Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
l0veevi schreef:katiavl schreef:Als ik sommige reacties lees, stel ik me oprecht de vraag: waar is het niveau van sommige kinderen.
Waarom doen alle volwassenen hier zo ontzettend heilig?
Tijden veranderen, niveaus gaan omloog.wat jij wilt.
Ilzjuh schreef:WildWings schreef:Nee, maar ik neem aan dat als je een 9,5 staat je gewoon automatisch 'mijn rapport' of 'mijn band' typt, en 'renden' ipv 'rende'. Net als hoofdletters.. dat wordt toch een automatisme met alles wat je moet schrijven voor school, of ligt dat nou aan mij en alle mensen die ik IRL ken die dat allemaal wel doen
Maar niet iedereen let hier op Bokt net zo op de grammatica en spelling als op school.l0veevi schreef:Tijden veranderen, niveaus gaan omloog.wat jij wilt.
Omloog?
WildWings schreef:en weer wat anders dan 'me dit en me dat' en 'we rende' of 'we liepe'.
Of: 'jou niveau' ipv 'jouw niveau', en 'hun geven hun mening' ipv 'zij geven hun mening.'
ruitje schreef:Al dat geneuzel over het aantal lesuren, het gaat toch over kwaliteit, niet over kwantiteit. Net alsof de kwaliteit van het onderwijs omhoog gaat als er meer uren gegeven worden
JuulenJulia schreef:iedereen bij ons wou in de kleine pauze gaan staken, komt er een leraar het 3de uur naar alle klassen. Ja, jullie moeten nu nog even niet gaan staken. Woensdag is er vergadering? in de kamer, dus als er een negatief voorstel uitkomt dan mogen jullie donderdag gaan staken
Veel leraren bij ons zijn er ook niet mee eens haha
Maartje1990 schreef:MiloFriendly schreef:
Bij ons hoorde ik vannochtend een paar BRUGKLASSERS zeggen ik heb rotte eieren mee![]()
voor et bekogelen van dingen
l0veevi schreef:katiavl schreef:Als ik sommige reacties lees, stel ik me oprecht de vraag: waar is het niveau van sommige kinderen.
Waarom doen alle volwassenen hier zo ontzettend heilig?
Tijden veranderen, niveaus gaan omloog.wat jij wilt.
ruitje schreef:Spelling veranderd, haha. Ik denk dat ik over 10 jaar les geef in MSN taal
Maartje1990 schreef:ik heb het idee dat ze dat júist expres deed?
edit: van dat omloog dus
MiloFriendly schreef:ruitje schreef:Spelling veranderd, haha. Ik denk dat ik over 10 jaar les geef in MSN taal
ja een nieuwe taal voor op school
l0veevi schreef:Maartje1990 schreef:ik heb het idee dat ze dat júist expres deed?
Nee haha.
Maar ik moet hier zo snel typen om het allemaal bij te houden, voor je het weet sta je op de vorige pagina.
MiloFriendly schreef:ruitje schreef:Al dat geneuzel over het aantal lesuren, het gaat toch over kwaliteit, niet over kwantiteit. Net alsof de kwaliteit van het onderwijs omhoog gaat als er meer uren gegeven worden
dat zeggen leraren bij ons ook op school en ze vinden de kwaliteit echt heel goed blijkt ook uit eindexame's
l0veevi schreef:Maartje1990 schreef:ik heb het idee dat ze dat júist expres deed?
Nee haha.
Maar ik moet hier zo snel typen om het allemaal bij te houden, voor je het weet sta je op de vorige pagina.
Ilzjuh schreef:WildWings schreef:en weer wat anders dan 'me dit en me dat' en 'we rende' of 'we liepe'.
Of: 'jou niveau' ipv 'jouw niveau', en 'hun geven hun mening' ipv 'zij geven hun mening.'
Dat is gewoonte.Ik kan mezelf er hier op Bokt verschrikkelijk aan ergeren, maar op MSN bijvoorbeeld, doe ik het net zo hard zelf.
Evelli schreef:eieren gaan er echt niet makkelijk af hoor
(woon naast een middelbare school en er worden hier regelmatig eieren gegooid bij verschillende gelegenheden)
het is zo erg zelfs dat er geen 100dagen feest meer gevierd mag worden omdat ze het 2 jaar geleden zo verschrikkelijk verbruid hebben bij de omgeving
WildWings schreef:Dat is gebanketstaaf (boktcensuur, jeej). Bij rende of liepe kan dat nog, maar bij 'hun' doen dit of dat, 'me' dinges en 'jou' danges zijn gewoon duidelijke en echt typische voorbeelden van het slecht beheersen van 't ABN, klaar.