Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sence schreef:Dat is wel balen dan voor iedereen die het nog moet doen! Want ik vond het echte stinkmodder vragen.
_SteR_ schreef:Sence schreef:Dat is wel balen dan voor iedereen die het nog moet doen! Want ik vond het echte stinkmodder vragen.
Dat ben ik helemaal met je eens, echte oliebol vragen. Ik snap niet hoe ze vanuit die vragen iemand kunnen laten zakken. Als het probleem/gevaar maar opgelost wordt, op de manier hóe vind ik geen bal uitmaken, áls het maar goed komt.
Macchiato schreef:ja absoluut, heb maandag weer les. Moest als ik vandaag ging slagen maar gelijk kopieen van het bewijs etc en id maken zodat hij een afspraak kan maken voor het praktijk examen
patjelisa schreef:Ik ben met cd rom geslaagd met nul fout![]()
_SteR_ schreef:Sence schreef:Dat is wel balen dan voor iedereen die het nog moet doen! Want ik vond het echte stinkmodder vragen.
Dat ben ik helemaal met je eens, echte oliebol vragen. Ik snap niet hoe ze vanuit die vragen iemand kunnen laten zakken. Als het probleem/gevaar maar opgelost wordt, op de manier hóe vind ik geen bal uitmaken, áls het maar goed komt.
T3mptati0n schreef:Ik mag 6 oktober afrijdenen vind het doodengHeb ook al TTT gehad, maar daar was ik op gezakt wegens zenuwachtigheidsfoutjes
![]()
Met stopproef over een stoepje heen gereden en met parkeren bij het CBR ging ik scheef
_Nann_ schreef:zometeen nog een lesje en dan volgende week woensdag weer afrijden
_Cynthia_ schreef:_Nann_ schreef:zometeen nog een lesje en dan volgende week woensdag weer afrijden
Succes.
Ik moet volgende week ook afrijden. Heb volgende week nog 1 les.
Voordat jullie een rijschool hadden uitgekozen hebben jullie daarvoor naar het slagingspercentages gekeken van de rijschool?
_Cynthia_ schreef:_Nann_ schreef:zometeen nog een lesje en dan volgende week woensdag weer afrijden
Succes.
Ik moet volgende week ook afrijden. Heb volgende week nog 1 les.
Voordat jullie een rijschool hadden uitgekozen hebben jullie daarvoor naar het slagingspercentages gekeken van de rijschool?
Macchiato schreef:Wooohoo theorie-examen geslaagd4 foutjes! Ben super blij
Op naar het praktijk-examen
Sence schreef:Als je gaat kijken met slagingspercentage etc moet je er ook rekening mee houden of het een grote of een kleine rijschool is. Als het een grote is, lijkt het me goed ja. Maar is het een kleine... Dan hoeft het niets uit te maken toch?