Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:36

Fem schreef:
manic schreef:
Ik heb de ariats vrij laat besteld en zie nu notificatie in PostNL staan. Ze worden verstuurd met afzender “Bleckman” uit Sevenum.

Die staat dus inderdaad in mijn PostNL app, dus ging er stiekem al vanuit dat het de Ariats zijn.

Ik heb de PostNL ook maar even geinstalleerd en daar staat hij ook in! Het pakket is nog niet ontvangen door PostNL staat er.

Fitzroy

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:47

Bij mij staat hij ook in de app! Dat lijkt goed nieuws haha.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 14:52

Zertab schreef:
Farjen schreef:
Nee er is geen code? Ik zou denken dat het gewoon 000 zou zijn

Heb je hem goed op 0 staan?

Is ie niet gewoon te openen door alleen die vierkantjes opzij te schuiven?

Het is gelukt ondertussen dankzij een stagenootje :D
Ik had hypostore ook al een bericht via de chat gestuurd, maar ik moest hem al retour doen maar dat is gelukkig niet nodig :)

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:02

Ashleytjuhh schreef:
Hier nog geen annulerings mail gezien.

Wel een verzendbevestiging gehad, maar die blijft staan op aangemeld. Dus ik ben heel benieuwd

Zojuist een mailtje van Kentucky dat mijn pakket overhandigd is aan DPD.

ik vind het wel een sneu voor de gene die het dekje echt graag wilde hebben. Ik heb ze eigenlijk alleen besteld omdat ze zo goedkoop zijn.
ik kijk even hoe zijn als ze binnen komen, mocht ik ze weg doen zal ik zeker hier een berichtje sturen.

Onderweg zijn als het goed een blauwe spring, zwart en blauwe dressuur voor mij zelf en nog een dekje voor iemand anders.

ik had vrijdag om 11:15 besteld

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:07

Ashleytjuhh schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Wel een verzendbevestiging gehad, maar die blijft staan op aangemeld. Dus ik ben heel benieuwd

ik vind het wel een sneu voor de gene die het dekje echt graag wilde hebben. Ik heb ze eigenlijk alleen besteld omdat ze zo goedkoop zijn.
ik kijk even hoe zijn als ze binnen komen, mocht ik ze weg doen zal ik zeker hier een berichtje sturen.

Onderweg zijn als het goed een blauwe spring, zwart en blauwe dressuur voor mij zelf en nog een dekje voor iemand anders.

Bijzonder de volgorde die ze hebben aangehouden, ik heb hem om 9.52 besteld en door hun geannuleerd.
Ga daar zeker een klacht over maken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:08

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:10

UPS heeft zojuist mijn bestelling van Icebreaker bezorgd en DHL heeft mijn winterrijbroek afgeleverd bij de Blokker. Die uit het werk even ophalen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:25

Ashleytjuhh schreef:
Ashleytjuhh schreef:

Ik word eigenlijk alleen maar pissiger op Kentucky hierdoor.
Ik had 's ochtends voor half 10 besteld en krijg vanmorgen een annulering en jij krijgt net dus een verzendbevestiging.
Waar zijn ze mee bezig daar??

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:34

Stomme Kentucky. Wij hadden ook om 9:30 al besteld...

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:38

Zertab schreef:
Stomme Kentucky. Wij hadden ook om 9:30 al besteld...

Echt heel bijzonder. Ik heb nog even mijn bevestiging bekeken, 8.39 uur heb ik de bevestigingsmail gehad. Voor geen andere dekjes dan die hierboven geleverd worden (blauw dressuur en blauw spring)

femkepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:43

Ik heb om 14:30 besteld en dekjes zijn al binnen..

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:46

Sorry dames :knuffel:

femkepien schreef:
Ik heb om 14:30 besteld en dekjes zijn al binnen..

oei dit is nog erger om te horen dan

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 15:52

Oke, het bloed was inmiddels toch onder mijn nagels uit (zeker gezien ik nog veel eerder had besteld dan ik me herinnerde) dus heb mijn ongenoegen gedeeld via de mail. Benieuwd hoe ze daar op gaan reageren, en anders ben ik toch genoodzaakt om mijn ervaring te delen via reviewsites online. Want zelfs met 27.50 korting wil ik nog geen dúúr dekje kopen bij een bedrijf wat z'n zaakjes zo slecht op orde heeft.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:01

M_Vainqueur schreef:
Oke, het bloed was inmiddels toch onder mijn nagels uit (zeker gezien ik nog veel eerder had besteld dan ik me herinnerde) dus heb mijn ongenoegen gedeeld via de mail. Benieuwd hoe ze daar op gaan reageren, en anders ben ik toch genoodzaakt om mijn ervaring te delen via reviewsites online. Want zelfs met 27.50 korting wil ik nog geen dúúr dekje kopen bij een bedrijf wat z'n zaakjes zo slecht op orde heeft.

Toch wel? :)) :')

Ik ben ook heel benieuwd naar hun reactie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:04

Slechte review schrijven is ook wel een goed idee. Even afwachten hoe ze op de mails gaan reageren.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:08

Dat kan altijd nog inderdaad. Ik heb wel gebruik gemaakt van de verdubbeling van de voucher, maar vind het niet in lijn staan vergeleken met de korting die er op het geannuleerde dekje was.
Ook wil ik graag een verklaring waarom mijn eerder bestelde dekje, vanmorgen al geannuleerd wordt, en er daarna hier zelfs nog gezegd wordt dat orders zijn verzonden die pas later besteld zijn.
Daar kan ik heel slecht tegen en nu wordt het echt een principe kwestie.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:09

Kaitlyn schreef:
Dat kan altijd nog inderdaad. Ik heb wel gebruik gemaakt van de verdubbeling van de voucher, maar vind het niet in lijn staan vergeleken met de korting die er op het geannuleerde dekje was.
Ook wil ik graag een verklaring waarom mijn eerder bestelde dekje, vanmorgen al geannuleerd wordt, en er daarna hier zelfs nog gezegd wordt dat orders zijn verzonden die pas later besteld zijn.
Daar kan ik heel slecht tegen en nu wordt het echt een principe kwestie.

Ik kan ook niet tegen dingen die oneerlijk zijn. En in mijn ogen is wie het eerst komt, die heeft het eerst recht erop. Maar goedm

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:14

Ik vind het eigenlijk geen probleem dat ie is geannuleerd, vind andere kleuren mooier, dus ik ga voor een andere.
Wel een klein detail, heb ook besteld voor een buurvrouw, ze heeft me nog niet betaald en gaat dat nu natuurlijk ook niet meer doen. Kan ik nu het volledige bedrag (dus de dubbele waarde voucher) voor mezelf gebruiken, ethisch gezien? := O:)

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:15

lies schreef:
Ik vind het eigenlijk geen probleem dat ie is geannuleerd, vind andere kleuren mooier, dus ik ga voor een andere.
Wel een klein detail, heb ook besteld voor een buurvrouw, ze heeft me nog niet betaald en gaat dat nu natuurlijk ook niet meer doen. Kan ik nu het volledige bedrag (dus de dubbele waarde voucher) voor mezelf gebruiken, ethisch gezien? := O:)

Absoluut.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:17

Hier het zelfde super balen gelijk besteld toen ik het hier zag en niets
Echt balen ben benieuwd hoe Kentucky reageerd ik weet nog niet wat ik doe geld terug of iets anders zoeken heb geen zin er mega veel bij te doen

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:26

lies schreef:

Zeker!!

M_Vainqueur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:33

Kaitlyn schreef:
M_Vainqueur schreef:

Toch wel? :)) :')

Ik ben ook heel benieuwd naar hun reactie.

Ja kan toch slecht tegen dit soort praktijken. Hoe meer laten weten dat je niet op deze manier met mensen / klanten om gaat hoe beter.

Sanne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:42

Hier de dekjes besteld vrijdag rond 17:00 omdat ik niet door de website kwam en ze waren woensdag binnen

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 16:44

Het lijkt bijna wel dat de mensen die s ochtends hebben besteld het geannuleerd wordt en bij de mensen die juist s middags besteld hebben het wel wordt geleverd.

Ik heb even gekeken, ik heb om 15.40u besteld

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-23 17:03

Heel bijzondere gang van zaken…