Waait hier behoorlijk ...je kunt haast niet buiten zijn.. We hebben hier nog helemaal geen schade.. *klopt af.. Ben benieuwd hoe het met onze school staat.. oud gebouw met grote ramen en enkelglas hmmz..
Net uitgemest en het terrein geinspecteerd, maar er zijn dus al veel meer bomen omgewaaid en er staan er nog 3 heeeel erg schuin. Als die omwaaien ligt de omheining van de paddock om, dus dat hoop ik maar niet, anders kunnen ze morgen weer niet naar buiten. Het is echt eng om buiten te lopen.
Ik kon nieteens even mijn paardje gedag zeggen . Twee vrachtauto`s waren geloof ik omgekanteld. dus file van hier tot..... en te gevaarlijk om te rijden.
Nog geen schade hier. Ben net een rondje over het erf gegaan met zaklamp en verwacht ook geen schade. De paarden staan heel rustig in de stal. Ik heb wel een klein haantje gepakt en onder het afdak gezet. Dier zat zo zielig op een bankje. Mijn parelhoenders zitten gewoon in de boom, waar ze altijd zitten en zwaaien heen en weer, maar blijven gewoon zitten waar ze zitten. Vind het prachtig om buiten te zijn en te voelen en horen wat de wind doet. Hij doet goed zijn best.
was net de honden aan het uitlaten, en straat hierachter was een boom op een huis gevallen dus 2 brandweerauto's en 8 brandweermannen, hebben ze de boom weg gehaald...maf om te zien zeg...de blindegeleidehond (in opleiding) is weer een ervaring rijker! ze staat zelfs met de brandweerman op de foto
Gier waait het ook weer harder, hoor het binnen. Stukje van de regenpijp van onze buren is stuk ( stuk van al niet zo goed geloof ik) en lag bij ons in de tuin.
Op het werk: 1 boom, thuis: stukje dakgoot, drachtige merrie ok, hond van 15,5 jaar oud, aan haar 10de jeugd bezig, wil alleen maar buiten staan met de kop vol in de wind en staat keihard te lachen.
Geen shade maar wel beetje sneu, mijn kleine hondje durft niet te plassen, als hij zn pootje optilt kiepert hij om vanwege de wind Dus staat meneer heel moeilijk met een bol ruggetje te twijfelen welk pootje hij zal optillen: ´Zal ik links ? ohoh nee, dan toch maar rechts?...´
in oudewater op stal zijn 4 bomen uit de boomgaard gesneuveld net nog. leek wel domino hoorde ik! schutting bij de buren ligt om en onze vlinderboom heeft het ook erg zwaar. Moet volhouden dat ding; want in de zomer is ie zo mooi!
Hier word het juist erger. Ze verwachten dat t tussen nu en 11uur op z'n hoogtepunt gaat komen (nog erger). En het duurt bij ons nog wel tot morgenmiddag......wat de voorspellingen hier doorgeven dan. Balen Ik hoop maar dat m'n schuurdak heth oud. Die klappert enorm
Hier op de Moerdijk mogen de vrachtwagens niet over de brug. Echt triest! Die moeten wachten tot de storm rustiger is geworden. Ik hoop wel dat ze eten en drinken bij hebben of krijgen...
Volgens mij loopt de schade op in miljarden, we horen het morgen wel.