Mijn vriend is bang voor paarden Al wil die het wel overwinnen, hij is ooit een keer getrapt en gebeten door een paard dus ik snap het wel.
capopjekop
Geplaatst: 24-01-19 14:22
Mijn vriend was druk dus hans vindt hem eng. En hans heeft de hond getrapt dus mijn vriend vindt Hans niet zo leuk als amber en grietje. Maar hij helpt wel eens met voeren enzo
Amber was de eerste. Toen kwam grietje als gezelschapshet erbij. En je raadt het mss al maar iedereen maakte stomme grapjes over waar hans was. Dus toen ik thuis kwam met een shetlanderhengst moest ie wel zo heten
Mijn vriend zn neef werkte met dravers. Hij heeft vroeger regelmatig op stal mee geholpen. Rijden kan hij niet, maar wil t wel leren. Hij vind t geweldig mee te gaan naar stal, heeft gister geholpen met hooi naar binnen te sjouwen. Ik hoef echt niet per se een man die gek is op paarden. Maar mijn ex had er echt echt niets mee, dan is dit een verademing.
Ik krijg hopelijk voor zaterdag te horen wat we zaterdag gaan doen. Hij zou wat verzinnen, vroeg wel netjes hoe goed ik tegen verrassingen kan. Hint: helemaal niet.
Janinevv
Geplaatst: 24-01-19 19:34
Nummus schreef:
Leuk Janine!
Ik krijg hopelijk voor zaterdag te horen wat we zaterdag gaan doen. Hij zou wat verzinnen, vroeg wel netjes hoe goed ik tegen verrassingen kan. Hint: helemaal niet.
Haha spannend ben benieuwd Oke mijn date wilde na de film, nou nee dat doen we dus niet
Ieder zijn ding, maar een eerste date naar de bios zou ik ook niet doen. 1 keer gedaan, omdat diegene dat heel graag wou.... nou ik weet ook waarom diegene dat graag wou, hij had echt niks te vertellen
Ohh das echt vreselijk. Poolen is leuk om te doen, ben ook wel is gaan wandelen.(deed diegene graag en ik vind dat ook leuk). En paar keer gewoon in een restaurant wat wezen drinken.
Naar de film als eerste date ben ik ook niet van hoor Zit je daar in het donker een beetje hyper bewust te zijn van wat je zelf doet en wat die ander doet
Ik ben volgens mij al 3x op een eerste date wezen wandelen! Oh nee 4x zelfs... Maar eentje was met een jaargenoot en ik zag dat persoonlijk niet echt als date.
Ik vind wandelen alleen leuk als ik iets mee heb aan een touwtje, zoals een hond of een poownie Hier in NL dan, tijdens vakanties wandelen wel ook wel regelmatig maar dat is toch anders.