Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:43

Kindje van zeven:

'Nee, ik was er niet bij toen mama die uitzocht, ik zat toen nog in haar buik.'
'Oh, dus dat is al meer dan zeven jaar geleden?'
'Al veel langer. Ze was toen nog niet eens twintig, en is nu vijfendertig.'
'Oh, dus jij hebt 8 jaar bij mama in haar buik gezeten?'
'Neehéé! TIEN jaar!'

Arme moeder. :(:)

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:46

Haha het nichtje van een vriendin van me had toen net zwarte piet op tv gezien en helemaal into sint+piet.. Zag ze zo'n heeele donkere man met krullen op straat lopen haha en maar roepen 'ZWAARTE PIEET ZWARTE PIET' :D

Olga88

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:48

Of haha mijn neefje vrijdag :D. Ik vroeg wat ie later wou worden..en hij wou 'vuilnisbak' worden. Ikke huh? 'Vuilnisbak!!!!!'
Vuilnis man dus :D

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:50

Omdat hij dan maar één dag per week hoeft te werken, zeker? :D

Kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:57

Mijn broertje vroeger, de paus was op TV en hij zei tegen m'n moeder: Kijk mam, die meneer heeft een eikelhoedje op :D

Shayenne93

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:18

Mijn oppaskindje zegt:
Hee opa is er
ik: Ooh waar? staat hij beneden aan de deur
Oppaskindje: Nee daar die ster

Echt zo oeps! :=

Olga88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:22

OH hahaha ik moest echt 3 keer lezen voor ik m snapte :=.

Wijnanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 23:32

Whahahah! Ik ook!

Ik heb ook nog een mooie. Ik pas op bij een jongetje van 5 meiden en zijn zeer bijdehante zus van 4,5 inmiddels.

Van de zomer was het erg mooi weer en stond het badje op in de tuin. Sophia had ook wat waterpistooltjes en wat van die andere troep. Heel de dag lagen die waterpistooltjes door de hele tuin heen. Op een gegeven moment komt ze aanlopen met zo'n ding en wil het water in dr mond spuiten, waarop haar vader zegt: "Niet doen, Sophia. Straks wordt je heel ziek en dan ga je misschien wel dood en dan zijn papa en mama en de baby (toen nog ongeboren) heel verdrietig!" Waarop Sophia antwoordde: "Nee hoor, want ik ben toch een superprinses en dan kus jij me toch weer wakker?"

Hoezo teveel Sneeuwwitje gekeken! :Y)

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 10:31

mijn neefje gister op de verjaardag.

komt hij van boven naar beneden rennen, springt naar de bak met stokbroodjes pakt er 4!uit in 1 keer , kijkt mijn tante hem boos aan zovan doe FF normaal :P zegt hij snel:

Een bestelling voor boven, 4 KALE! broodjes XD

ik had het niet meer hij wou 4 kale broodjes

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 11:39

mijn dochter op vier jarige leeftijd zittend op het toilet met buikpijn; "mamma ik heb desiree (Tante)

In de Praxis in de tijd van Eigen Huis en Tuin met Nico en Rob, om me kapot te schamen ze kon niet harder roepen bij de foto van Nico die daar hing: Mamma mamma kijk dat is neuko"
Ik kon wel door de grond zakken

Of doodleuk tegen mijn oom van 1.45 meter en 60 jaar zeggen: Goh jij bent ook een ukkie net als ik zullen we samen spelen"

Inmiddels is ze 13 maar deze uitspraken vergeet ik nooit meer(heb ze opgeschreven)

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 14:43

We lopen langs de bosjes waar aan de rand een kat ligt te soezen in de zon:

K: Is dat een moederpoes die haar eitjes uitbroed ?

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 20:24

Ge-weldig topic! 8-)

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:02

Kind uit m'n klas: "Als schaapjes springen, dan vallen ze in slaap.."
Hij ging dus ook echt voordoen hoe dat schaapje dan springt en dat ie dan in slaap valt..
Moest even nadenken wat ie precies bedoelde, haha.

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 21:11

[***] vanmiddag:

Mama jij hebt borsten he..? Ja schat dat klopt... Je hebt ook een plasser he mam... ja Tich... Jij bent een meisje he mam... Ja dat klopt...Ik heb tietjes he mama... Ja schat... je ziet hem denken.... Maar ik wordt toch liever een jongetje mama... Je bent al een jongetje schat... Met als antw van hem: Nee hoor want ik heb mijn tietjes nog, maar ik weet nu zeker dat ik een jongetje wil zijn,dus ik moet mijn tietjes weg toveren ( met toveren bedoeld hij gummen).

Ik heb werkelijk krom gelegen van het lachen en vraag me soms ook werkelijk af waar hij het allemaal vandaan haalt met zijn bijna 4 jaar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 08:52

Hihi wij noemen borst-loze-tepels ( :+ ) ook tietjes :D

Ik weet nog heel goed dat mijn oudste (toen 2,5) met mijn man onder de douche stond en vroeg: "Wat is dát?" dus mijn man zegt (toch een klein beetje ongemakkelijk door de zeer direkte vraag): "Mijn piemel..."

En mijn dochter: "Whahahahahahha PIEMEL! WHAHAHAHAHA! _O- "

Geloof dat mijn man niet vaak zó rood is geworden :')

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 11:52

Mijn dochter wou altijd een kokedrets eten ze bedoelde dan een zacht gekookt eitje.
een krokodel lust ze ook heel graag (frikandel). En bij mijn zoontje zijn alle kleine hondjes puppie hondjes

Laatst had ik last van mijn menstruatie ziet hij mijn maandverband en zegt hij tegen zijn zus menis (melissa) pas op mam is weer gesteld :D

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:02

Rock schreef:
Hihi wij noemen borst-loze-tepels ( :+ ) ook tietjes :D

Ik weet nog heel goed dat mijn oudste (toen 2,5) met mijn man onder de douche stond en vroeg: "Wat is dát?" dus mijn man zegt (toch een klein beetje ongemakkelijk door de zeer direkte vraag): "Mijn piemel..."

En mijn dochter: "Whahahahahahha PIEMEL! WHAHAHAHAHA! _O- "

Geloof dat mijn man niet vaak zó rood is geworden :')

HAHA. Geweldig verhaal als ze dat over 15 jaar terug hoort oid. :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:07

Ik moet na 22 jaar nog steeds aanhoren dat ik de piemel van een goede huisvriend/oppas tijdens het douchen vastpakte en riep "Heb jij ook een piemel?!"
:o

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:10

ik toen ik klein was

ik en mijn moeder waren in de bakkerij, het was sinterklaas. Een afrikaanse man stond naast me met fleurige kleuren: ik zo: waar is sinterklaas, ben heeeeel braaf geweest :D gelukkig moest de man lachen hhaa

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:33

Zo heb ik er ok nog wel een paar:

laatst stonden mijn vriend en ik bij de bloemenstal op de markt, stond ook een moeder met een zoontje van ongv. 3 jr en waren met de verkoper aan het praten toen het jongentje in een keer zei: ja want dat was vroeger toen ik nog een zaadje was _O-

of de dochter van mijn baas 5 jr wou niet mert dr zusje van 3 spelen want ze kon nog niet praten, mijn baas zo van dat ze al heel goed kon praten, dochtetje: nee want ze kan nog geen consultatiebureau zeggen ;(

mijn nichtje: kom mee we gaan toeien tijten,
(kom mee we gaan koeien kijken) kon geen k zeggen, mijn vriend overigens ook niet toen hij klein was.

mijn zusje noemde de logeerkamer, de longeerkamer ( t, ja zat al vroeg in de paarden)

nufnup= 7-up
fata= ben ik fabienne ( door mijn zusje genoemd vroeger)
chocomaine= mijn zusje door mijn neefje genoemd, noemde het ipv germaine ( is ook wel erg moeilijk).
geiligheid= veiligheid

Ben nu zelf zwanger en vind het heerlijk om allemaal te lezen, kan bijna niet wachten tot onze kleine straks gaat praten :D nog effe wachten :+

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:34

winia4ever schreef:
amber 3 jaar: Kom daphne we gaan verstoppertje doen, ga jij in die hoek zitten, dan ga ik tellen.. :Y)

Hahaha zo ging dat met mijn nichtje ook, dan ging ze kijken waar ik me verstopte 'anders weet ik toch straks niet waar ik moet zoeken !' :')

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:38

Gisteren keer ik een dvd van Desperate Housewives seizoen 2. Dan is parker (zoontje van Lynette Scavo) geobserdeerd door waar de baby's uitkomen. Hij geeft meisjes dan een gemberkoekje als ze hun schort omhoog doen. Dus Lynette legt uit dat papa en mama knuffelen en dat er dan een zaadje in mama's buik komt en 9 maanden later is er een kindje. Denkt ze het helemaal opgelost te hebben... blijkt dat zoonlief de dag erna bloemzaadjes bij de meisjes erin wil proppen :Y). Vond m wel grappig haha

fabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 12:42

toen ik 2 1/2 was ging ik samen met mijn vader douchen en zei:

he pap wat jij daar tussen je benen hebt hangen hebben kalkoenen onder de kin hangen :o

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 13:11

lor1_1984 schreef:
Ik moet na 22 jaar nog steeds aanhoren dat ik de piemel van een goede huisvriend/oppas tijdens het douchen vastpakte en riep "Heb jij ook een piemel?!"
:o

Hihihi om in deze stijl te blijven:
Mijn zus zag een keer mijn vader 'smorgens, met een ochtenderectie en riep gelijk: papa, jij hebt 2 piemels! Hij begreep het niet echt, bleek dat ze dus een "grote en een kleine" bedoelde. Dit was volgens haar duidelijk een ander exemplaar, zo zag degene die ze kende van onder de douche er niet uit! whahahaha hij hoort het nu nog steeds :o

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-09 14:56

De dochter van kennissen van ons houdt al jaren vol dat het toch echt Kroekroek is ipv kroepoek.
En ik hoorde een tijdje geleden nog een jongetje (4/5 jaar) en zijn moeder prate:
Jongetje: Mam wat voor paard is dat?
Moeder: Dat paard is een kruising van verschillende rassen.
Jongetje: O! Een afvalbak paard :Y)

Bedoelde waarschijnlijk vuilnisbakkenras :P