Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

prompter

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:10

Jemig, drie tweelingen, inderdaad wat een werk! Ik duim dat ze het allemaal goed redden, en balen van de koe die het niet heeft gered :(:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:31

prompter schreef:
Jemig, drie tweelingen, inderdaad wat een werk! Ik duim dat ze het allemaal goed redden, en balen van de koe die het niet heeft gered :(:)

Ik las eerst dit bericht en dacht 3 mensentweelingen :')

Maar in koeientaal is dat ook wel heel bijzonder toch?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:37

3 achter elkaar maken we (gelukkig) niet vaak mee. Maar bij koeien worden wel regelmatig 2lingen geboren, dat is normaal ook geen probleem. Alleen deze waren wat prematuur, dus extra klein. De oorzaak is blauwtong.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 19:58

Polarize schreef:
En om nog even het standaard klaagmomentje over werk er in te gooien. Meneer zag er, naar mijn mening, totaal niet uit als 25. Ik had hem amper op 20 geschat, maar dat was ook echt het maximale, 16-17 had ik ook geloofd. Hij had geen ID kaart bij zich, dus ik gaf hem zijn kratje bier niet mee. Uiteraard voor meneetje een geweldige reden om met het krat bier te gaan smijten.
Jeetje die gedraagt zich ook niet als 25, noch 20, noch 16-17. Smijten met dingen omdat je je zin niet krijgt is echt kleutergedrag. Ik snap dat soort mensen echt niet. 'T is niet alsof ze daarmee wel bier gaan meekrijgen. Enige wat je mogelijk meekrijgt is extra problemen...

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 22:33

Ik heb zaterdag een moorddiner spel, en heb mijn karakteromschrijving gehad. Nu zit er ook een 'dresscode' bij, maar weet niet zo goed wat ik nou precies aan moet doen :') wil er ook niet teveel aan uitgeven want het is maar voor 1 avondje.
Vrijdag maar even proberen te shoppen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:02

TheNovelist schreef:
Ik heb zaterdag een moorddiner spel, en heb mijn karakteromschrijving gehad. Nu zit er ook een 'dresscode' bij, maar weet niet zo goed wat ik nou precies aan moet doen :') wil er ook niet teveel aan uitgeven want het is maar voor 1 avondje.

Wat is die dresscode? Misschien kunnen wij je helpen!

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:18

Niobe schreef:
TheNovelist schreef:

Wat is die dresscode? Misschien kunnen wij je helpen!

Bij mijn dresscode staat:
'Jij bent het middelpunt van elk feest en zodoende heb je een sociale
verplichting. Of het nu komt door je leren jas, je ketting of je hoed. Je valt
op en dat is terecht. Jij bent de Johnny Depp van de kookprogramma’s.'

Personage is 47 jaar oud en is een chef die bekend is van tv (zit al 20 jaar in de televisiewereld). Hij is heeeeel erg vol van zichzelf en lijkt erop alsof die met elke vrouw wel probeert te flirten (mits ze aantrekkelijk zijn natuurlijk :')
Speelt zich af in Frankrijk en hij is zelf ook Frans.
Laatst bijgewerkt door TheNovelist op 08-11-23 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:18

Ik zou iets gek ms halen bij de kringloop.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:31

Cambionn schreef:
Polarize schreef:
En om nog even het standaard klaagmomentje over werk er in te gooien. Meneer zag er, naar mijn mening, totaal niet uit als 25. Ik had hem amper op 20 geschat, maar dat was ook echt het maximale, 16-17 had ik ook geloofd. Hij had geen ID kaart bij zich, dus ik gaf hem zijn kratje bier niet mee. Uiteraard voor meneetje een geweldige reden om met het krat bier te gaan smijten.
Jeetje die gedraagt zich ook niet als 25, noch 20, noch 16-17. Smijten met dingen omdat je je zin niet krijgt is echt kleutergedrag. Ik snap dat soort mensen echt niet. 'T is niet alsof ze daarmee wel bier gaan meekrijgen. Enige wat je mogelijk meekrijgt is extra problemen...

Ja, laten we zeggen dat het zichzelf daar niet veel makkelijker mee maakte :')
Boos worden om zoiets is wel een vrij standaard reactie, maar de regs zijn simpel. Laat onder de 25 je ID kaart zien, en ik hoef je niet op je woord te geloven dat je 25 bent geweest, dus ook als je ouder bent mag ik er gewoon naar vragen.
Mn record is iemand van 35 en ze was beretrots dat ik het ECHT niet kon zien. Ze gaf ook zo haar ID zonder problemen, doen ze ook niet allemaal als ze boven de 25 zijn. Tja het leven zou makkelijker zijn als je leeftijd boven je hoofd stond, maar voorlopig moeten we het toch echt even doen met gokken na een halve seconde je gezicht gezien te hebben :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-23 23:45

The novelist ik zou kijken naar wat Martien Meiland veel draagt en je outfit daarop baseren.

Polarize pff ik snap gewoon echt niet waarom er zoveel mensen boos worden om de simpele vraag om je ID als je drank of rookwaar wil kopen. Iedere keer als ik verhalen hoor of lees over dit onderwerp denk ik alleen goh weer zo’n simpele ziel en arm personeel die dit weer moet ondergaan.

Vorig jaar nog moest ik mijn ID laten zien. Joh best hoor. Ik ben al een hele tijd geleden de 25 gepasseerd, maar als je hem graag wil zien. Ik besteed mijn energie liever ergens anders aan dan onnodige discussies.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-23 00:29

Moest weer restitutieclaim indienen bij Q-Park omdat de P+R korting het weer niet deed. -O-

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:30

Ik werd vorige week om mijn id gevraagd bij aankoop van wat blikjes bier. Ik waarschuwde medewerker nog al grinnikend niet te gaan schrikken. Gaf mijn id en toen schreeuwde medewerker uit: Oh wow, je bent zelfs nog van vorige eeuw!!

-O- En bedankt he, nu voel ik me net een fossiel. (Ben van 1983)

Maar idd wel compliment dat ik er blijkbaar jonger uitzie.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:40

Net heel hard m'n telefoon op m'n gezicht laten vallen en nu heb ik een dik ei precies tussen neus en oog -O- Lekker voor banketstaaf lopen morgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 00:58

Mijn elektrische kacheltje maakt een raar geluid maar mag met een +10 jaar minimaal.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 02:02

Deze avond weer telefoon gekregen van die kerel van de woning die verkocht wordt.Ik heb niet opgenomen,geen zin in zijn verhaaltjes.
Ondertussen zijn ze met 20k gezakt met de vraagprijs zag ik op de immosite.

lieke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 04:32

Alweer een uur wakker liggen

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 05:15

Het woord “wakker” is zo voor mij verpest in de afgelopen jaren.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 07:52

Volgende week een event in utrecht en we kregen een mail dat parking beperkt is aan de jaarbeurs. Dus even kijken wat het kost om met de trein te gaan.

Vroegboek Dal is gewoon 82 euro retour voor 2 personen! En dan nog parking betalen aan het station en beperkt zijn in je reistijden. We gaan wel gewoon met de vervuilende auto en zoeken het wel uit met de parking.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 07:57

Schuur_ schreef:
Volgende week een event in utrecht en we kregen een mail dat parking beperkt is aan de jaarbeurs. Dus even kijken wat het kost om met de trein te gaan.

Vroegboek Dal is gewoon 82 euro retour voor 2 personen! En dan nog parking betalen aan het station en beperkt zijn in je reistijden. We gaan wel gewoon met de vervuilende auto en zoeken het wel uit met de parking.

P+R transferium een optie?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:04

Merlen schreef:
Deze avond weer telefoon gekregen van die kerel van de woning die verkocht wordt.Ik heb niet opgenomen,geen zin in zijn verhaaltjes.

Abrupt wakker geschrokken door een bericht van hem.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:14

Volgens Google regent het om 8 uur en om 5 uur... De 2 momenten dat ik op de fiets zit :')

Before you ask: met de auto kost me 5 euro aan parkeren die ik niet mag declareren dus dat doe ik vanuit principe niet

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:22

Wakker worden met Coldplay - the scientist.
Heel mooi nummer hoor… Maar zo zwaar om mee te beginnen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:34

Soort van lekker geslapen al was het weeeeeer vroeg mn nest in..

Nu wel weer last van m'n rug, en ik zit ook echt te bedenken voor vanmiddag.
Ik moet kleurstof halen bij een toko op een Industrieterrein, eigenlijk geen zin in om te halen
maar dan is de Red Velvet taart ook niet af als ik die wil maken dit weekend. :x

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:36

JudithGigi schreef:
Volgens Google regent het om 8 uur en om 5 uur... De 2 momenten dat ik op de fiets zit :')

Before you ask: met de auto kost me 5 euro aan parkeren die ik niet mag declareren dus dat doe ik vanuit principe niet

Nou hier alleen om 18:00 als ik vrij ben.

Maar droog parkeren kost me 15 euro per dag. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-23 08:41

Merlen schreef:
Merlen schreef:

Abrupt wakker geschrokken door een bericht van hem.

Je weet dat nummer blokkeren een optie is, toch?