Met de trein..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Met de trein..

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 10:13

Ik ben er nooit om 8 uur, altijd 40 min later Huilen van het lachen

Treinrit vandaag viel vies tegen, hij was er wel dat was leuk Lovers
Maar iemand had een koffer / tas iig zo'n groot ding in bagagerek liggen, en vlak voor Gouda valt dat ding naar beneden zo op mn hoofd.. ben echt ontzettend duizelig / hoofdpijnig / misselijk nu.. vermoed hersenschudding..

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:27

Snel naar dokter!!!
Echt stom hoor die mensen die mega koffers in zo'n rek proppen wat eigenlijk helemaal niet past Scheve mond

En ja in japan, echt te idioot!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:32

Dat heb ik ook weleens gehad! Nou ja, bijna dan... Ik wilde ergens gaan zitten, maar deed het toen toch niet, weet niet meer waarom. Vervolgens ging ik ergens anders zitten en halverwege de rit valt er een koffer op die eerste plek!

Ik ben nu aan het wachten tot ik kan douchen, de CV doet raar en nu hebben we geen warm water Boos!.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:47

Aah dat is vervelend zeg Misser!! En dat ook nog op je verjaardag!

Waar ik nu woon hebben we ook vaak last van dat er geen warm water is, zooo irritant. Vorige plek idem.. bahh!!!

Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:50

Unwritten schreef:
Ik ben er nooit om 8 uur, altijd 40 min later Huilen van het lachen

Treinrit vandaag viel vies tegen, hij was er wel dat was leuk Lovers
Maar iemand had een koffer / tas iig zo'n groot ding in bagagerek liggen, en vlak voor Gouda valt dat ding naar beneden zo op mn hoofd.. ben echt ontzettend duizelig / hoofdpijnig / misselijk nu.. vermoed hersenschudding..

Sodeju. Scheve mond
Ben je al naar de dokter geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:51

Nee Nagelbijten / Gniffelen ik zit te werken, ik zou niet weten waar hier een dokter zit.. ik kijk het nog even aan wordt het erger ga ik straks naar huis en meteen langs mn eigen dokter

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:53

Het klinkt iig niet goed. Scheve mond

Hopelijk heeft diegene nog z'n excuses aangeboden. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:55

Dat wel, gelukkig Nagelbijten / Gniffelen want heb er de hele rit nog naast moeten zitten, al heb ik niet echt veel meer van de rit meegekregen Nagelbijten / Gniffelen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 11:57

Ik snap ook niet dat mensen niet even opletten als ze iets daarboven neerzetten... Sterkte iig en gewoon naar de dokter gaan hoor als het niet meer gaat!

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:06

Trouwens, gefeliciteerd Misser! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:13

Happy Birthday Misser Lachen

Zowiezo zijn die rekjes in de sprinter gewoon te klein.. en zowiezo heb je een grote koffer / tas blijf dan op het balkon... Nagelbijten / Gniffelen

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 12:35

Alleen dan niet op de plek waar fietsen mogen Tong uitsteken. Ik had een keer zo'n tutje in de trein, die wilde daar niet weg met koffers, terwijl wij met 3 of 4 personen met ieder een fiets waren (het was dus ook op het 'fietsbalkon'. Uiteindelijk heeft de conducteur haar maar weggestuurd...

Bedankt allemaal voor de felicitaties!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 19:44

vandaag op de terugweg ook mn oude soort van trein flirt tegen gekomen..
of nja, zo kun je t eigenlijk niet noemen..^^
vorig jaar kwam ik m vaak tegen op de heenreis..en op de een of andere manier zat hij dan vaak te kijken. wat ik irritant vind (want ik slaap altijd in de trein, en voel me niet op mn gemak als ik constant bekeken word). dus dan bleef ik wakker, en moest ik constant kijken, of hij niet aan t kijken was.
wat dus resulteerde in constant naar elkaar kijken Tong uitsteken

vanmiddag ging ik terug uit school, stapte op amstel in, en wie stond er ineens naast me te wachten op t perron? juist ja Tong uitsteken
ik liep als eerste de trein in, en ging ergens zitten, hij liep door naar de volgende coupe (zo'n 2e klas coupe die in t midden is gesplitst door zo'n deurtje, ik ging aan de ene kant zitten, hij liep door naar de andere kant).
volgende station (centraal) stapte er mensen uit dus ik ging aan de overkant van t gangpad zitten zodat ik tegen t raam aan in slaap kon vallen..
en wie zit er precies schuin tegenover me , aan de andere kant van t glazen deurtje ? ... jup Tong uitsteken hij..
daar gingen mn slaapplannen.. heb uit wanhoop mn schoolboek erbij gepakt..
totdat er iemand tegenover me kwam zitten en die jongen en ik dus niet meer in elkaars gezichtsveld zaten..
toen kon ik rustig nog even een kwartiertje slapen Tong uitsteken

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:44

Gefelicteerd Misser!

Autsj, pijnlijk Unwritten, beterschap! Ach gut

Arme Zwitsal.. Kon je niet eens slapen. Tong uitsteken

Vroeg me trouwens af, is iemand van jullie weleens bang geweest voor aanslagen in de trein/op station?
Ik heb namelijk paar jaar terug flinke angst daarvoor gehad, durfde zo goed als niet met de trein, iig niet langs Utrecht.
In mijn visie was dat een goed doelwit, dus durfde ik het niet, nu kom ik er dagelijks. Vork
Het is bij mij nu zo goed als over, ben af en toe nog iets angstig als het erg druk is, met bepaalde rare figuren, maar het belemmert me gelukkig niet meer.
Herkent iemand dat? Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 20:55

Daar ben ik nog nooit bang voor geweest Lachen

Treinflirtje keek wel bezorgd vanmorgen, en net stapte hij ook al in dezelfde trein.. anders nooit Sigaar Alleen de conducteur dacht dat het achterste treinstel op CS Bleef, dus zat in het voorste.. en hij stapte in het achterste Verdrietig

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:00

Gefeliciteerd Misser!

Ah MarrieLeen, als je vaak op utrecht komt kan jij me vast wel vertellen of ik het ga redden om binnen 6 minuten van peron 3 op 15 kan komen Haha!. Ik ben daar rond een uur of 3 denk ik, dus ik hoop dat het dan niet al te druk is.

Jee Unwritten, wat ontzettend vervelend van die klap op je hoofd, hoe is het er nu mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:01

Binnen 6 minuten red je wel hoor Linda Ja

Moah het is nu wat afgezakt doordat ik aan de aspirine zit Sigaar

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:10

Lindatje, dat moet lukken. Ja Je moet richting het grote vertrektijden bord lopen, en daar voorbij naar beneden.
Je kan ook onder de sporen door, met een trap naar beneden, en dan doorlopen naar 15, dan red je het sowieso.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:12

Is het makkelijk te vinden, want ik ben nog nooit op station Utrecht geweest Haha!.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:14

Jawel, het loopt gewoon goed op volgorde, staat allemaal goed aangegeven met borden. Ja
En anders even een conducteur aanschieten, lopen er zat van.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 21:15

Oke Haha!.

Ik weet nog dat ik voor het eerst op Amsterdam Centraal kwam haha ik was daar zo goed als de weg kwijt Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:13

Amsterdam CS is ook verwrrend met 3 stationshallen etc Nagelbijten / Gniffelen

Tis dat ik nu weet waar k heen moet ROFL

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 23:54

amsterdam cs is inderdaad chaos met die verschillende hallen.
de 'hoofd' hal is wel overzichtelijk, maar in die andere hallen ziet het er allemaal t zelfde uit met al die stijgers en andere verbouwings materialen.

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 00:04

Haha ja, de eerste keer dat ik daar kwam kon ik de metro ook niet vinden Huilen van het lachen. Nu kan ik daar heel makkelijk de weg vinden, in elke hal, maar je moet het gewoon even weten Haha!.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 10:37

MarrieLeen schreef:
Gefelicteerd Misser!

Autsj, pijnlijk Unwritten, beterschap! Ach gut

Arme Zwitsal.. Kon je niet eens slapen. Tong uitsteken

Vroeg me trouwens af, is iemand van jullie weleens bang geweest voor aanslagen in de trein/op station?
Ik heb namelijk paar jaar terug flinke angst daarvoor gehad, durfde zo goed als niet met de trein, iig niet langs Utrecht.
In mijn visie was dat een goed doelwit, dus durfde ik het niet, nu kom ik er dagelijks. Vork
Het is bij mij nu zo goed als over, ben af en toe nog iets angstig als het erg druk is, met bepaalde rare figuren, maar het belemmert me gelukkig niet meer.
Herkent iemand dat? Tong uitsteken

Ja heb het ook heel erg gehad.
was altijd doodsbenauwd tijdens de hele reis van en naar school.
heb er nu gelukkig helemaal geen last meer van Lachen