Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linoleum schreef:Yvanka, wat leuk! Benieuwd hoe nu gaat met de afstand. Hopelijk wordt dat niet een te grote belemmering.
Pol1, leuk contact dus. Mag ik vragen waarom geen behoefte om te ontmoeten? Of ben je op Tinder voor meer sociale contacten?
anne_bento schreef:Hij heeft aangegeven erop te gaan letten maar hij heeft het zelf niet door.. hij zegt ook dat hij op die manier al zeker 10 jaar met mensen omgaat en dat er niet zomaar meer uit zal gaan. Ik verwacht dus niet hem te kunnen veranderen maar ben bang dat hij het zelf ook niet gaat doen..
Overigens ook met hem over gehad, dat als hij in de kroeg met een vreemde vrouw praat, daarbij haar vaak aanraakt (dus even arm vastpakken, kneepje in de zij enz) en knipogen en grapjes maakt, dat voor een vrouw echt wel overkomt als flirten. Hij was het er niet mee eens, dat is voor hem gewoon normaal..
Bambi1995 schreef:Ik lees dus wel dat veel van jullie ook echt last hebben van emoties tijdens het daten. Ben ik dus niet echt de enige.
Xtitanic: Spreekt hij engels? Woont hij in London?
xTitanic schreef:Bambi1995 schreef:Ik lees dus wel dat veel van jullie ook echt last hebben van emoties tijdens het daten. Ben ik dus niet echt de enige.
Yep
en inderdaad haha ben er ook zo eentje..
In de VS afgelopen zomer ook gedate met een braziliaan, lol, echt een eikel soms (eerst niet natuurlijk, poeslief doen), hij had zo'n dubbele kant en was oprecht een heel intrigerend persoon. Nu eeeindelijk heeft hij zijn excuses aangeboden en toegegeven dat hij echt een eikel is geweest tov mij. Hij had het contact helemaal afgebroken omdat zijn ego in de weg stond om gewoon vrienden te blijvenachja.. gelukkig heb ik het kunnen loslaten, nu zeker
Bambi1995 schreef:Ik lees dus wel dat veel van jullie ook echt last hebben van emoties tijdens het daten. Ben ik dus niet echt de enige.