afrij stress

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Re: afrij stress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:30

dank jullie Haha!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:37

Nu op naar praktijk?! Haha!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:40

ja absoluut Lachen, heb maandag weer les. Moest als ik vandaag ging slagen maar gelijk kopieen van het bewijs etc en id maken zodat hij een afspraak kan maken voor het praktijk examen Pling

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:53

Ik ben met cd rom geslaagd met nul fout Bloos Haha!

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 12:54

Sence schreef:
Dat is wel balen dan voor iedereen die het nog moet doen! Want ik vond het echte stinkmodder vragen.

Dat ben ik helemaal met je eens, echte oliebol vragen. Ik snap niet hoe ze vanuit die vragen iemand kunnen laten zakken. Als het probleem/gevaar maar opgelost wordt, op de manier hóe vind ik geen bal uitmaken, áls het maar goed komt.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:02

_SteR_ schreef:
Sence schreef:
Dat is wel balen dan voor iedereen die het nog moet doen! Want ik vond het echte stinkmodder vragen.

Dat ben ik helemaal met je eens, echte oliebol vragen. Ik snap niet hoe ze vanuit die vragen iemand kunnen laten zakken. Als het probleem/gevaar maar opgelost wordt, op de manier hóe vind ik geen bal uitmaken, áls het maar goed komt.

Ja Ik vind het gewoon weer geldklopperij

edit: geldklopperij in de zin van; het zijn lastige vragen etc waar aardig wat mensen bij zullen zakken. kortom, zakken en weer opnieuw examen moeten doen.
Laatst bijgewerkt door Sence op 19-09-08 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:03

Ik mag 6 oktober afrijdenen vind het doodeng Tong uitsteken Heb ook al TTT gehad, maar daar was ik op gezakt wegens zenuwachtigheidsfoutjes Schijnheilig

Met stopproef over een stoepje heen gereden en met parkeren bij het CBR ging ik scheef ROFL

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 13:03

Gaat vast helemaal goed komen joh Ja Alleen proberen geen stoepen mee te nemen Clown

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:18

Macchiato schreef:
ja absoluut Lachen, heb maandag weer les. Moest als ik vandaag ging slagen maar gelijk kopieen van het bewijs etc en id maken zodat hij een afspraak kan maken voor het praktijk examen Pling

lekker joh! Ik moet nog 25 lessen Scheve mond heb er pas 5 gehad Huilen van het lachen

patjelisa schreef:
Ik ben met cd rom geslaagd met nul fout Bloos Haha!

lekker Lisa Haha!
Niet alleen de CD-rom leren he, had een meisje in onze club geleerd en die wist veel dingen gewoonniet, die zei ook iig ook het boek lezen

_SteR_ schreef:
Sence schreef:

ben ik het aan de ene kant wel mee eens, je hebt immers geen praktijkexamen nog gedaan
aan de andere kant moet je het wel weten, maar geef dan de keus remmen of niets, en niet ook nog gas loslaten Huilen van het lachen

T3mptati0n schreef:
Ik mag 6 oktober afrijdenen vind het doodeng Tong uitsteken Heb ook al TTT gehad, maar daar was ik op gezakt wegens zenuwachtigheidsfoutjes Schijnheilig

Met stopproef over een stoepje heen gereden en met parkeren bij het CBR ging ik scheef ROFL

Dan zak je nu niet meer want je hebt een slechte generale gehad, én je weet nu hoe het werkt Haha! komt vast goed Ja

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:38

zometeen nog een lesje en dan volgende week woensdag weer afrijden Clown

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 14:55

_Nann_ schreef:

Succes.

Ik moet volgende week ook afrijden. Heb volgende week nog 1 les.

Voordat jullie een rijschool hadden uitgekozen hebben jullie daarvoor naar het slagingspercentages gekeken van de rijschool?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 15:16

_Cynthia_ schreef:
_Nann_ schreef:

Succes.

Voordat jullie een rijschool hadden uitgekozen hebben jullie daarvoor naar het slagingspercentages gekeken van de rijschool?

ja ik heb ook nog voor mijn examenuur nog een uurtje les Knipoog

en nee ik had daar niet naar gekeken, ben gewoon gegaan bij degene die financieel goed uitkam en waar de instructrice me beviel Haha!

slagen doe je uiteindelijk toch zelf Knipoog

_SteR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 16:18

_Cynthia_ schreef:
_Nann_ schreef:

Succes.

Ja, dat heb ik wel gedaan. De rijschool waar ik bij reed had een slagingspercentage van meer dan 70%. Maar, ik heb niet alleen naar dat slagingspercentage gekeken hoor. Deze rijschool had een goede naam, vrij groot bedrijf enz.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 18:10

Ik heb een rijschool die een nogal hoog slagingspercentage heeft, 1 van de goedkoopsten hier uit de buurt is en ik hoorde er veel goede dingen over. Tis idd allemaal waar, en hoop dus dat ik 6 okt ga slagen

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 19:41

Als je gaat kijken met slagingspercentage etc moet je er ook rekening mee houden of het een grote of een kleine rijschool is. Als het een grote is, lijkt het me goed ja. Maar is het een kleine... Dan hoeft het niets uit te maken toch?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-08 23:23

Macchiato schreef:
Wooohoo theorie-examen geslaagd Pling 4 foutjes! Ben super blij Haha! Op naar het praktijk-examen Cool

Super zeg! Gefeliciteerd!!

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 08:18

Dat vind ik juist een beetje vaag. Want als er een aantal leerlingen zijn die door faalangst/zenuwen zakken, dan is meteen het slagingspercentage omlaag gehaald! Terwijl de rijschool nog zo goed kan zijn..

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 09:53

Sence schreef:
Als je gaat kijken met slagingspercentage etc moet je er ook rekening mee houden of het een grote of een kleine rijschool is. Als het een grote is, lijkt het me goed ja. Maar is het een kleine... Dan hoeft het niets uit te maken toch?

mijn rijschool heeft een slagingspercentage van 70% Ja kleine rijschool en de beste hier. Ik vind hem geweldig en als mensen hier zakken zijn het 9 van de 10 keer zenuwfoutjes Ja

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 10:27

Hmm oke, zal wel dan Clown

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:18

Ik ben 4 weken geleden geslaagd en heb gister mn eigen autootje gekocht! Een renault twingo Haha!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:24

Lekkerrr! Nu lekker rondtoeren in je eigen waggie Haha!
Waar haal je t geld vandaan joh ? Tong uitsteken Na een maand is t salaris van mn vriend en mijn geld echt bijna op dus echt geen geld om een autotje te kopen helaas. En moeten ook nog nieuw spul voor t huis kopen dus voorlopig al helemaaal niet.

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 18:43

ik heb gisteren mijn rijbewijs gehaald, het was de 4e keer maar ik werd bij elke keer een stukje minder zenuwachtig, dus proberen niet te stressen! En verder, ik lees hier over de routes enz, het is helemaal Niet erg als je het ff niet meer weet! Ik zat daar eerst ook om te stressen, omdat ik heel slecht de weg ken, maar het is het belangrijkste dat je vlot& veilig rijdt. Ik kreeg gister van die clusteropdrachten geloof ik, was van daar recht en dan 2x links en 1x rechts enz.. maar ik raakte ook wel even de kluts kwijt, maar dat zei ik gewoon en dan vertelde hij het. Dat is een stuk onspannender dan wanneer je op een kruising afrijdt en je nog zit te stressen wat je ook alweer moest.. dus je mag best vragen! Ze pinnen je niet vast op die routes, het gaat erom hoe je rijdt, niet hoe goed je de routes kent!

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 19:07

Dat is zelfstandig rijden. Denken maar opletten tegelijk. (de mannen krijgen het vast zwaar)
Als je de route niet meer weet, kun je het best even op een veilige plaats stoppen, en zeggen dat je het niet meer weet.. Dan helpen ze zo uit, no problem.

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:14

Ik ben idd ook bij een kleine rijschool, hebben nu 2 auto's maar komt een 3e bij. Hier zijn allemaal kleine dorpjes waar allemaal les'klanten' van hem wonen en iedereen verspreid het weer hoe goed die rijschool is. Ben er echt tevreden mee. Als je iets moeilijk vind gaat hij er een hele tijd met je op oefenen enzo. Vroeg hem vandaag of hij zou denken dat ik het zou halen over 2 weken. Hij zo als je goed nadenkt en rustig blijft moet het lukken. Dus dat was weer een pak van mijn hart Haha! nu maar ff duimen Tong uitsteken

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-08 20:37

annemiek1989: Gefeliciteerd!!