Tot aan een vrouw en kinderen toe
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Mijn ervaring is juist dat mensen zonder foto van hun gezicht specifiek op zoek zijn naar een seksdate.
en zelf heb ik ook niet alleen maar 100 procent technisch goede foto's. Zit een verschil tussen een leuk kiekje met telefoon en serieus fotograferen. En op tinder wil ik mezelf laten zien dus ook een technisch mindere foto waar ik mezelf leuk op vind staan en waar je duidelijk kan zien hoe ik eruit zie. Relaxed schreef:Ik haak echt af bij mannen die geen duidelijke foto's hebben en daar vallen ook wielren-, ski- en hardloopfoto's onder. Want geen duidelijk gezicht en 9 vd 10x zonnebril op..
Maar goed, klaag vooral lekker verder, je wilt er toch niks aan doen blijkbaar.
Laurahh schreef:germie schreef:EN kun je chats weggooien? Zodat een ander ze ook niet meer ziet? Ik dacht dat ik net iemand geantwoord had, maar ik lijk wel 1 te missen. Niet dat er meer in stond als 'nu nog niet direct seks', maar goed. Die lijkt weg?
Dan heeft diegene jou unmatched.
een selfi is zo gemaakt idd.
Lolacabana schreef:Of daten op een forum voor fotografen? Dan weet je zeker dat ze foto’s kunnen maken, en misschien maken ze ook wel een portretfoto van jou. Kan je alsnog op Tinder..