Hospice en begin daar ook wel regelmatig voor. Ik ben ook een enorme voorstander van euthanasie als de pijn echt niet meer te houden is. Ik hoop alleen dat ze in het ziekenhuis eerlijk zijn en niet steeds hoop creëren. Enge moment zeggen ze we gaan niks meer doen en andere moment proberen ze weer van alles. Het is gewoon ook een feit dat de bijnieren en schildklier niet meer goed functioneren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:04

Ouders die totaal geen rekening houden met het feit dat ik ook een eigen huishouden + beesten heb om voor te zorgen. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:07

Zebrastreep sterkte!

Marcella komt me bekend voor, soms moet je keihard zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:07

Het is koouuhouuuuuuuuuuddddd :brr:

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:23

Fading schreef:

Dit, en dat het komend weekend gevoelstemperatuur -7 wordt :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:23

Iejoorr schreef:
Fading schreef:

Dit, en dat het komend weekend gevoelstemperatuur -7 wordt :brr:

Oh no, don't say :+ :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:25

Ik ben nerveus voor een sollicitatiegesprek straks en in plaats van me daarop te richten, denkt mijn brein: 'o ja, weet je nog die vriendin die je heeft laten vallen? Hoe je altijd bij haar terecht kon om je even gerust te laten stellen, maar nu niet meer? Weet je al waarom ze ineens 180 graden naar je omdraaide, terwijl ze voor anderen nog wel tijd heeft? Misschien moet je daar nu even uitgebreid over nadenken. :j '

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:30

Mkango schreef:
Ik ben nerveus voor een sollicitatiegesprek straks en in plaats van me daarop te richten, denkt mijn brein: 'o ja, weet je nog die vriendin die je heeft laten vallen? Hoe je altijd bij haar terecht kon om je even gerust te laten stellen, maar nu niet meer? Weet je al waarom ze ineens 180 graden naar je omdraaide, terwijl ze voor anderen nog wel tijd heeft? Misschien moet je daar nu even uitgebreid over nadenken. :j '

Joe deze komt bij mij ook heel erg binnen momenteel ;(

Mis die van mij ook , wat kunnen sommige volwassenen mens stom doen

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:32

Mkango schreef:

Succes met het gesprek, je kan het!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:35

Dat straks de taxateur komt en ik nog moet dweilen en nog weg wil maar dat kan niet

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:41

Uhg een typische maandag -O-

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:41

O god, onze buurvrouw komt even haar corona vaccine complottheorieën delen en mijn moeder gaat er in mee |o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-21 13:43

Mkango schreef:

Oeeh succes met je sollicitatiegesprek straks!