Karten met dineetje, ook een leuk idee! Maar hij heeft zelf een kart en vind automatische karts indoor dus ook niet echt leuk meer, haha.
Slipcursus is meestal in van die standaard lesauto's toch?
Dat racen op Zandvoort lijkt me wel super voor hem.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Slipcursus is meestal in van die standaard lesauto's toch?
Citaat:Dat racen op Zandvoort lijkt me wel super voor hem.Rij je dan alleen en wel zelf? En hoe duur is dat?
Rianne_ schreef:Bedankt voor het opzoeken! Ja dan zou ik er nog wel iets persoonlijks naast doen inderdaad. Hmm, 375 is wel duur als ik dat helemaal alleen moet doen. Kan zijn ouders wel vragen, maar zijn broer is de dag voor hem ook jarig dus dat is allemaal net niet handig.
Ik denk nog even verder. Meer ideeën zijn altijd welkom!
kimmetje01 schreef:Rianne_ schreef:Bedankt voor het opzoeken! Ja dan zou ik er nog wel iets persoonlijks naast doen inderdaad. Hmm, 375 is wel duur als ik dat helemaal alleen moet doen. Kan zijn ouders wel vragen, maar zijn broer is de dag voor hem ook jarig dus dat is allemaal net niet handig.
Ik denk nog even verder. Meer ideeën zijn altijd welkom!
En ik mn bericht nog helemaal bewerken![]()
Niien_ schreef:Mijn grootste hobby is fotografie alleen qua uitrusting zit ik al goed gebakken dus ik hoef daar niks van te vragen..
jaggie schreef:@Melissa, wat een ontzettend lief gebaar naar je ouders toe, om je lijstje even aan te vullen:
*speciale wijn
*champagne
*geurkaarsjes
*geurtje voor hem&haar, lotion voor hem&haar
*lief kaartje
*rode roos
*kookboek, liefde gaat door de maag (bestaat vast wel)
*cd met romantische muziek
* DVD met romantische film
Hopelijk heb ik je wat op weg kunnen helpen, succes!
Nou mijn pap wordt in november alweer 50. Mijn broertje, vriend en ik willen hem natuurlijk ook een leuk cadeau geven. Hij is niet zo van de gadgets of dergelijke, dus ik was meer aan het denken aan een dagje uit met mijn moeder samen, maar wat? Ik moet zeggen dat ik bovenstaand idee ook erg leuk vind, al is 50 cadeautjes bedenken nog niet zo makkelijk!