Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pervinco schreef:Ik had beet... Heb op de Nederlands klinkende buren gegokt, vooral omdat Nathalie zei dat Lotte vond dat 1 buur raar was (andere cultuur). Kreeg de dochter aan de telefoon, moeder was net de deur uit. Maar moeders scheen vrij veel contact te hebben met Lotte's familie en is rond 3en terug. Dus dan bel ik weer...
IngridM schreef:Niet om het een of ander, voor mensen die niet 'bang' zijn dat er iets met haar zal gebeuren......ik heb iemand gekend die in een sekte heeft gezeten en er godzijdank van is bevrijd.
Manon 2 schreef:Ik heb een beetje moeite met het feit dat er iemand is die de 'andere' kant van het verhaal vertelt aan Bart. Bart is, zo blijkt uit het topic, een van de mensen die daar wel voor open staat. Bart heeft ook het meeste te verliezen, namelijk bokt.nl .
Nogmaals de feiten:
- Lotte wilde niet mee
- De vader van Lotte heeft aan de vader van Nathalie hele rare dingen verteld vannacht
Als iemand deze feiten op een goede manier onderuit kan halen dan hoor ik t graag.
Ook al zou Lotte labiel zijn, dan nog spreekt het feit dat haar vader zulke dingen zegt voor zich. Hij heeft 1malig zijn masker laten vallen.
Ik ben het eens met het feit dat we schade kunnen berokkenen aan haar vader, of aan zijn bedrijf. Ik zit zelf ook echt heel erg te dubben hoe je dat kunt voorkomen, maar waar leggen we dan de grens?
Lotte had kunnen bellen uit Parijs als er echt niks aan de hand was. Als het verhaal klopt dan zit ze pas 15 minuten in het vliegtuig, waarom hebben we dan niets gehoord?
Sypheron schreef:Heel even een ding!
Was dit al bekend?:
http://www.omnicum.org/index/activiteiten/healing.htm
Daar is 5 juni een healing van niemand anders dan Maria V.
"Healingavonden
Tijdens deze avonden kan er van alles gebeuren. Verwijderen van negatieve energieën is altijd aan de orde, daarnaast kunnen"
Pervinco schreef:Gerrie, ga eens kijken hoeveel ouders hun kinderen onder dwang meenemen? Je kunt gewoonweg niet bewijzen dat hij onder invloed van andersdenkenden staat, en dan nog: who cares? Als ik katholiek ben denken Christenen ook anders, om over Jehova's nog maar niet te spreken. Vrijheid van godsdienst noemt men zoiets. En bang, sja... Ze moet toch op de een of andere manier haar vader irriteren en het slachtoffer uithangen...
Ik wil niet zeggen dat dat zo is, integendeel zelfs, maar je moet daar wel helder tegenaan blijven kijken. Bovenstaande is waarheid voor de politie, voor hulpinstanties, voor de Wet. Tot dusver is er niets strafbaars gebeurd...
Sypheron schreef:Heel even een ding!
Was dit al bekend?:
http://www.omnicum.org/index/activiteiten/healing.htm
Daar is 5 juni een healing van niemand anders dan Maria V.
"Healingavonden
Tijdens deze avonden kan er van alles gebeuren. Verwijderen van negatieve energieën is altijd aan de orde, daarnaast kunnen"
Cody schreef:Dat is in Ilpendam.
Ik vermoed toch echt dat Lotte en haar vader en broer naar Frankrijk zijn afgereisd.
Trouwens, in het eerste bericht in dit topic staat dat Lotte's vader al eerder voor een cursus van Omnicum naar Frankrijk is geweest.
Zouden ze dan toch in Frankrijk zitten voor een privéconsult?
Ik geloof dat Brazilië-verhaal niet zo. Heeft iemand nog met Lotte gepraat over de entingen die je voor Brazilië nodig hebt?