Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:00

Eikelproccessierups.... Ik heb een beetje jeuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:05

Barramundi schreef:
Dat de navigatie in de auto het begeven heeft. Uitgerekend nu we 500 km moeten rijden grotendeels door gebieden zonder telefoon bereik. Plus dat mijn telefoon altijd oververhit als ik de navigatie aanzet. Op de gok dan maar... :Y)

Ouderwets met de landkaart op schoot? :))

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:10

Briljant idee Mkango! Die kaart ligt alleen nog thuis :+
Vond wel een nautical kaart van de baai in de deur van de auto _O-

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:20

Een man,die als comment op een post van een gewond vogeltje,vraagt wie er gratis kittens wil of hij gooit ze in het kanaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 01:03

Barramundi schreef:
Briljant idee Mkango! Die kaart ligt alleen nog thuis :+
Vond wel een nautical kaart van de baai in de deur van de auto _O-

Navigeren op de sterren wordt hem zeker ook niet? :')
(Dat zou ik wel echt graag willen leren trouwens. Helaas ben ik zo'n kluns die de Grote Beer niet eens herkent al word ik ermee in m'n gezicht gemept; het enige sterrenbeeld dat ik kan vinden, is de Southern Cross. :') )

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 01:37

_O- De zon schijnt
Navigeren op de sterren lijkt mij ook gaaf om te kunnen. Ik kan idd southern cross en Orion vinden en dan houdt het op.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 04:42

De hitte in huis en het feit dat ik er wakker van word, niet te doen dit

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 04:54

Dat mn vriend en onze vriendengroep bedacht hebben straks te gaan varen... Ehhh, ik zit in mn nachtdienst.... En het gaat regenen en onweren.... Plus ik heb zelf nog genoeg te doen... Overleg gewoon een keer.....

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 05:00

Dat mn vrienden na uitgaan weer drama moesten schoppen en ik nu pas thuis ben.. Maat :evaw:

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 05:02

Wakker. Om half 5. Omdat de buren nog even niet zo stil wat gingen drinken in de tuin. Thanks jongens, ik sliep al zo tof met die warmte ^)

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 09:09

VickyS schreef:
Een man,die als comment op een post van een gewond vogeltje,vraagt wie er gratis kittens wil of hij gooit ze in het kanaal.

Wat? Ik hoop dat iemand die kittens opgehaald heeft...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:20

Mijn darmen die overstuur zijn door het warme weer....
Ik wil zo eigenlijk boodschappen doen

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:22

Princess_ schreef:
VickyS schreef:

Wat? Ik hoop dat iemand die kittens opgehaald heeft...

Zwerfkattenproject is op de hoogte en tracht de man te lokaliseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:23

Ik heb ineens trek in een boterham met hagelslag. -O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:06

Aan een facebookpost van een model in badpak waar iedereen struikelt over 'te dunne mensen' en waar wordt gezegd hoe lelijk het model wel niet is omdat ze zo dun is, dat ze maar 'meer moet eten', dat ze 'niet gezond is', 'Jonge meiden zien dit ook. Pure vrouwenmishandeling!', enzovoort.

Dat kwetst me heel erg. Ik ben namelijk óók zo 'dun'. Niet voor gekozen & kan er ook niets aan veranderen maar die stempel krijg je dus wel. Ik krijg met regelmaat zulke reacties in mijn gezicht. Denken mensen dat zoiets helpt? Iets toevoegt?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:13

Mkango schreef:
Ik heb ineens trek in een boterham met hagelslag. -O-

Afbeelding

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:15

xDenies schreef:
Aan een facebookpost van een model in badpak waar iedereen struikelt over 'te dunne mensen' en waar wordt gezegd hoe lelijk het model wel niet is omdat ze zo dun is, dat ze maar 'meer moet eten', dat ze 'niet gezond is', 'Jonge meiden zien dit ook. Pure vrouwenmishandeling!', enzovoort.

Dat kwetst me heel erg. Ik ben namelijk óók zo 'dun'. Niet voor gekozen & kan er ook niets aan veranderen maar die stempel krijg je dus wel. Ik krijg met regelmaat zulke reacties in mijn gezicht. Denken mensen dat zoiets helpt? Iets toevoegt?

Maar oh wee als je iets zegt over een (te) dik model/influencer. Dan is het ineens #bodypositivity, "all bodies are beautiful" en dat soort meuk. Hebben menig posters hier op Bokt ook een handje van.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:21

xDenies schreef:

Heel herkenbaar.. Ik ben ook zo lang en heel dun van mezelf, kinderarts heeft zelf gezegd dat een bmi van 20 (wat normaal gesproken ideaal is) voor mijn lichaam gewoon te zwaar zou zijn, ik zou dan overgewicht hebben. Ik ben al vanaf letterlijk baby af aan al lang en dun - daarbij is het ook een kenmerk van de aandoening die ik heb . Maar je wil niet weten hoe moeilijk mensen hierover doen, het is een van de hoofdredenen dat ze me weigerde toe te laten tot therapie laatst. Te dun, volgens hen, terwijl ze me nog nooit gezien hadden alleen de cijfertjes gezien. En die constante "bezorgde" opmerkingen.

Die houden wel op als ze zien dat ik rustig een hele pizza naar binnen werk :')

Ik erger me eraan dat mijn collega gisteren niet had opgeschreven dat ik weer kwam werken. Dus toen ik om 7 uur bij de service balie stond, stond ik er voor niks - ze hadden al vervanging geregeld :'). Mocht alsnog drie uurtjes komen werken omdat ik het anders zo zonde vond.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:22

xDenies schreef:

Waarom denken mensen toch dat het oké is om zo op iemand te reageren, hoe ze er ook uit zien. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar houd je commentaar gewoon voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 11:35

xDenies schreef:

Ik ben 12 kg kwijt geraakt en helemaal niet dun ofzo, maar mn moeder vond dat ik meer moest eten. Terwijl ze zelf wel echt brood en brood mager is geweest -_- heel bijzonder dat mensen altijd al kunnen oordelen zonder iemand te kennen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:43

Mensen moeten eens ophouden met commentaar geven op iemand zij/haar uiterlijk.
Stom gedoe.

Ik erger mij aan het tekort aan werkende pinautomaten in ons dorp.
ABN en SNS, alleen geld storten mogelijk, opnemen niet.
Hema automaat buiten werking en gaat weg.
ING automaat helemaal verdwenen.
Andere kant van het dorp, 2 km verder wel een werkende pinautomaat gevonden.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:45

Vleesvlinders in het openbaar.

Leuk dat je in je rokje wilt fietsen maar trek even ondergoed aan, juk.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 12:49

Mars schreef:
Vleesvlinders in het openbaar.

Leuk dat je in je rokje wilt fietsen maar trek even ondergoed aan, juk.

Vlees vlinders hahahaha _/-\o_

Eigenaren van Berner Senneners die het goed proberen te praten dat hun hond veel te dik is "want dat hoort bij het ras".. En dan vervolgens wel janken als ie op z'n 4e versleten heupen heeft.

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:36

De paarden zijn toe aan een bekapbeurt, nu zijn ze beide niet heel lekker te pakken te krijgen..
De merrie heeft een halster om, dus dat zou geen probleem meer moeten zijn. Mijn ruin daarintegen, die heeft zijn halster gesloopt en die is dus helemaal niet te pakken te krijgen en zelfs met halster om doet ie nog moeilijk.
Soms..soms wou ik dat ie niet zo moeilijk deed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 13:51

_kajo_ schreef:
Dat ik woensdag coronatest heb gedaan, helemaal blij dat de uitslag negatief was. Vanmiddag naar huisarts omdat mijn benauwdheid steeds erger werd. Doet huisarts halverwege onderzoek toch een mondkapje om want ze vertrouwd het toch niet. Test blijkt wel vaker vals negatief wanneer er geen koorts is. Dat ik met de kachel op high rondreed omdat ik het zo koud had terwijl het 32 graden was in de auto vond ze ook niet echt een goed teken. Maar hé, nog steeds geen koorts met 37,2. Feit is dat mijn lijf heel hard vecht tegen een virus, maar welke weet ik dus niet.

Vind ik juist alleen maar goed van de huisarts! Daar komen juist kwetsbare mensen.