Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Murphy1982 schreef:Waarvoor is ze aan het rondbellen, en waar gaat ze nu precies heen?heb lynn net gesproken ze is aan het rondbellen en nog steeds onderweg.
Mitnait schreef:Ik hoop dat de pony goed terecht komt! Maar volgens mij klopt het niet hoe het is gegaan. Er was dus een afspraak tussen Lynn en Sorayalover. Deze is dus nu verbroken. Dit kan toch niet zomaar?
Mexxuna schreef:lique schreef:weet jij eigelijk wel wat dat is???????
Kijk eens even naar mijn beroep!!!
Murphy1982 schreef:ze is aan het rondbellen waar ze eventueel kan staan
Nimue schreef:Gwen, het probleem is geloof ik dat De Vader de pony niet aan Lynn wil verkopen omdat dat te gevaarlijk is, maar wel aan een handelaar. Dan is hij waarschijnlijk toch voor de slacht bedoeld, anders is het natuurlijk een heel raar verhaal.mirgino schreef:nu had deze pony waarschijnlijk nooit bij mij gekomen,maar dat is een ander verhaal.
Dat vind ik niet een heel ander verhaal. Ik vind het de verantwoordelijkheid van de koper om ook op het karakter te letten en gewoon geen onbetrouwbare pony te kopen. Ook met een betrouwbare pony kunnen ongelukken gebeuren, maar ook dan moet je als eigenaar je verantwoordelijkheid nemen en het dier niet afdanken als oud vuil. En zéker niet al een nieuwe pony kopen voordat de oude weg is.Citaat:als dan zoiets gebeurd en hoort dan dat deze pony niet zo`n lieverd is ,dan kan je als ouder maar 1 ding doen om je kind te beschermenen dat is verkopen die pony
Maar dat is het punt, de pony wás verkocht maar de koper mag hem nu ineens niet meer hebben (terwijl ze al onderweg is om de pony te komen halen).Citaat:en als deze pony echt niet te vertrouwen is ,geef ik ze groot gelijk dat ze de pony niet aan een ander willen verkopen ,
Maar wel naar een handelaar? Ik zou hem eerder verkopen aan iemand die er verstand van heeft, dan aan een handelaar - daarvandaan kan hij immers ook weer bij iemand terechtkomen die er niet mee om kan gaan.
Bovendien, is een pony die zich 2x misdraagt direct onbetrouwbaar en vals? Zou je niet eerst eens naar een oorzaak voor dat gedrag zoeken? Misschien heeft het dier wel pijn, of doe je zelf iets verkeerd... Er is meer dan 2x met zo'n dier omgaan voor nodig om er achter te komen of het echt een vals paard is, toch?
Mistic schreef:Ik kan er 1 vinden, Huikven Stoeterij - JH Stables te wuustwezel, maar lijkt me niet de stal om Paloma zo snel te kopen.
lody schreef:hallo hier ben ik weer jullie nacht merrie![]()
![]()
als ik dit lees dan is het weer zover
![]()
list en bedrog zijn weer bezig
![]()
zijn in heel de buurt al bekend onder deze naam ook bij justitie daar om mensen neem deze 2 met een korreltje zout
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debsey schreef:jawel,
het lijkt namelijk wel alsof ze meerdere persoonlijkheden heeft..
hier zielig wezen, daar vrolijk zijn
denk dat die quote daar mee te maken had