Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fohadie schreef:Op vakantie zag ik idd ook dat je geen toiletpapier mag weggooien in het toilet, maar als je een grote boodschap moet, is het toch ontzettend goor om je papier waarmee je hebt afgeveegd in een emmertje ernaast te gooien?Meestal is het ook nog warm weer, dat meurt helemaal.
ManonGrr schreef:Het is haar partner! We doen eigenlijk alles met z'n drieën dus het was logisch dat zij er ook bij was. Geld is gelukkig echt nooit een issue bij ons, maar ik vroeg het me ineens af wat eigenlijk gebruikelijk is.
Lalidan schreef:lekker dan. Welkom in de 21ste eeuw. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker blijkbaar ook niet
ManonGrr schreef:Het is haar partner! We doen eigenlijk alles met z'n drieën dus het was logisch dat zij er ook bij was. Geld is gelukkig echt nooit een issue bij ons, maar ik vroeg het me ineens af wat eigenlijk gebruikelijk is.
APCIII schreef:Lalidan schreef:lekker dan. Welkom in de 21ste eeuw. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker blijkbaar ook niet
Tja, dan toch maar terug naar de vorige eeuw: vooraf de route uit je hoofd leren en file-info via de radio
(en een papieren kaart in het vakje in de deur als backup)
Citaat:Update – TomTom laat aan Androidworld weten dat er inmiddels een fix is uitgebracht en het probleem verholpen moet zijn.
gomir schreef:Maar volgens mij is het probleem dat de telefoon en auto geen connectie maken en niet het functioneren van een specifieke app.
Mijn auto kan zulke dingen sowieso niet, ik luister gedachteloos naar q music en raadpleeg in noodgevallen Google maps op de telefoon. Red ik me prima mee