Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:19

Hallo allemaal. Ik heb een vraagje. De aankomende maand heb ik best het een en ander aan plechtigheden waar ik na toe moet. Nu is het alleen zo dat ik pas geopereerd ben en ik moet nu op zoek naar een paar schoenen die onder 2 verschillende jurkjes kunnen. Namelijk :

Afbeelding en Afbeelding

Het moet een stoer kort laarsje zijn met een niet te hoge maar wel stevige hak. Als hij te hoog ik kan ik er niet op lopen.
Ik ben dus echt geen mode wonder en heb veel moeite met vrouwelijke kleding. Ik heb ook diverse site´s afgezocht maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Het enige wat ik gevonden heb is deze :
Afbeelding
Maar die is er weer niet in mijn maat. Deze is toevallig grijs, maar het liefste heb ik gewoon zwart eigenlijk.
Is er iemand die mij hier mee kan helpen?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:59

Leuk truitje jo, de schoenen vind ik verschrikkelijk, maar ieder zijn eigen :)

Leuk outfitje dewi! Felle kleuren zijn fijn & die schoenen zijn tof (:

Dat eerste jurkje is leuk doubt!

Dat eerste jurkje hierboven heeft echt een mooie kleur, ben benieuwd hoe dat er uitziet als je het aan hebt :)

Heb je niet bij zalando oid nog meer van dit soort schoenen?

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:11

@ liespowr94 : Nou ben ik niet de slankste thuis en hij zat niet helemaal zoals toe moest zitten maar het is ongeveer zo

Afbeelding

lies_sparkle

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:16

Ohja :)

De kleur blijft mooi (:

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:25

Stendo; ik weet niet hoe je je in de jurk voelt, maar bij zulke jurkjes vind ik een "strakmaakpak" (zo noemt m'n vriendinnetje het _O- ) fantastisch fijn. Heb nu een onderrok van hunkemoller, zo'n superstrak ding dat je billen en buik mooi glad maakt en houdt (dus ook als je bijv na het eten gaat zitten <3 ). Er zijn ook onderjurkjes maar die vind ik zelf minder fijn omdat ik dan niet met m'n cup uit kom.

Wat betreft de schoenen zou ik sowieso voor zwart gaan en niet voor grijs. Kijk eens bij Sacha, die hebben vaak wel wat stevigere hakken. Mocht je een pump overwegen vind ik tamaris een erg fijn merk!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:27

Stendo: lastig! Ik vind dat grijze laarsje erg leuk, maar jammer dat die er niet in jouw maat is.
Verder zou ik inderdaad ook eerder voor zwart gaan.
Invito, Manfield enz. hebben ook vaak leuke laarsjes.

Ik zag op de vorige pagina al heel wat leuke outfits voorbij komen! Lekker zomers al allemaal <3
Behalve je schoenen Jo_Vales :)) daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:35

Doubtless schreef:
Stendo; ik weet niet hoe je je in de jurk voelt, maar bij zulke jurkjes vind ik een "strakmaakpak" (zo noemt m'n vriendinnetje het _O- ) fantastisch fijn. Heb nu een onderrok van hunkemoller, zo'n superstrak ding dat je billen en buik mooi glad maakt en houdt (dus ook als je bijv na het eten gaat zitten <3 ). Er zijn ook onderjurkjes maar die vind ik zelf minder fijn omdat ik dan niet met m'n cup uit kom.

Wat betreft de schoenen zou ik sowieso voor zwart gaan en niet voor grijs. Kijk eens bij Sacha, die hebben vaak wel wat stevigere hakken. Mocht je een pump overwegen vind ik tamaris een erg fijn merk!

Oh dan ga ik ook even bij de Hunkemuller kijken. Jij hebt dus een soort rok? En die komt dan tot onder je borsten?
Hoe krijg je dat ding aan?

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:40

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:42

Ik vind het jasje helaas niet zo mooi Rintah.. Dus ik kan je daar verder ook niet mee helpen, wellicht anderen.

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:47

@Doubtless zoals ik al zei is mijn figuur niet helemaal naar wens, zn ding zit er al onder. Maar op de een of andere manier kan geen goede vinden. Dus dit is het eind resultaat. Ik heb al verschillende lingerie zaken gehad en jurkje mee genomen maar iets vinden wat het echt een beetje leuk glad maakt is er niet.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 11:57

Ik heb m gescoord bij de hunkemoller fabrieksverkoop. Wellicht even lingerie sites afspeuren? Komt idd tot onder je borst en dan tot een stukje boven de knie. En aankrijgen? Kwestie van flink worstelen _O-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:09

Drunksheep, ik ben jaloers op je nikes!

Mijn outfitje vandaag. Misschien dat ik de ketting af laat.

Afbeelding

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:31

Leuk! (:
De ketting zou ik inderdaad aflaten (:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:32

Leuke outfitjes alweer!
Zou hierboven de ketting ook aflaten

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:36

satyasat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:49

Casmihra schreef:
Jippiee, een kleding topic!
Ik zoek (naast Nelly) een site waar je leuke kleding kan bestellen, alleen wel een waar de maten redelijk kloppen.. Weet iemand iets? :D

www.treasureislands.nl <3

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 12:51

Thanks en vind je outfit heel tof CCCCC, zou het zelf niet dragen, maar vind de combi tof. En de schoenen helemaal :D

Ik wil trouwens stiekem deze AM1's ook :=
Afbeelding

Vind haar stijl ook tof Larissa, nu nog zo'n figuur (= onderweg :D) en ik zou het zo allemaal aantrekken.

satyasat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:00

Wij hebben gister met zoveel zon ook weer wat leuke outfitjes gefotografeerd :+

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:04

Leuke stijl heeft die Blogster idd. Net even gauw gekeken :j

Stendo, ik zou niet gauw voor zulke laarsjes gaan onder zulke sjieke jurkjes. Ik zou voor een iets simpeler, sjieker laarsje gaan in het zwart. Dat kan altijd, overal onder.
Er is niks mis met je figuur, lekker vrouwelijk. Alleen vind ik dat door het bordeaux jurkje helaas niet zo mooi uitkomen. Ik heb het nooit zo op die plooien en dingen, ik vind dat de aandacht trekken ipv afleiden van de probleem zones. Ook vollere vrouwen/meiden mogen gerust strakkere kleding aan. Hoeft geen plooi aan te pas te komen als de stof mooi en stevig is (dus niet zo'n dunne CoolCat stof, sorry zo noem ik het even haha!)
Dit vind ik een mooi voorbeeld ervan. Mooie dames met mooie aangesloten jurkjes:
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:17

Doubtless, mag ik even zeggen dat ik dat laatste jurkje, die met die bandages, echt heel tof vind? :)

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 13:26

Die zijn inderdaad erg leuk! (:

Stendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:31

@ Dirndl : Ik zal nog eens gaan zoeken. Misschien vind ik nog weer wat.

en Elkee : ja het was juist de bedoeling omdat het dan niet zo strak is de aandacht een beetje af te lijden maar goed missie was niet helemaal geslaagd. Maar goed het was goed te doen. Ik ben echt een kluns in mezelf aankleden. Ik ben opzoek naar iets meer vrouwelijk want altijd maar bodywarmers en spijkerbroeken is het ook niet echt he. :)

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:39

Corien je schoenen blijven zo tof <3 Super leuke outfit ook, zou het zelf ook kunnen dragen :)

Ik ga mijn Allstars toch verkopen, ze zijn me net te groot. Mocht iemand interesse hebben in witte lage allstars maat 38 voor 40 euro, voel je vrij om een PB te sturen! Ze zijn helemaal nieuw, alleen gepast.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:47

Macyy schreef:
Corien je schoenen blijven zo tof <3 Super leuke outfit ook, zou het zelf ook kunnen dragen :)

Ik ga mijn Allstars toch verkopen, ze zijn me net te groot. Mocht iemand interesse hebben in witte lage allstars maat 38 voor 40 euro, voel je vrij om een PB te sturen! Ze zijn helemaal nieuw, alleen gepast.

Welke maat heb je normaal?
40 incl of excl verzenden?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 14:51

Tytonidae schreef:
Doubtless, mag ik even zeggen dat ik dat laatste jurkje, die met die bandages, echt heel tof vind? :)

Ja :D
Maar natuurlijk hadden ze in de winkel geen een van de jurkjes hangen ^) dan maar iets "ouds" uit de kast trekken vanavond.