Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniqueT schreef:Volgens mij ben jij vooral ook een heel positief mens, Tazzey!
Ik ben al jaren niet meer moeders mooiste, maar ik trek me sowieso weinig van de mening van anderen aan. Ik draag wel graag mooie kleding en juist omdat ik dik ben, besteed ik wel veel aandacht aan er verzorgd uitzien. Ik ben thuis misschien weleens Ma Flodder, maar buiten de deur echt niet.
MoniqueT schreef:Volgens mij ben jij vooral ook een heel positief mens, Tazzey!
Ik ben al jaren niet meer moeders mooiste, maar ik trek me sowieso weinig van de mening van anderen aan. Ik draag wel graag mooie kleding en juist omdat ik dik ben, besteed ik wel veel aandacht aan er verzorgd uitzien. Ik ben thuis misschien weleens Ma Flodder, maar buiten de deur echt niet.
Tazzey schreef:Fitzroy, als jij je daar goed bij voelt dan is dat toch ook helemaal prima? Gewoon lekker doen dus. Voor een bakkie bij de buuf ga ik me ook niet uitgebreid omkleden, maar zij komt hier ook gewoon in haar pyjama dus we hebben een understanding.![]()
Echter, ik voel me, net als Echwel fijner als ik verzorgd bent als ik weg ga.
lor1_1984 schreef:Ik haat korte broeken en draag standaard een zwarte (capri)legging onder mijn jurken en longshirts en evt een vest erop.
Werkt voor mij prima, staat redelijk netjes en het zit nog comfortabel ook.![]()
Blijf ik thuis of ga ik alleen de deur uit voor de honden/een paar boodschappen dan combineer ik een legging of joggingbroek met een mouwloos shirt en evt een hoodie.
Oh en natuurlijk mijn crocs, birkies of sneakers afhankelijk vh weer en de lengte vd uitlaatronde.
Niet het meest nette maar het is schoon en comfortabel en als mensen het lelijk vinden ofzo kijken ze maar lekker een andere kant op.
purny schreef:Jildau schreef:Dit heb ik ook. Ik draag gewoon altijd broekjes onder jurken en rokjes.
Voor mij de uitvinding van de eeuw