Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:14

Yvanka, ik wilde bijna zeggen wat leuk dat je zo'n fijne date bent tegengekomen en nu dit weer.. Beetje vreemde signalen dat hij afgeeft.. lekker laten gaan die handel.

Anne, wat balen dat het etentje met de vriendengroep zo tegenviel. Ik lees hier en daar wel wat twijfels bij je, eerst of je het wel fijn vind om altijd bij hem te zijn en nu adhv zijn gedrag en dat van zijn vriendengroep. Zegt natuurlijk verder niks maar pas er wel voor op dat je je eigen principes niet helemaal overboord gooit voor deze man. Gewoon lekker genieten van wat jullie nu hebben en je komt er gaandeweg wel achter of je met zijn flirtgedrag kan leven of niet en of je hem daarin durft los te laten. Want zo te lezen verandert hij niet en wil je zo iemand ook niet continue aan de ketting leggen. Waar ik alleen bang voor zou zijn van stel dat hij 'flirt' met een vrouw/klant, en die vrouw er lekker op in gaat en er ook nog eens een klik tussen hen is (dat heb je nou eenmaal soms met mensen), of dat jullie relatie even in een dal zit, is hij dan sterk genoeg om zich dan te beheersen?

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:23

De vriendengroep van mijn ex viel ook nogal tegen (een deel toch), veel drinken, lawaai, .... uiteindelijk speelde dat ook wel mee in de breuk denk ik. Omdat dat voor frustratie zorgde, ik zou het dus wel bespreekbaar maken.

Yvanka, dat is ****! Vreemde vogel daar!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:25

linoleum ik snap je, en ik denk dat hij ook iemand nodig heeft die daar zich niet druk om maakt..

Linda_Fleur hij komt uit een hele slechte relatie, van 4 jaar lang, die echt heel slecht liep, en hij zegt dat hoe slecht het ook loopt hij nooit zal vreemdgaan. Of dat zo is moet je maar gewoon geloven, bewijs heb je toch niet. Ik begrijp je reactie, ik moet inderdaad goed nadenken over wat ik wil en ook grenzen aangeven. Tot in zekere zin zou ik het los kunnen laten, maar ze gaan bijvoorbeeld van de zomer met de mannen een midweek weg, 4 dagen op vrouwen jacht.. leuk! :roll:

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:26

Yvanka wat super jammer. Het is zo verschrikkelijk als je signalen krijgt dat het goed zit en dan opeens dit.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:28

Ik heb hem nog een appje gestuurd, dat ik zijn keuze respecteer, maar dat dat niet wegneemt dat ik het jammer vind omdat ik hem graag beter had willen leren kennen.

Anne, zou het toch wel met hem bespreken, want het zit je duidelijk dwars!

Ik kan volgens mij nieteens flirten, dus mannen hoeven niet bang te zijn dat ik met anderen ga flirten :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:38

Zit me inderdaad dwars haha. Ohh ik ben zelf ook een flirt moet ik toegeven, en ook ik heb het soms nieteens door, heb wel regelmatig gehad dat een kerel me ineens begon te zoenen en ik echt dacht, huh wat doe jij nou?! En dan reactie kreeg, ja je staat toch al uren met me te flirten? Oh :+ maar ik ga niet met de intentie stappen om op mannenjacht te gaan.

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:41

Uhmm het is van mij niet negatief bedoeld en ik vind zeker dat je moet vechten voor een relatie maar dit is gewoon een irritatiepunt van een karakter eigenschap van iemand. Als dat nu al zo dwars zit dan gaat dat echt niet weg...... maar goed dat is mijn mening :+ en dat is heus niet negatief bedoeld

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:43

Misschien went het nog.. alhoewel, alles went behalve... :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:47

Een vent :D

Het belangrijkste is dat jij je happy voelt in de relatie :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 12:50

Ja precies, die ellende met mijn ex hoef ik echt niet meer, wil blij en gelukkig zijn :j

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:16

Lastig Anne_bento.. Ik zou niet passen bij een man die heel erg flirt met anderen. Midweek op vrouwenjacht terwijl je een vriendin thuis hebt zitten vind ik dan ook not done. Ongeacht of er wat gebeurt of niet, ik wil niet dat mijn vriend daar zo'n behoefte aan heeft.

Jullie hebben het verder wel heel fijn dus je moet even goed nadenken of je hiermee kunt leven. Er niet vanuit gaan dat het gaat veranderen en je bedenken of je het ook kunt hebben als de verliefdheid wat over gaat / in slechte periodes.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:19

Ik vind het hondsbrutaal dat hij dat doet terwijl jij erbij zit. Misschien moest hij stoer doen tegenover zijn vrienden ofzo, maar hoe dan ook: lekker kinderachtig. Ik zou het sowieso aankaarten dat het je dwars zit. Als je er nu al onzeker over bent lijkt het me geen lekker begin.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:23

Kijk mannen hebben het altijd over vrouwen onder elkaar. Het is naïef om te denken dat zijn vrienden niet jou cupmaat weten :+ en ze scheppen vast ook op over jou. Maar niet waar jij bij bent. Idem als opscheppen over hoeveel chicks ze versierd hebben/ in bed hebben gehad. Ik weet heus wel dat ik niet de eerste ben, hij is daar ook open over maar ik hoef echt geen aantallen te weten, dat zou mij echt super onzeker maken

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:19

Ik voel me beetje mwrhgl. Heb date alleen zaterdag even gezien en daarvoor week niet. Appen is minder. Ik denk dat het tussen m’n oren zit. Hij is druk met werk. Ik was ziek. Hij van weekend. Maar toch maak ik me er druk om merk ik. En wil hem er wel naar vragen, maar liefst face to face. Maar kan ook volledig tussen mijn oren zitten omdat ik gewoon niet fit ben.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 15:33

Wat een lastige situatie Anne :( ik zou er ook niet mee gediend zijn, maar als het zo goed klikt zou ik inderdaad er nog eens goed over nadenken voor je beslissingen neemt waar je spijt van gaat krijgen..
Ik zou mij trouwens ook snel gevleid voelen dat hij dan toch 100% voor mij gaat :))

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:35

Anne ik zou er ook absoluut niet tegen kunnen. Vind het gewoon onfatsoenlijk om openlijk te flirten met een ander terwijl je partner naast je zit. Is voor mij een no go.

Ik denk niet dat je moet verwachten iemand te kunnen veranderen. Dat moeten ze zelf willen en zelf doen. Als hij het belang van verandering niet in ziet dan houdt het vaak gauw op..

Althans, dat is mijn ervaring.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:45

Hij heeft aangegeven erop te gaan letten maar hij heeft het zelf niet door.. hij zegt ook dat hij op die manier al zeker 10 jaar met mensen omgaat en dat er niet zomaar meer uit zal gaan. Ik verwacht dus niet hem te kunnen veranderen maar ben bang dat hij het zelf ook niet gaat doen..

Overigens ook met hem over gehad, dat als hij in de kroeg met een vreemde vrouw praat, daarbij haar vaak aanraakt (dus even arm vastpakken, kneepje in de zij enz) en knipogen en grapjes maakt, dat voor een vrouw echt wel overkomt als flirten. Hij was het er niet mee eens, dat is voor hem gewoon normaal..

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:58

Moet ook even mijn verhaaltje kwijt
Ik heb dus iemand leren kennen en hij is van Londen, acteur op tour in west europa.. waaronder belgië ook. Eerste date gehad, was heel gezellig en leuk! Daarna moest hij terug naar Spanje/Portugal voor daar shows op te voeren en heeft hij mij uitgenodigd om een paar dagen bij hem (en zijn teamgenoten) te verblijven in Barcelona. Was echt superleuk, heel blij dat ik dit gewoon gedaan heb :D was vlak voor de kerstvakantie dus zat wel met deadlines, maargoed, dat is gelukt met enige stress :')
Voor de feestdagen is hij terug naar Londen gegaan (3 weken ongeveer). Tot 2 dagen voor eindejaar had ik niets te doen, hij ook niet.. dus is hij naar België gekomen voor een aantal dagen <3 kan er nog steeds niet bij dat hij liever tijd met mij wou doorbrengen haha! Meneer moest ook meteen mee naar het familiefeest op nieuwjaar maar dat verliep gelukkig heel vlot en hij vond het uiteindelijk heel leuk. Ook zijn we een dagje weggeweest naar Antwerpen (shoppen) met vrienden van mij. Nu is hij weg en zit ik toch met het gevoel, wat nu? Ik vind hem echt heel leuk maar er is nog niets besproken over wat we nu betekenen voor elkaar.. Soms denk ik van ach, we zien wel wat er gebeurt, go with the flow, maar soms maak ik mezelf ook echt gek met de gedachte dat hij mij juist ziet als fwb. Maar hij is zo lief en attent tegenover mij, doet ook echt alsof we een koppel zijn in het openbaar. Het feit dat hij nog geen serieuze relatie heeft gehad en alleen maar scharrels maakt me toch een beetje nerveus. Eigenlijk zou ik dat gewoon met hem moeten bespreken maar dat wil ik alleen face to face doen. Hij komt pas half januari terug naar belgië voor de shows(blijft 3 weken).. ondertussen zit ik soms op een rollercoaster van emoties :')
Oh Johnny

Othilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:20

linoleum schreef:
Yvanka, wat leuk! Benieuwd hoe nu gaat met de afstand. Hopelijk wordt dat niet een te grote belemmering.

Pol1, leuk contact dus. Mag ik vragen waarom geen behoefte om te ontmoeten? Of ben je op Tinder voor meer sociale contacten?

We zitten nog in een afwikkeling van oude relaties.. allemaal nog een beetje vers..
Maar wie weet in de toekomst! Vind dit voor nu prima!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:23

Ik lees dus wel dat veel van jullie ook echt last hebben van emoties tijdens het daten. Ben ik dus niet echt de enige.

Xtitanic: Spreekt hij engels? Woont hij in London?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:24

anne_bento schreef:
Hij heeft aangegeven erop te gaan letten maar hij heeft het zelf niet door.. hij zegt ook dat hij op die manier al zeker 10 jaar met mensen omgaat en dat er niet zomaar meer uit zal gaan. Ik verwacht dus niet hem te kunnen veranderen maar ben bang dat hij het zelf ook niet gaat doen..

Overigens ook met hem over gehad, dat als hij in de kroeg met een vreemde vrouw praat, daarbij haar vaak aanraakt (dus even arm vastpakken, kneepje in de zij enz) en knipogen en grapjes maakt, dat voor een vrouw echt wel overkomt als flirten. Hij was het er niet mee eens, dat is voor hem gewoon normaal..

Wat is voor hem dan de definitie van flirten?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:29

Bambi1995 schreef:
Ik lees dus wel dat veel van jullie ook echt last hebben van emoties tijdens het daten. Ben ik dus niet echt de enige.

Yep

en inderdaad haha ben er ook zo eentje..
In de VS afgelopen zomer ook gedate met een braziliaan, lol, echt een eikel soms (eerst niet natuurlijk, poeslief doen), hij had zo'n dubbele kant en was oprecht een heel intrigerend persoon. Nu eeeindelijk heeft hij zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij echt een eikel is geweest tov mij. Hij had het contact helemaal afgebroken omdat zijn ego in de weg stond om gewoon vrienden te blijven :+ achja.. gelukkig heb ik het kunnen loslaten, nu zeker

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:36

xTitanic schreef:
Bambi1995 schreef:

Yep

en inderdaad haha ben er ook zo eentje..
In de VS afgelopen zomer ook gedate met een braziliaan, lol, echt een eikel soms (eerst niet natuurlijk, poeslief doen), hij had zo'n dubbele kant en was oprecht een heel intrigerend persoon. Nu eeeindelijk heeft hij zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij echt een eikel is geweest tov mij. Hij had het contact helemaal afgebroken omdat zijn ego in de weg stond om gewoon vrienden te blijven :+ achja.. gelukkig heb ik het kunnen loslaten, nu zeker

date je altijd buitenlandse mannen?

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:41

:') toevallig zijn het altijd al buitenlanders geweest.. nouja als je een eenmailge date met een Nederlander ook meetelt. Geen idee hoe dat komt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:43

Bambi1995 schreef:

Iedereen wel denk ik. Het blijft toch ook wel onzeker, daten. Je bent met je eigen gevoelens bezig. Met je date zijn of haar gevoelens. Is vooral ook beetje loslaten en realistisch blijven kijken/denken.

Titanic, snap wel dat het je onzeker laat. Zou het toch bespreken.

Pol, dan begrijp ik het wachten! Lekker tijd nemen. Zelf gemerkt dat mijn relatiebreuk toch langer invloed had dan ik zelf had verwacht.