sureido schreef:En dan gaan de lamzakken lekker bij iemand thuis zitten.
Stel dat de helft dat doet... dan is dat dus de helft minder en in kleinere groepen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
safina schreef:Ik denk dat de horeca zich aardig in de vingers snijdt met hun gezeur om minder regels. Nog een paar uitbraken in de horeca erbij en ze kunnen fijn weer dicht met zn allen. En het vervelende is dat ondernemers die het wel heel serieus nemen dan ook de dupe zijn.
LienC schreef:Nee, helaas niet op schrift, maar dit kan ik natuurlijk wel zelf aanhouden met cliënten, bedankt!![]()
Ook een idee om breed in te voeren, zal ik morgen direct meenemen.
safina schreef:Ik denk dat de horeca zich aardig in de vingers snijdt met hun gezeur om minder regels. Nog een paar uitbraken in de horeca erbij en ze kunnen fijn weer dicht met zn allen. En het vervelende is dat ondernemers die het wel heel serieus nemen dan ook de dupe zijn.
Getup schreef:Oh was dat dan nog niet zo? Waar waren de mondkapjes dan verplicht tot nu toe in België?
Wel steeds gemeentes die wedstrijden annuleren. Dus worden ze verplaatst naar n andere locatie .
Pandora2 schreef:Getup schreef:Oh was dat dan nog niet zo? Waar waren de mondkapjes dan verplicht tot nu toe in België?
Wel steeds gemeentes die wedstrijden annuleren. Dus worden ze verplaatst naar n andere locatie .
Was oorspronkelijk enkel verplicht op het OV. Sinds vorige zaterdag ook in winkels.
En vanaf vandaag zal het dus wel overal worden op openbare plaatsen![]()
Ik stem voor de boerka in de toekomst !
pien_2010 schreef:Al vaker is het idee van een basis inkomen op tafel geweest en experimenten hebben op verschillende plekken id wereld laten zien hoe goed mensen dit vaak weten te gebruiken door goede investeringen te doen.
Dus ik vind dit artikel corona gerelateerd wel interessant
https://www.volkskrant.nl/cs-b7947deb
Pandora2 schreef:Net persconferentie geweest. Vanaf 25 juli :
Mondmaskers verplicht op alle drukke plaatsen. Dus nu ook in de winkelstraten, op kermissen, in musea en in de horeca.
Ook verplicht op privé terrein als er veel mensen samenkomen.
In de horeca geldt een registratieplicht.
Als je uit het buitenland komt, geldt ook een registratieplicht.
Burgemeesters kunnen vanaf nu ook in overleg met de gouverneurs de maatregelen voor hun eigen gemeenten verscherpen.
Nachtwinkels moeten terug sluiten om 22u. De café's en resto mogen open tot 01u
Pien, nog geen sprake van een boerka. Jammer
Thioro schreef:Wat bedoelen ze met registratie als je uit buitenland komt?
Ze verstrengen dus ook, net als meerdere landen.
Over die boerka: er zijn ochtenden dat ik serieus zo'n ding zou willen aandoen als ik mijn net-uit-bed-en-ik-had-er-nooit-uit-moeten-komen kop zie in de spiegel.
Nja, masker helpt ook al.