Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Kun je je hond niet een dagje eerder wegbrengen?
Foaly schreef:Idd, die stakingen werken door dus het is niet dat er vanaf een bepaalde magische grens opeens wel weer treinen rijden. Ik zou nu vast uitzoeken hoe die busreis gaat, en je erop instellen dat je lang onderweg bent.
x_Jeanine_x schreef:Foaly schreef:Idd, die stakingen werken door dus het is niet dat er vanaf een bepaalde magische grens opeens wel weer treinen rijden. Ik zou nu vast uitzoeken hoe die busreis gaat, en je erop instellen dat je lang onderweg bent.
Klopt inderdaad. Ik heb dinsdag mn eerste werkdag weer na mn vakantie. Dus geen idee hoe het eruit gaat zien. Omdat ons rooster systeem ook naar iets anders is gegaan. Krijg ik nu geen rooster op mn privé mail
x_Jeanine_x schreef:Vakbonden willen regio stakingen, NS besluit alles stil te leggen.
MarlindeRooz schreef:Ze zorgen maar dat dit de laatste keer is? En anders? Ga je ze allemaal slaan?
Je hebt een auto dus ik snap je probleem echt niet. Die mensen staken met een reden. Je inleven is ook een optie.
mvdende schreef:MarlindeRooz schreef:Ze zorgen maar dat dit de laatste keer is? En anders? Ga je ze allemaal slaan?
Je hebt een auto dus ik snap je probleem echt niet. Die mensen staken met een reden. Je inleven is ook een optie.
Zoals ik eerder al vermeld heb, heb ik donderdag helemaal even geen auto! Auto moet namelijk in Den Haag achter blijven en ik moet naar Amsterdam.
Dus aangewezen op het ov= trein. Daarnaast dus al een treinkaartje gekocht (Iets met dat je dat tegenwoordig een maand van te voren moet doen, wil je een fatsoenlijke prijs betalen ipv de absolute hoofdprijs) dus ja, ik ben flink pissed dat ze dit nu zo doen en ik vind het ook gewoon ècht niet kunnen! Niet alleen omdat ik weer eens in de problemen komt door hun, maar gewoon overall niet! Het is openbaar vervoer en zou voor iedereen altijd beschikbaar moeten zijn en dit soort acties maken ze géén vrienden mee onder de reizigers.
Foaly schreef:Ja en bedankt, want die is nu verplaatst naar vrijdag en ik moet vrijdag naar Hoogeveen![]()