Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kinke schreef:echt hoor!! worden kinderen niet meer opgevoed?
op visite, beide kinderen waren niet in de woonkamer/keuken maar op de 1e verdieping. Komt er 1 naar beneden (13 jaar ongeveer)….loopt langs ons heen…zegt geen boe of bah….ik zeg: goedemiddag! geen reactie…dus nog een keer…goedemiddag….kind verdwijnt weer en ouders zeggen er niets van.
Voed je kind gewoon op, leer ze normaal goedendag te zeggen. En leer ze sowieso het fatsoen om even iets tegen je visite te zeggen.
En leer ze ook als er hapjes op tafel staan om niet als een zwerm sprinkhanen die een graanveld leegvrees die borden/schalen leeg te vreten alsof ze nooit iets krijgen. En het laatste hapje is gewoon voor de volwassenen
ik voel me oud
Sanniejtjuh schreef:Mijn brein, mental breakdown. Dat eeuwige eten wat mijn leven beheerst, mijn gewicht, en alles wat daar mee te maken heeft. Zit er helemaal doorheen
Froukje_J schreef:Ik heb iemand boos gemaakt op vinted... heeft 10 minuten geleden een artikel gekocht, dus ik geef netjes berichtje van bedankt voor je aankoop morgen breng ik het weg.
Nee ik wil dat je het nu nog weg brengt want heb het donderdag nodig dus ik accepteer morgen niet..
Uhm hallo de pakketpunten zijn nu dicht?
Jolliegirl schreef:Wow....ik bedoelde het alles behalve rot.....![]()
Ik reflecteerde het waarschijnlijk op mijn eigen situatie...sorry...
denisesilver schreef:Denk niet dat een medisch middel als ozempic te pas en te onpas moet worden aangeschreven als wondermiddel bij gewichtsverlies. Vooral niet als je geen arts bent en de situatie niet kent, zeg maar