Ik had eigenlijk al geld overgemaakt, maar voor deze actie wil ik het nog wel een keer doen en bovendien, ik kan het missen en zij (azie) het heel erg goed gebruiken
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Nou sorry hoor!Denk jij dat ik IEMAND die ik NIET ken een ritje op Tolstoi 'geef' zomaar,zonder Azie in gedachte te houden?Iedereen die bied doet dit uit de gedachte van Azie(waarom zou het BVA heten
?)
Ik heb zelf gewoon maar heel weinig geld om te geven aan 555,dus vind ik het gewoon leuker om mee te doen met een groot bedrag,het is gewoon leuker als je weet dat je heb 'meegeholpen' aan 1500 dan aan 15 euro
Sammie schreef:Nou, als andere mensen (die niet Rockey en Lielle) sponsoren Mickey sponseren zie ik het probleem niet. Ik gun het ze alle drie, maar Rockey heeft (grote) sponsors en Lielle heeft een boktban achter zich. Daarom heb ik voor Lielle gekozen. Ik ga, hoewel ik het haar wel gun, niet Mickey ook steunen met hetzelfde bedrag. Waarom niet? Zo drijf je de prijs op, en het is onoverzichtelijk, imo ook niet helemaal eerlijk.
ruitje schreef:Zeg Lielle,ga je wel wat netter om met Tolstoi dan met dat paard in je avatar
ruitje schreef:Zeg Lielle,ga je wel wat netter om met Tolstoi dan met dat paard in je avatar
Scum schreef:~~}>![]()
Maar ze ging vandaag wel heel lief met haar paard om.Bovendien, die Tolstoi zal het eeuwige rondjes lopen zo onderhand ook wel moe zijn. Misschien kunnen we wat crosshindernissen meebrengen, dan mag hij ook eens iets leuks doen.
![]()
Zou Max Tuytelaars die hindernis uit Lielle's avatar niet willen uitlenen?