Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:05

Bij mij advertenties nooit tenzij ik het een boost geef of opnieuw plaats. En ik heb sommige advertenties langere tijd erop staan.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:43

Ik krijg nu het verzoek om mijn bsn nummer toe te voegen. Is dat noodzakelijk?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 11:29

Hebben jullie dit wel eens gezien; mijn teruggestuurde pakket heeft een hele tijd (anderhalve week) bij het afhaalpunt gelegen, en vanochtend is het volgens mondial relay verstuurd.. Maar vinted zegt ineens dat het pakket is afgehaald..

Ik hoop in ieder geval dat ik het geld snel terug krijg.. maar ben wel benieuwd of het pakket nu weer onderweg is naar mijn pakketpunt.

Afbeelding

Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:02

L_iek schreef:

Ik heb wel eens kopie van mijn identiteitskaart moeten aanleveren

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:04

Pantykous schreef:
Het algoritme plaatst de ads eens in de zoveel tijd vanzelf omhoog

Dat klopt volgens mij wel, want als je iets zoekt dan kan je alsnog de resultaten sorteren op 'nieuwste eerst' en dan verandert de volgorde inderdaad, terwijl je zoekterm/filter nog steeds hetzelfde is.

Gebruikt er iemand chat GPT om advertentieteksten te schrijven? En hoe vind je goede / populaire hashtags?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:28

8nnemiek schreef:
Hebben jullie dit wel eens gezien; mijn teruggestuurde pakket heeft een hele tijd (anderhalve week) bij het afhaalpunt gelegen, en vanochtend is het volgens mondial relay verstuurd.. Maar vinted zegt ineens dat het pakket is afgehaald..

Ik hoop in ieder geval dat ik het geld snel terug krijg.. maar ben wel benieuwd of het pakket nu weer onderweg is naar mijn pakketpunt.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Volgens mij gebeurt dit automatisch bij pakketten die niet opgehaald worden. Die worden door het systeem niet als retour gezien, maar op aangekomen gezet. De koper moet dan zelf een probleem melden als zij het niet hebben opgehaald...

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:06

Dat klinkt wel logisch ja. En stel dat de verkoper nu ineens een probleem meldt, krijg ik dan wel mijn geld terug? Het is natuurlijk haar eigen schuld als ze het pakket niet heeft opgehaald.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:25

8nnemiek schreef:
Dat klinkt wel logisch ja. En stel dat de verkoper nu ineens een probleem meldt, krijg ik dan wel mijn geld terug? Het is natuurlijk haar eigen schuld als ze het pakket niet heeft opgehaald.

Jij krijgt je pakket terug, geen geld dan als het goed is. Alleen als het pakket niet retour komt krijg jij je geld geloof ik

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Iemand had de hoes en spel van de switch in een zakje gedaan en direct daarom heen van die brede plakband.. heel leuk.. maar gedoe om open te krijgen en ik dacht nog voorzichtig te zijn met knippen.. knip ik helaas de plastic laag van de hoes kapot... -O-

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:45

L_iek schreef:

Ja dat is normaal. Is voor de belastingdienst.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:00

Marjo schreef:
8nnemiek schreef:

Jij krijgt je pakket terug, geen geld dan als het goed is. Alleen als het pakket niet retour komt krijg jij je geld geloof ik

Dat zou wel heel stom zijn -O- Ik heb het juist teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd omdat het verkocht werd als 'nieuw in doos' en compleet beschadigd bleek te zijn.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:07

Pantykous schreef:
L_iek schreef:

Ja dat is normaal. Is voor de belastingdienst.

Dank je, dan weet ik dat het niet gek is.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:54

L_iek schreef:

Ik kreeg dit ook vandaag. Omdat ik meer dan 30 verkopen heb en iets met Europese regelgeving. Ik heb het genegeerd.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:57

Mama3 schreef:
L_iek schreef:

Ik kreeg dit ook vandaag. Omdat ik meer dan 30 verkopen heb en iets met Europese regelgeving. Ik heb het genegeerd.

Dan heb je straks geen account meer, of nou ja, dan kun je niets meer verkopen en je geld kun je er niet uit halen.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 18:53

8nnemiek schreef:
Marjo schreef:

Dat zou wel heel stom zijn -O- Ik heb het juist teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd omdat het verkocht werd als 'nieuw in doos' en compleet beschadigd bleek te zijn.

Oh sorry, ik had niet begrepen dat je het zelf retour had gedaan. Dan weet ik het eerlijk gezegd niet

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:19

Vinted stuurde inmiddels een berichtje dat het geld wordt overgemaakt :D Dus toch goed gekomen gelukkig!
Ik ben wel benieuwd of het pakketje weer naar mijn pakketpunt komt.

_Roxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:29

Hier een behoorlijk gelukje gehad via Vinted. Ik was op zoek naar longsleeves voor tijdens het rijden en ik kwam een advertentie tegen van een oud stalgenootje. Gevraagd of ze niet toevallig nog meer had liggen.

Ik ben nu dus 6 longsleeves, 2 t-shirts, twee vesten en een bodywarmer rijker :+ Allemaal Kingsland, PS of Sweden, Eurostar en HV Polo

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:01

Grrrrr, wat is Vinted Go toch traag.
Pakketten blijven gewoon al meer dan een week op het sorteercentrum liggen.
Pas als je pakket niet binnen 25 dagen geleverd is dan kan ik reageren.
En dat moet ik dat wel binnen 2 dagen doen anders wordt het als geleverd gemeld.
Ben je je geld kwijt en geen pakketje gekregen.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12 min geleden

Ik kreeg dit ook vandaag. Omdat ik meer dan 30 verkopen heb en iets met Europese regelgeving. Ik heb het genegeerd.[/quote]

Dan heb je straks geen account meer, of nou ja, dan kun je niets meer verkopen en je geld kun je er niet uit halen.[/quote]

Klopt, ik moest het invullen om door te gaan. Heb eerst onderzoek gedaan en daarna ingevuld.