Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Polarize schreef:Jeetje die gedraagt zich ook niet als 25, noch 20, noch 16-17. Smijten met dingen omdat je je zin niet krijgt is echt kleutergedrag. Ik snap dat soort mensen echt niet. 'T is niet alsof ze daarmee wel bier gaan meekrijgen. Enige wat je mogelijk meekrijgt is extra problemen...En om nog even het standaard klaagmomentje over werk er in te gooien. Meneer zag er, naar mijn mening, totaal niet uit als 25. Ik had hem amper op 20 geschat, maar dat was ook echt het maximale, 16-17 had ik ook geloofd. Hij had geen ID kaart bij zich, dus ik gaf hem zijn kratje bier niet mee. Uiteraard voor meneetje een geweldige reden om met het krat bier te gaan smijten.
TheNovelist schreef:Ik heb zaterdag een moorddiner spel, en heb mijn karakteromschrijving gehad. Nu zit er ook een 'dresscode' bij, maar weet niet zo goed wat ik nou precies aan moet doenwil er ook niet teveel aan uitgeven want het is maar voor 1 avondje.
Vrijdag maar even proberen te shoppen.
Niobe schreef:TheNovelist schreef:Ik heb zaterdag een moorddiner spel, en heb mijn karakteromschrijving gehad. Nu zit er ook een 'dresscode' bij, maar weet niet zo goed wat ik nou precies aan moet doenwil er ook niet teveel aan uitgeven want het is maar voor 1 avondje.
Vrijdag maar even proberen te shoppen.
Wat is die dresscode? Misschien kunnen wij je helpen!
Cambionn schreef:Polarize schreef:Jeetje die gedraagt zich ook niet als 25, noch 20, noch 16-17. Smijten met dingen omdat je je zin niet krijgt is echt kleutergedrag. Ik snap dat soort mensen echt niet. 'T is niet alsof ze daarmee wel bier gaan meekrijgen. Enige wat je mogelijk meekrijgt is extra problemen...En om nog even het standaard klaagmomentje over werk er in te gooien. Meneer zag er, naar mijn mening, totaal niet uit als 25. Ik had hem amper op 20 geschat, maar dat was ook echt het maximale, 16-17 had ik ook geloofd. Hij had geen ID kaart bij zich, dus ik gaf hem zijn kratje bier niet mee. Uiteraard voor meneetje een geweldige reden om met het krat bier te gaan smijten.
Schuur_ schreef:Volgende week een event in utrecht en we kregen een mail dat parking beperkt is aan de jaarbeurs. Dus even kijken wat het kost om met de trein te gaan.
Vroegboek Dal is gewoon 82 euro retour voor 2 personen! En dan nog parking betalen aan het station en beperkt zijn in je reistijden. We gaan wel gewoon met de vervuilende auto en zoeken het wel uit met de parking.
JudithGigi schreef:Volgens Google regent het om 8 uur en om 5 uur... De 2 momenten dat ik op de fiets zit
Before you ask: met de auto kost me 5 euro aan parkeren die ik niet mag declareren dus dat doe ik vanuit principe niet
Merlen schreef:Merlen schreef:Deze avond weer telefoon gekregen van die kerel van de woning die verkocht wordt.Ik heb niet opgenomen,geen zin in zijn verhaaltjes.
Ondertussen zijn ze met 20k gezakt met de vraagprijs zag ik op de immosite.
Abrupt wakker geschrokken door een bericht van hem.