Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 10:52

Nayomie schreef:
Klasgenoten. Nee laten we iedereen nog extra geld betalen voor kokend water i.p.v. een waterkoker meenemen. Per persoon 1 euro extra.

Voor water? :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:07

casperzazoe schreef:
Nayomie schreef:
Klasgenoten. Nee laten we iedereen nog extra geld betalen voor kokend water i.p.v. een waterkoker meenemen. Per persoon 1 euro extra.

Voor water? :')

Gekookt water ja. Snap je mijn punt? :')

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:18

Stomme rotweer. Wilde vandaag gaan wandelen naar de winkels.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 11:31

Passief agressieve posts die mijn vader doet op social media, notabene op de sterfdag van mijn moeder :evaw:

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 12:42

Dat ik, sinds mijn gebit gerestaureerd is, echt HEEL erg moet wennen aan het feit dat eten/drinken niet meer pijn doet :') Klinkt stom, maar ik ben nog steeds heel voorzichtig met koud water, thee of bv. een broodje met kaas dat uit de koelkast komt. Echt, waarom heb ik mezelf niet eerder naar de tandarts geschopt :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:08

M'n werk die me probeert te bellen. Het is m'n vrije dag, doei :wave:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:27

Twijfels of ik iets met de paarden ga doen of eens een dagje binnen blijf en m'n boek ga lezen. En als naar buiten ga, welke geef ik dan aandacht vandaag? En wat ga ik dan doen? :+ Ja, kansloos vandaag.

MarlindeRooz
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 13:33

casperzazoe schreef:
Twijfels of ik iets met de paarden ga doen of eens een dagje binnen blijf en m'n boek ga lezen. En als naar buiten ga, welke geef ik dan aandacht vandaag? En wat ga ik dan doen? :+ Ja, kansloos vandaag.

Ik kwam net kletsnat en koud thuis dus blijf lekker binnen!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:35

Dat ik straks moet autorijden en ik had gehoopt op beter weer -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:37

Alles. poedersuiker weer. poedersuiker toets. poedersuiker fiets. poedersuiker ingewanden. Tijd om terug naar bed te gaan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:47

Op de helft van 1 kamer qua behang trekken
Afbeelding
En ik moet nog meerdere kamers |o |o
Whyyyy wou ik behang |o |o
(8 kamers nog te gaan waarvan 2 grote kamers |o |o)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 14:48

Het weer, het is zo koud en nat.. Had graag gewandeld met de kleine, maar blijf op deze manier liever binnen waar de emmers thee niet aan te slepen zijn :')

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 15:49

Dat ik van acht tot drie heb lopen rennen en vliegen en niet eens tijd had voor pauze. Leerlingen, stagiaires, sinterklaasfeest ik ben er even helemaal klaar mee. Grrrrr

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:11

Super goed geleerd voor een tentamen is het echt het grootste schijt tentamen wat bestaat hoe kan je zo ziin

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:42

Dat ik bij de achteringang van het kerkhof aan kwam en dus het hele kerkhof over moest om bij het rouwcentrum te komen.En daar dus als een verzopen kat aan kwam.

Granoek
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 16:45

Mensen die een tafel willen reserveren voor 13u en dat dan om 12u30 maar via mail doen.
Hebben mensen zo veel schrik om te bellen tegenwoordig?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 17:36

Vandaag op een nogal knullige manier erachter gekomen dat er geen BURN-AID op mijn nieuwe werk aanwezig is. BURN-AID is een speciale gel voor brandwondjes oa opgelopen in de keuken. Volgens mij ook verplicht als je in een keuken werkt.

Ik was zo dom om een pan zonder ovenhandschoenen te pakken en nu staan de blaren op mijn vingers.

Toen bedacht ik me dat ik in de twee weken dat ik hier werk ook geen blusdeken, brandslang of poederbus had gezien. (Heel oude locatie die nodig verbouwd moet worden.) Ik ben op onderzoek uitgegaan en zag een brandslang en poederbus ergens hangen waarvan ik zomaar gok dat je nooit optijd bent mocht er brand zijn! Daarnaast is de slang nooit lang genoeg om de keuken te bereiken. Ook werk ik op twee hoog en hebben we geen evacuatiestoelen.

Nu ben ik net nieuw en zullen ze er niet op zitten te wachten dat een newbe het over veiligheid gaat hebben, maar ik ben slechts bang voor Een ding: vuur!

Ik erger me dus aan het ontbreken van Veiligheidsmaterialen en hoop echt dat er nooit wat gebeurt...

Boterbloem90

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:17

hagelslag schreef:
Op de helft van 1 kamer qua behang trekken
[ [url=m/AWPELq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik moet nog meerdere kamers |o |o
Whyyyy wou ik behang |o |o
(8 kamers nog te gaan waarvan 2 grote kamers |o |o)

Maak je al gebruik van een stoommachine? Te huren bij een bouw markt. Ideaal!

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:21

Er is brand bij de buren van de buren (brandweer is al ten plaatse en die zijn nog wel even bezig) maar toen ik las dat er dus weer brand in onze straat was/is, sloeg ik dicht.
Heb toch een erger trauma dan dat ik dacht. Bleh.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:22

Granoek schreef:
Mensen die een tafel willen reserveren voor 13u en dat dan om 12u30 maar via mail doen.
Hebben mensen zo veel schrik om te bellen tegenwoordig?

Mijn leven :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:26

ScarOfWars schreef:
Er is brand bij de buren van de buren (brandweer is al ten plaatse en die zijn nog wel even bezig) maar toen ik las dat er dus weer brand in onze straat was/is, sloeg ik dicht.

:(:)
Maar dat is ook wel heel erg dichtbij!
Rustig aan.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 18:28

ScarOfWars schreef:

O bah wat naar. Dat lijkt me ook doodeng! Ik ben ook altijd zo bang dat er brand uitbreekt en dan heb ik eigenlijk nooit echt een trauma daarvoor opgelopen, maar pff je moet er toch niet aan denken zeg.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:31

Oei brand vind ik inderdaad ook heel eng! Het idee dat als je dierbare spullen in vlammen opgaan, of je je dieren wel kan redden.. brrr, heel naar. Sterkte :(:)

Hier was ik vooral boos op DPD, woensdag zou een eerste afleverpoging zijn gedaan.. ik was thuis, geen deurbel gehoord, geen kaartje in de bus. Donderdag tweede maar toen was ik aan het werk, gister mailcontact met ze gehad en het pakket is te groot/zwaar om zelf bij een pick-up point te halen dus het kan alleen bezorgd worden zeiden ze. Oke mooi vandaag ook vrij dus het zou voor vandaag ingepland worden.. had gisteravond nog een mail gestuurd en vanochtend reactie met "we kunnen het voor je inplannen op een werkdag", uh wat?!
Blijkt dat ze hem gewoon niet voor vandaag ingepland hadden, en ik mag hem ook niet komen ophalen bij het depot. Het ergste vind ik nog dat ze gewoon nieteens hun excuses aanbieden, zo'n kleine moeite.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:49

Steeph schreef:
Alles. poedersuiker weer. poedersuiker toets. poedersuiker fiets. poedersuiker ingewanden. Tijd om terug naar bed te gaan.

5.1
Maandag inzage, vrijdag beter gokken :evaw:

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-19 19:57

Dankjewel allemaal! <3
Gelukkig is de brand niet uitgebroken, en is er, behalve wat ze allemaal hebben open moeten breken, verder geen schade aan het huis. Was kortsluiting uiteindelijk, maar verder niks ernstigs gebeurd.
Maar alleen het idee al dat de brandweer in de straat stond was al genoeg om mijn trauma te triggeren, bah.