Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:MarlindeRooz schreef:Wat doen mensen met een oliebollenkraam de rest van het jaar.
Die hier om de hoek horen bij de bakkerswinkels, dus brood en banket bakken en verkopen gok ik zo.
c_alsemgeest schreef:Ik twijfel ook altijd als ik alleen ben...
Ik heb een keer aan de chauffeur gevraagd "waar wil je me hebben" daar kreeg ik een bepaald antwoord op dat ik dat nooit meer ga vragen... en ook niet met deze jongen ben mee gereden
oomens schreef:c_alsemgeest schreef:Ik twijfel ook altijd als ik alleen ben...
Ik heb een keer aan de chauffeur gevraagd "waar wil je me hebben" daar kreeg ik een bepaald antwoord op dat ik dat nooit meer ga vragen... en ook niet met deze jongen ben mee gereden
Tsja, hij gaf wel eerlijk antwoord op je vraag. Volgende keer vraag je weer gewoon "op welke zitplaats wil je dat ik als taxiklant plaatsneem"? Dat is veel moeilijker per ongeluk verkeerd te begrijpen.
Shaggy09 schreef:Mijn vader had ooit als jongetje van 4 uit een flesje zoutzuur gedronken. Hij is toen per direct naar het zkh gebracht en is z'n maag leeggepompt. Heb hem nog nooit ergens last van zien hebben.
Janneke2 schreef:Shaggy09 schreef:Mijn vader had ooit als jongetje van 4 uit een flesje zoutzuur gedronken. Hij is toen per direct naar het zkh gebracht en is z'n maag leeggepompt. Heb hem nog nooit ergens last van zien hebben.
Huuuu....
Het gevaar zit m in de slokdarm. De maag is gewend aan zoutzuur (is gewoon een onderdeel van het maagzuur). Maar als er ergens een gat ontstaat, " (niet aan denken) ".
Ik heb geleerd: meteen melk laten drinken als ehbo.
En gevaarlijke stoffen buiten bereik van kinderen houden....