marleen_88 schreef:Citaat:Weekvraag week 40
Welke kleuren/kleurenpalet heb jij in huis?
Ik woon nog thuis. Dus iets voor woning/slaapkamer liever niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Adamootje schreef:Och, die wasstraat, wat leuk! En wat kijkt hij trots!Renee schreef:Ik had deze kleuren combinatie in de kerstboom
Donker turquoise en koper? Ik heb dezelfde combinatie voor de kerstboom.Nadeel is dat de blauwgroene ballen nauwelijks zichtbaar zijn in een groene boom.
Jolien87 schreef:marleen_88 schreef:Wij hebben licht, houten meubels en een antraciet kleurige bank. Onze accessoires zijn roze en (mat)zwart.
Volgend jaar gaan we de woonkamer opknappen, maar we weten nog niet welke kleuren we willen. Dus ik lees mee en hoop nog op een aantal leuke foto's.
Roze! Ga voor roze!
Jolien87 schreef:marleen_88 schreef:Wij hebben licht, houten meubels en een antraciet kleurige bank. Onze accessoires zijn roze en (mat)zwart.
Volgend jaar gaan we de woonkamer opknappen, maar we weten nog niet welke kleuren we willen. Dus ik lees mee en hoop nog op een aantal leuke foto's.
Roze! Ga voor roze!
marleen_88 schreef:Dat heb ik, uiteraard, al geopperd! Maar dat wil mijn wederhelft niet.
Renee schreef:Yes! Wel met verschillende tinten turquoise. Was echt mijn favoriete combinatie in de boom (we hebben ook zilver/lichtblauw en bordeaux/roze gehad ). Inmiddels is wel alles de deur uit want we gaan er nu jaarlijks op uit met de kindjes om ieder een bal uit te kiezen voor in de boom (dan kiezen we ook meteen een huisje voor het kerstdorp uit). Dus nu wordt het echt een ratjetoe van kleuren en objecten. Heb 2 jaar terug ook nog eens gekleurde lampjes gekocht dus het is 1 groot feest in de boom (mooi voorbeeld was vorig jaar: ik had een roze macaron en onze zoon een gele banaan gekozen)