Urbanus schreef:Dat is niet helemaal het idee van het UO topic, leestmee. Dit klinkt als een persoonlijke irritatie, niet iets wat iedereen per se aan gaat.
Misschien heb je wel gelijk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sizzle schreef:Urbanus, je hebt gelijk.rien10 schreef:Maar irritant is het wel.
Poging tot terug on-topic te komen
Om even met de woorden van een bepaalde bokker (geen namen, want dat is vast verboden) te spreken:
„Je ergens aan ergeren is een keus“
Hoe erg ik dat ook een UO vind, het is wel waar
Sizzle schreef:Ergens onder lijden waarvan je niet weg kunt lopen is iets anders.
Maar hier ging het om triviale dingen zoals ergeren aan een naam of decoratie.
En ja, ik denk toch echt af en toe: djeez, waarom erger ik me daar eigenlijk aan, let it goooooo…
BaileyMix schreef:Ik ben zo iemand die overal verkleinwoordjes voor gebruiktEn ook heerliedepeerlie, gezellie, lekker met de meiden
Het begon ironisch maar nu is er geen weg meer terug.
Maar ik drink wijntjes met vriendinnetjes, de hond eet brokjes en snoepjes en is een knap (knappiedepappie) jongetje, poppetje, mannetje, kaboutertje en hij is ook nog eens stoertjes
Sorry!!
Ilse_123 schreef:Game of Thrones meme vraagt om Game of Thrones UO:
Ik vond de mental breakdown ommekeer van Daenerys in het laatste seizoen helemaal niet zo raar, onverwachts of vergezocht.
En dan als het om paardenmeuk gaat: ik vind die belachelijk grote caps met nog grotere randen lelijk en kan niet geloven dat het een UO is, maar kennelijk wel omdat er zoveel mee wordt gereden.
Ik vond de mental breakdown ommekeer van Daenerys in het laatste seizoen helemaal niet zo raar, onverwachts of vergezocht.
En dan als het om paardenmeuk gaat: ik vind die belachelijk grote caps met nog grotere randen lelijk en kan niet geloven dat het een UO is, maar kennelijk wel omdat er zoveel mee wordt gereden.