Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pantykous schreef:Het algoritme plaatst de ads eens in de zoveel tijd vanzelf omhoog
8nnemiek schreef:Hebben jullie dit wel eens gezien; mijn teruggestuurde pakket heeft een hele tijd (anderhalve week) bij het afhaalpunt gelegen, en vanochtend is het volgens mondial relay verstuurd.. Maar vinted zegt ineens dat het pakket is afgehaald..
Ik hoop in ieder geval dat ik het geld snel terug krijg.. maar ben wel benieuwd of het pakket nu weer onderweg is naar mijn pakketpunt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
8nnemiek schreef:Dat klinkt wel logisch ja. En stel dat de verkoper nu ineens een probleem meldt, krijg ik dan wel mijn geld terug? Het is natuurlijk haar eigen schuld als ze het pakket niet heeft opgehaald.
Marjo schreef:8nnemiek schreef:Dat klinkt wel logisch ja. En stel dat de verkoper nu ineens een probleem meldt, krijg ik dan wel mijn geld terug? Het is natuurlijk haar eigen schuld als ze het pakket niet heeft opgehaald.
Jij krijgt je pakket terug, geen geld dan als het goed is. Alleen als het pakket niet retour komt krijg jij je geld geloof ik
 Ik heb het juist teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd omdat het verkocht werd als 'nieuw in doos' en compleet beschadigd bleek te zijn.                                                         Mama3 schreef:L_iek schreef:Ik krijg nu het verzoek om mijn bsn nummer toe te voegen. Is dat noodzakelijk?
Ik kreeg dit ook vandaag. Omdat ik meer dan 30 verkopen heb en iets met Europese regelgeving. Ik heb het genegeerd.
8nnemiek schreef:Marjo schreef:Jij krijgt je pakket terug, geen geld dan als het goed is. Alleen als het pakket niet retour komt krijg jij je geld geloof ik
Dat zou wel heel stom zijnIk heb het juist teruggestuurd en mijn geld terug gevraagd omdat het verkocht werd als 'nieuw in doos' en compleet beschadigd bleek te zijn.
 Dus toch goed gekomen gelukkig! 
  Allemaal Kingsland, PS of Sweden, Eurostar en HV Polo