Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LaPluche schreef:Er is in een dorp niet ver van hier een woning in de brand gestoken, beide bewoner overleden en ook hun 3 honden. Wat voor wereld leven we tegenwoordig in.... Ik ben er echt al de hele dag stil van.
Shenavallie schreef:chanicha schreef:Onze kleinzoon van 13 heeft ineens het licht gezien, durfde nooit vuurwerk af te steken en ook niet in achtbanen e.d. in bijvoorbeeld de Efteling maar hij is vorige week naar Disney geweest en gaat overal in en is nu ook bezig met vuurwerk![]()
Onze oudste kleinzoon taalt er niet naar gelukkig.
En zijn ouders vinden dat goed????
Nyaleti schreef:Voor iedereen met een bange hond of kat: haal Puur Nervo. 20 euro bij de Pets Place. Echt zo gedaan en je geeft je hond een fijnere tijd. Die dieren zijn doodsbang.
Beste is een hele combinatie van supplementen maar duurt even voordat werkt en mensen lijken zich altijd te vergeten dat hun dier bang is en denken hier pas een paar dagen van te voren aan.
Nyaleti schreef:Voor iedereen met een bange hond of kat: haal Puur Nervo. 20 euro bij de Pets Place. Echt zo gedaan en je geeft je hond een fijnere tijd. Die dieren zijn doodsbang.
Beste is een hele combinatie van supplementen maar duurt even voordat werkt en mensen lijken zich altijd te vergeten dat hun dier bang is en denken hier pas een paar dagen van te voren aan.
LaPluche schreef:Er is in een dorp niet ver van hier een woning in de brand gestoken, beide bewoner overleden en ook hun 3 honden. Wat voor wereld leven we tegenwoordig in.... Ik ben er echt al de hele dag stil van.
denisesilver schreef:Word zo intens moe van wat tegenwoordig als normaal gedrag wordt gezien. Oh we hebben ruzie, leggen we toch een bom onder het huis. Echt zulke mensen mogen ze aan de hoogste boom hangen
chanicha schreef:Shenavallie schreef:En zijn ouders vinden dat goed????
Hij loopt niet met Cobra’s ofzo maar hij is vuurwerk aan het uitzoeken om af te steken.
daantjuhhh schreef:Nyaleti schreef:Voor iedereen met een bange hond of kat: haal Puur Nervo. 20 euro bij de Pets Place. Echt zo gedaan en je geeft je hond een fijnere tijd. Die dieren zijn doodsbang.
Daar gaat die van mij dwars doorheen.
Ik merk echt geen enkel verschil en ik heb echt alles wel geprobeerd voor langere termijn achter elkaar omdat je vaak een buffer op moet bouwen.
Hij begint in oktober al met het niet meer naar buiten willen omdat hij ergens een keer een knal heeft gehoord.
We hebben overigens ook training gevolgd wat ook niet heeft geholpen.
Moet wel eerlijk zeggen dat het een hond met trauma is.